/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
venner modtager e mail 2 gange
Fra : Pete.Sinner
Vist : 634 gange
100 point
Dato : 09-02-06 19:56

Hej....

Hvordan kan det være at mine venner i add kartoteket får den samme e´mail fra mig 2 gange

jeg bruger outlook express, og nej de står der ikke 2 gange når jeg sender e´mails.

mvh peter

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 09-02-06 20:02

Sker det samme når du sender til dig selv???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-06 20:03

det sker tilsyneladende bare - jeg har personligt oplevet at det sker hvis jeg lige skal rette noget og oe sender - andre gange er årsagen ikke til at finde ud af

kig med her:

http://www.kandu.dk/spg82450.aspx

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 09-02-06 20:03

nej

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 09-02-06 20:05

nej ikke til mig selv

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-02-06 20:11

Detkan være et tegn på en overbelastet mailserver der ikke kan følge med.

Men har du tjekket din maskine for vira/snavs ?????

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-02-06 20:14

Gemmer du kopi af dine mails på serveren??

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 110 point
Dato : 09-02-06 20:14

Jeg hælder også mest til den server som du bruger til dine mails ???
Du kunne jo prøve at sende en (to) mail til din udbyder og spørge om de har andre med samme problem ??

Mvh sverola

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 09-02-06 20:15

---Jeg får altid to mails fra kandu... Ikke fra nogen andre...

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 09-02-06 20:16

ja, den bliver tjekket tit.... men det kunne jo være at jeg skulle smide en ?mail til cybercity og spørge dem

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 09-02-06 20:19

Citat
Gemmer du kopi af dine mails på serveren??

hvordan lige det ???

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 09-02-06 20:21

Pudsigt Birgitta .........her for et par dage siden skete det samme for mig ...fik flere mails to gange ...især de med at mit svar var accepteret ...osv og det er det eneste sted jeg har fået det fra ???
De sidste dage har alt været normalt..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 09-02-06 20:27

Hos mig har det været sådan i laang tid...

Og det er HVER gang. Og alle spørgsmål. Og private indlæg. Og accept af spørgsmål...
---Men KUN mails fra kandu...

Jeg tror, at mails lever deres eget liv... Og det var jo værre, hvis der ikke kom nogen..

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-02-06 20:40

Det kunne jo være den genudsendte mails´ne... Hvad ved jeg. Det er elektronik.

Godkendelse af svar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 13-04-06 07:33

Tak for svaret sverola.