/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Undgå det uundgåelige?
Fra : molokyle
Vist : 1286 gange
20 point
Dato : 06-02-06 15:13

2 spørgmål faktisk

1.) Når jeg skal transportere min Creative MuVo med tilhørende ørechokoladeboller og den dertil indrettede ledning; plejer jeg at rulle overskydende ledningsmængde omkring denne lille fikse MP3 afspiller 'dingest' og putte den i lommen (Jakke-, bryst- eller buks- lomme ...vælg selv! )

Hvorledes undgår man så 'Spagetti-ledning', når man igen ta'r den op af lommen og vil bruge den ...........................................................................................evt. til at høre musik på?

2.) ...øøøøeeeh...??? Det har jeg (..også) glemt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-02-06 15:21

Kan du ikke komme en elastik omkring ledningen, eller sådan en poselukkesnurrerundt dims??

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 06-02-06 15:30

Du kan også pusse din chokolade snegl bolle ledning ned i en Campo Sanco æske.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 06-02-06 15:34

Du kan købe en dims der er en snelle med en fjeder indei, der trækker ledningene ind når du er færdig med at bruge dem.Som en rulle gardin.
alimak

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-02-06 16:07

Undgå det uundgåelige Molo...helt ærligt maaaaand (Nørrebro'skt) - hvad i alverden skal DU med sådan en nymodens tingest?
Jeg troede virkelig du var hævet over dén slags - især når man tager din indstilling til div. 'snakketing' i betragtning (msn,icq osv.).

Mit råd til dig: UD MED SKIDTET! Køb en god gammel Blaupunkt Transistorradio (det ve' man hva' er!) og vælg mellem at hænge den om halsen (evt. hundesnor?) eller at.....høre din muzak hjemme

Spørgsmål 2? Interessant, det har jeg ikke taget stilling til.....endnu

PS. Man kan da ikke undgå det uundgåelige

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-02-06 16:24

vil.du Dorthe - du er skjøøn

Hvad skal du med en transportabel mp3 afspiller, når du alligevel putter den i lommen?

Behold microørebøfferne på - ganske enkelt - så kan du også høre, når folk taler om dig, mens de tror, at du ikke kan høre det he he...

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-02-06 18:20

Hmmm, ja har også en Creative Muvo,så
Har ingen komplet løsning udover at udskifte til en med automatisk ledningsoprul, som allerede foreslået.
På min egen har jeg rullet den opskydende ledning sammen med en lille strip, den slags du fx ser sandvichbrødposer lukket sammen med. Så har jeg købt en mobiltaske hos sonofon til at have om halsen, ret sejt look , sølvfarvet, vandafvisende, dunjakkelook. Den har jeg MuVo´en i og ørebøfferne og den ledningslængde der lige akkurat er nødvendig bliver forsigt lagt øverst når ikke den er i brug og er nemt at få op igen. Jeg kan trykke på knapperne gennem mobilposen.
Det er bare min måde.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-02-06 18:26

Hej igen
Hér er mobilposen jeg snakkede om : http://216.92.170.196/?m=389

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-06 19:02

Nordsted1 -> Skide smart, nu sidder elastikken også uhjælpelig fast i fuglereden

arnely -> ..så er den STADIG et filtret garnøgle, når den dukker frem af Campo Sanco æsken

alimak -> Vis mig en sådan dims der fylder mindre end : http://dk.kelkoo.com/b/a/sbs/122701/9295290.html

vil.du -> Jeg ka' da ik' undvære min daglige dosis : http://www.palastorchester.de/index2.php (Tjek menuen maxraabe->film )

Camillasmoster -> Jeg er en lille mand, så ørebøfledningen føles mindst 10 meter lang

mulberry -> I er da helt oppe at støde over den dersrns opruller

Jeg vil se den, før jeg tror på den

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-06 19:06

mulberry -> Jeg har svært ved at se ledningen skulle krølle mindre i en sådan:

http://216.92.170.196/?i=5218

...eller en sådan : http://216.92.170.196/?i=5223

(..selv om de nu er lidt lækre )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-02-06 19:10

Jeg ville samle ledningen i en jo jo, ser bare så smart ud
når man jo jo-er med sin høresnegl eller hvis det kører den gale vej
mp3 dimsen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-06 19:14

Jeg vil se en rulle i lækkert titanium stealth design el. noget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 06-02-06 19:44

Jeg har faktisk sårn’ lille plastik dåse, - der er på størrelse, og udformet som en puder dåse.
Den ruller jeg lige så fin, min ledning og chokolade bolle snegle ind i - når mine ører trænger til ro.
Den fandt jeg i Netto

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-02-06 19:48

1. Du skal da bare korte ledningen af og evt. lodde den sammen igen.
Ps. Det kan godt være at ledningerne er meget tynde.
2. Løser sig selv med tiden, da du sikkert har tabt den et eller andet sted.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-02-06 20:33

Næ næ - næ næ, ordentligt design og funktion i skøn forening!

http://www.123hjemmeside.dk/Hannes-Menageri/1599589

Hanne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-02-06 20:45

aiiii Camillasmoster, det skulle jeg have vidst.
Nu har leg ledt overalt efter en lille camerataske - og så kunne den være blevet fremstillet.
Jeg har dog fundet en lille taske hvor der var en kikkert i. (ejeren leder vist stadig efter den )

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-02-06 20:52
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-02-06 22:01

emesen - du er vel nok dygtig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-02-06 23:31

molo.... du tager den bare frem og tilbage, og så gummi på

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-02-06 23:59

Nordsted1 dog

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-06 07:05

Camillasmoster, ... du har en beskidt tankegang, det er ledningen/elastik jeg snakker om

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-02-06 07:08

Hvor bliver den moderator af, som skulle holde skik på dette site.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-02-06 08:19

Kom nu med et billede af den ørechokoladebolleledningsoprullermedfjeder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-02-06 08:44

Denne kan købes hos Føtex / Bilka / Harald Nyborg.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_video/accessoires/15038357.html

Ps. Hit mæ påængernø.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 07-02-06 09:12

Den her fandt jeg i Harald Nyborg http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2173&n=10

Måske lidt stor, men ideen er da god nok

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-02-06 09:36

Ah, ok, de der automatisk lednings oprul, kan jeg ikke finde har set dem i Fona, MEN de er vel nærmere at betegne som opbevaringsæske, der fylder meget. Næ vend blikket mod sidste nye skrig, de to øverste modeller i dette link, der er en rimelig fornuftig løsning vil jeg mene og silikone øredutter, hvad mere kan man ønske sig ? ( Ihvertfald IKKE SÆLSKINS-mobilposer!!! Dyreplager!!!)

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-02-06 09:37

Nåe ja, blev lige opslugt af harme og glemte linket : http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1114680_l14/index.html

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 20 point
Dato : 07-02-06 09:39
Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 07-02-06 09:52

Nu ved jeg hvad jeg skal kigge efter mulberry

..og så er det altså ikke dyrplageri at benytte sælskin i sine kreationer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-02-06 14:04

Se her det er trådløse øresneglstelefoner, ingen ledning, perfekt for dig.:
http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1114670_l14/index.html
alimak

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-02-06 14:24

Taak molo dear!