/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Blacklistet
Fra : ans
Vist : 1657 gange
20 point
Dato : 31-01-06 16:15

Jeg deltager jo i nogle tråde her på siden

Det er ikke alle tråde, jeg kan komme med en kommentar.

I denne tråd, hvor jeg er blacklistet fra

http://www.kandu.dk/spg82258.aspx

læser jeg følgende

Citat
arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 11:53

--------------------------------------------------------------------------------
dova - Gu kan man da så. Som sagt skal du bare kigge på profil-billedet i øverste venstre hjørne af kommentaren. Hvis personen har blacklistet dig, kan du se det allerede der. Så kan du nemlig ikke trykke på profil-billedet og få info om vedk. Der er en tydelig forskel. For at vise dig det, vil jeg lige kortvarigt blackliste dig, så kan du jo selv se. Jeg Whitelister dig selvf. igen lidt senere

Citat
arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 12:02

--------------------------------------------------------------------------------
dova - Jeg hæver blacklistningen senere på dagen. Du skal jo lige have tid til at se hvordan det virker. Hilsen AJ

Citat
arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 15:00

--------------------------------------------------------------------------------
Der står I - Error (ny linie) Denne bruger kan kun ses hvis du ikke er Blacklistet.

Det er lidt noget vrøvl, for den tekst kommer kun op hvis man rent faktisk ER blacklistet.

Se selv, for nu er DU blaclistet. Bliver hævet senere på dagen

http://www.kandu.dk/spg82258.aspx

Der er bare det ved det, at jeg kan se/læse profilen, som har blacklistet mig.

Jeg kan se den pågældendes logo "stenalder Barney"

Er det mig eller den anden bruger, der har misforstået noget?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-01-06 16:21

Så har du blacklistet mig, ans.

Jeg er error billedet i din profil.!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-01-06 16:21

jeg ser...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-06 16:25

Man kan vel tage fejl eller....?

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 31-01-06 16:27

Jeg er helt sikker på at arne.jakobsen har ret - for han har blacklistet mig for at vise mig det logo og det kom straks, men er der kun når jeg er inde på hans side. Hvis jeg ser ham på andre sider så har han Barney. ja måske

Kommentar
Fra : calista

Dato : 31-01-06 16:29

Øhm, jeg troede at det der I error, var et billede du selv havde uploadet.
Men jeg kan da tage fejl, eller være blacklistet!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-06 16:29

Tror det er noget med, at et stempel eller noget er stået af *L*

Jeg ser Barney i omtalte tråd - og jeg er også blacklistet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-01-06 16:38

Nu har jeg blacket alle i tråden her så skulle i gerne se et logo hvor der står Error osv. Hvis i ikke gør så arne ikke ret.

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-06 16:47

Argh Bent, det kan du ikke være bekendt. Jeg troede du havde ophævet BL af mig?!

Jeg har da ophævet den jeg havde på dig

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-01-06 16:55

Nu har jeg ophævet blacklistningen af jer og i skulle nu gerne se ludobrikken som logo.

Creamygirl hos dig ser jeg et smukt rødt hjerte og hos ans det er logoet ans

Så det ser ud til at virke ja måske

//bentjuul

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 31-01-06 17:02

Ja, der ser i - arne.jakobsen har ret for der er ingen logoer med blacklistning i denne tråd nu.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 31-01-06 17:03

Hmm, i så fald har både Creamy og ans blacklistet mig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-06 17:03

Jeg er kommet til at sortliste mig selv.
Så nu kan jeg ikke skrive i mine egne tråde.
Men her går det fint..............endnu da.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 31-01-06 17:04

jeg ser da kun den error ved creamygirl , og som det ser ud for mig har hun da ikke blaclistet mig
jeg kan da komme ind i hendes profil og spm , også skrive i dem

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 31-01-06 17:05

det samme gælder for ans

Kommentar
Fra : calista

Dato : 31-01-06 17:08

Nu ligger dette spørgsmål jo under "vittigheder", så mon ikke det skal opfattes som sådan??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-06 17:10

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-01-06 17:11

bredker > pudsigt nok ser jeg et error ved dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-01-06 17:11

