/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
meddelelse
Fra : oleho
Vist : 564 gange
50 point
Dato : 03-02-06 14:05

hvorfor modtager jeg altid 2 eksemplarer hver gang jeg modtager en meddelelse ;jeg har jo kun brug for den ene af dem
bruger outlook express
mvh
oleho

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-06 14:31

forhåbentlig da ikke ALTID ????

en af grundene kan være at afsender har mailen åben og så trykker send igen uden at tænke over det - er det en fejl hos modtageren så gør opmærksom på det

udover det - hvis det er på for eks en webmail kan det ske uden forklarlige årsager - for eks får jeg ofte to og tre fra kandu - det går så over en tid - og kommer ind i mellem igen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 35 point
Dato : 03-02-06 14:32

ps... har du to konti hvor meddelelsesregler ikke er sat til kan det også være årsagen

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 03-02-06 16:06

Jeg oplever det også af og til. Der er dog ikke 2 af slagsen på webben, men jeg plejer også at leve med det, det går som regel over i løbet af nogle dage, så kommer der kun 1 af hver igen.

Jeg har aldrig fundet ud af hvad det skyldes.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-06 16:41

Citat
I nogle e-mail programmer som kan vise HTML-formateret e-mails har det dén ulempe at samme email bliver vist dobbelt på skærmen, dette er f.eks. tilfældet hvis du sender en e-mail til en modtager, som benytter Netscape 3.0.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-06 06:33

tjah - af og til opstår der en lille fejl i afsendelser og modtagelser - det med netscape fik jeg at vide af in it-supporter - men jeg jeg har da oplevet at få flere mails (den samme) - og omvendt også at komme til at sende flere. Min eneste konstatering af ovennævnte er at når man beholder en mail åben - evt lige for at nå at rette og OE er åben - så sender den bare uhæmmet indtil man får lukket de eller den åbne mail.
(prøvede det for sjov med en bekendt igår pga spørgsmålet her - nogen gange skete det - andre gange ikke)

så - windows veje er og bliver vist af og til uransagelige

Godkendelse af svar
Fra : oleho

Dato : 07-02-06 14:14

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-02-06 15:57

selvtak da - fandt du en løsning overhovedet ???