/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
optage skype samtaler
Fra : lham
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 01-02-06 06:23

Hvis man snakker over SKYPE på nettet kan man så optage det på PCen -HD/3½/ CD rom -hvis ja hvordan gør man
-jeg fik desværre fejlagtigt lukket spørgsmålet for tidligt , så jeg "kører" det lige igen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-02-06 06:41
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-02-06 06:44

NB: Læs evt.
Citat
Det kan også lade sig gøre at optage samtaler via Skype, men det kræver ekstra software som for eksempel WireTap Pro, og det koster som regel nogle dollars.

WireTap Pro = http://www.ambrosiasw.com/utilities/wiretap/
kilde: http://ozlak.dk/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-02-06 14:48

Hwa' så... fik du det til at fungere?
Go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : lham

Dato : 04-02-06 06:25

Søren :
det ser lovende ud men har ikker haft tid endnu til at afprøve løsningerne-har også fundet på en simpel løsning PC jack stik audioudgang parralelt kabel via 1 til 2 jack splitter og så kabel i min dictafons indgang det kører og så kan man jo have optagelserne med sig -hvad der jo ikke er tilfældet hvis man ikke har en bærbar.

vil stadig gerne have indlæg

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-02-06 07:36

OK! 'Den løsning kender jeg også, men du skrev jo:
Citat
kan man så optage det på PCen -HD/3½/ CD rom

Annuller spørgsmålet
Fra : lham

Dato : 22-01-07 07:40

fandt selv simplere og gratis løsning-beklager