Jeg bliver mere og mere forvirret

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-06 17:13

bredker er en slags ørn.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-01-06 17:15

Jeg laver en prøve igen - jeg blacklister jer alle - så ser vi hvad der sker med logoet hos mig

//bentjuul

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 31-01-06 17:16

Måske der er lidt fejl omkring blacklistning. Forumet er jo endnu nyt.
Måske du ans, kunne prøve og black list mig, så ser jeg hvordan det ser ud ?
Og melder tilbage,,,hvis du undblacker mig igen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-06 17:18

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 31-01-06 17:19

Lige nu er der error i dit billed bentjul..
men det er der også i creamygirl og ans'ses..og kan jo ikke passe jeg er blacklistet af ans,,,jeg kan jo sagtens skrive i hendes tråd.
Det må jo simpelthen være en fejl. ? eller noget

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-01-06 17:19

bentjuul> Der står: vis billede klik her for at se billede af brugeren.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-06 17:19

Har det her noget at gøre med det der "Black is beautiful"???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-06 17:22

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-01-06 17:24

Jeg vender lige tilbage til udgangspunktet.

I denne tråd http://www.kandu.dk/spg82258.aspx som jeg er blacklistet fra. Jeg kan ikke komme med kommentarer, men jeg kan se "Barney" logoet.

Der må være noget forkert

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 31-01-06 17:24

Taliskoko dig havde jeg heller ikke fået blacklistet, men nu ophæver jeg blacklistningen igen for de øvrige og så skal det du kan se komme frem.

//bentjuul

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-01-06 17:30

Bentjuul> Nu hedder du tal_ordentligt?? Og nu er der en ludo brik. Er jeg så slået hjem nu?

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 31-01-06 17:33

//bentjuul > der manglede - prøv du også at ophæve blacklistningen

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 31-01-06 17:37

Nu skal jeg spise så i vil være blacklistet så længe

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-01-06 17:45

Taliskoko > du ved jeg taler altid ordentligt - men alle er blacklistet her i tråden så jeg forstår ikke at du ser "Vis billed"

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-01-06 17:52

Jeg tror der er rod i kandu´s setup af butikken her.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-01-06 17:55

Bentjuul aka tal_ordentligt> Spise... Det er da kun på plejehjem man spiser så tidligt. Muahahahaha

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-01-06 17:56

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-01-06 17:58

Jeg spiser aldrig før ved 20 tiden taliskoko - så kommer de med maden fra plejehjemmet

Kommentar
Fra : calista

Dato : 31-01-06 18:00

Man kan da heller ikke gå fra Kandu for at lave mad til sine stakkels sultne og underernærede børn, før man blacklistet

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-01-06 18:28

Meals on whells... Et lækkert begreb. Velbekomme.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 31-01-06 19:11

Der er åbenbart noget der ikke er trængt ind ved "stenalder Barney"

Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 31-01-06 20:19

Så nu har jeg ophævet blacklistningen af jer allesammen - så håber jeg nu jeg blev en ludobrik igen hos alle.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 31-01-06 20:25

ja det blev du da
men er du blevet kønnere af det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-06 20:28

De der ludobrikker! ..Findes de kun i røde?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-06 20:28

A: Min kæreste er lige død!

B: Nåeh... hvordankom dét af sig? Hun var da ung og frisk ...ellers?

A: Jaeh... men hun Blacklistede en fyr på Kandu.dk :-|

B: Det dør man sgu da ik' af?

A: Joeh... når man Blacklister MIG !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-06 20:31

Ok Molo. Det skriver jeg mig lige bag øret. Just in case

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-01-06 22:42

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-01-06 22:52

Så kan alle skrive i min tråd, hvis lysten er der

Ingen er på min blackliste.

Men, jeg har ikke fået svar på

Citat
Der er bare det ved det, at jeg kan se/læse profilen, som har blacklistet mig.

Jeg kan se den pågældendes logo "stenalder Barney"

Er det mig eller den anden bruger, der har misforstået noget?

Tidligere i denne tråd kunne jeg også se "I error" , men det er væk nu.

Det er da til at blive forvirret af

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-06 23:21

Jeg ved godt hvad black-liste er for noget.
Det er når man kommer listende hjem fra fodboldkamp en mørk nat.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-01-06 23:29

Skriv det som et tip emesen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-06 23:45

Da jeg gik i EDB skole på Lyngby' ( http://www.lyngbyes.dk/ ) , da havde vi en opgave om en vis Hr. 'Black' som lavede lister over dårlige betalere og skrev dem ind i sin lille sorte database !

Disse lister var kendt i vide (integrerede-) kredse som : Black-lister

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-06 23:50

Næe tak Ans - hvis der er for mange med kendskab til denne mørk-listende "fodboldfan" - kan det være, at det ender med et Blackout.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-06 00:09

Men det skulle det jo nødigt ende med, det ville ikke være

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-06 00:14

Vil lige lave en test, om det er muligt at forhøje med 1 point.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-02-06 00:40

så, så ans - ikke rutte med daglønnen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-06 00:46

Det kunne jeg heller ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-06 08:17

Tjaeh... jeg er jo tilsyneladende blevet blacklistet af calista, bentjuul og creamygirl

..men det er jo heldigvis ans' spørgsmål, så jeg kan svine dem til alligevel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-02-06 08:43

Det er da smart nok med den der error-code. Så kan man se hvem der ikke gider høre på en!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-06 08:49

..og af 3773 også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-06 08:51

3773 -> Du kan muligvis ikke høre mig (..vær du glad for dét ), men du kan vel læse hvad jeg skriver?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-06 08:56

Grafikken med Error er da ingen 'garanti' for at man er blacklistet?

Jeg kan da selv sætte denne grafik ind, hvis jeg lyster

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-02-06 09:20

Du har sgu da heller ingen humor molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-06 09:27

Nej, men det er jo nok derfor du har blacklistet mig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-02-06 09:31

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-06 10:31

Hos 3773 og creamygirl kan jeg se det er 'fusk', men hos bentjuul og calista ser det troværdigt ud.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-02-06 10:50

Og hvad kan man så udlede af det, kære Molo?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-06 10:58

bentjuul og caliste mestre grafikken bedre end 3773 og creamygirl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-02-06 12:24

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-02-06 14:25

3773 har vist "lånt" noget grafik

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-02-06 14:37

ahøm

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-02-06 14:42

3773, har du fået noget galt i halsen?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-06 14:47

bentjuuls blå farve på Error er nu den pæneste : #3013F9

De andres er :

3773 : #34E1A4
calsita: #51409E
creamygirl :#3014C8

Ku' I ik' li' ta' og bli' enige ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-02-06 14:52

Host, harrrk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-02-06 14:56

nu ophæver jeg blaclistningen af jeg alle så i kan se mit smukke billede

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-02-06 15:18

Synd at i "ødelægger" den illusion overlærer Jakobsen havde om de der billeder. Men joken var da fin.

Thumbs up for Ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-02-06 15:30

Forstår ikke helt hva du skriver 3773 - ikonen bliver da først skiftet når man ophæver blacklistningen af jer. det har jeg jo selv prøvet nu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-02-06 15:33

Nu kan jeg ikke komme ind i AJ's tråde for jeg er blacklistet hos ham ellers havde jeg givet ham ret i det han skriver, ja, og måske undskyldt fordi han havde ret

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-06 20:37

arne.jakobsen

Jeg ved, at du ikke har deltaget i denne tråd, men jeg tror at du følger med.

Som du kan se af mit "logo" er du ikke blacklistet og kunne være kommet med en kommentar.

Det har du så ikke, så jeg må komme med nogle citater fra tidligere tråde.

Den ældste tråd er fra den 07.01.06 næsten en måned "gammel"

Det ville være forkert at sige, at du siden da er blevet klogere.

Fra denne tråd http://www.kandu.dk/Spg80639.aspx

Citat
arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 21:18

--------------------------------------------------------------------------------
rwo - Du kan blackliste en bruger på 2 måder.

1. Hvis der k ommer en bruger ind i ét af dine spørgsmål, og du synes at han/hun er irriterende og ikke længere skal have lov til at kommentere din tråd, kan du nederst i vedkommendes kommentar trykke på Blacklist. SÅ forhindrer du brugeren i fortsat at komme med kommentarer i DEN tråd.

2. Hvis du ønsker at Blackliste en bruger fra ALLE dine tråde og Tip's, kan du trykke på vedkommendes navn. Du får så adgang til vedkommendes profil. Øverst står der: Skriv til <brugernavn> og Blacklist bruger.

Trykker du på Blacklist bruger, får du mulighed for at fortryde, men siger du JA, er Han/Hun blacklistet fra alle DINE spørgsmål og Tips.

Som systemet virker i dag, kan man ikke fjerne en profil fra sin Blackliste, men det kan ændres hvis der viser sig behov for det.

3. Hvordan kan man SE om man er blevet Blacklistet af en bruger?

Når du åbner et spørgsmål stillet af en profil, der har blacklistet dig, får du at vide at du er blacklistet og IKKE har mulighed for at kommentere. Når du åbner et Tip får du at vide at du ikke har lov at kommentere eller vurdere tippet.

Når du er inde i et andet spørgsmål der IKKE er dit eget, kan du se på nogle profilers LOGO at disse fortæller at du ikke er inde i varmen. Du ser altså ikke deres logo, men et Fobudt-logo.

Ja - Det er hvad jeg har fundet ud af indtil nu. Hilsen AJ

senere i samme tråd

Citat
arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 21:23

--------------------------------------------------------------------------------
ans har blacklistet mig generelt. Når hun skriver en kommentar f.eks. i denne tråd, kan jeg ikke se hendes normale logo. i stedet står der i en firkant:

i-Error - Denne bruger kan KUN ses hvis du ikke er Blacklistet.

SÅ ved man at man er Blacklistet.

Citat
tedd

Dato : 07-01-06 21:27

--------------------------------------------------------------------------------
Hun kan ikke bandlyse øhh blackmaile øh blackliste (der var den) dig i andres spørgsmål Arne! Og det er altså kun et billede hun forøvrigt har hugget fra en anden bruger

Prøv at højelikke på hendes billede og gem det så kan du osse bruge det som billede

Sorry at rette dig i din vildfarelse!

Citat
tedd

Dato : 07-01-06 21:29

--------------------------------------------------------------------------------
Der burde refereres til denne tråd under vittigheder

Citat
arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 21:30

--------------------------------------------------------------------------------
ans - KUN DU kan spørge SÅ dumt!!! se på mit logo. Lige som du har blacklistet mig, har jeg også blacklistet dig.

I øvrigt har jeg lige beskrevet det for rwo. Kan du heller ikke læse. Hold kæft hvor du dog opfører dig ½-hjerneagtigt.

Citat
arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 21:33

--------------------------------------------------------------------------------
rwo - Det svar ans giver er DIREKTE forkert.

Hun svarer til dit første spørgsmål: JA

Det er direkte forkert.

RWO. At du på trods af kommentarerne i denne tråd vælger at acceptere ans's svar fortæller mere om din manglende hjernekapacitet end om noget andet. BVADR.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 21:35

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg er den ENESTE, der har svaret korrekt på dine spørgsmål. JEG HAR UNDERVIST DIG. DIN IDIOT. Og du fatter det ikke. Hvil i fred. RIP.

Det var så fra den 07.01.06

Så er der lidt her fra din egen tråd arne.jakobsen http://www.kandu.dk/spg82258.aspx

Citat
arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 11:53

--------------------------------------------------------------------------------
dova - Gu kan man da så. Som sagt skal du bare kigge på profil-billedet i øverste venstre hjørne af kommentaren. Hvis personen har blacklistet dig, kan du se det allerede der. Så kan du nemlig ikke trykke på profil-billedet og få info om vedk. Der er en tydelig forskel. For at vise dig det, vil jeg lige kortvarigt blackliste dig, så kan du jo selv se. Jeg Whitelister dig selvf. igen lidt senere.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 12:02

--------------------------------------------------------------------------------
dova - Jeg hæver blacklistningen senere på dagen. Du skal jo lige have tid til at se hvordan det virker. Hilsen AJ

Citat
dova - Jeg hæver blacklistningen senere på dagen. Du skal jo lige have tid til at se hvordan det virker. Hilsen AJ

Tror du hun fik tid til det

Ja, jeg skriver dette i min egen tråd, da "stenalder Barney" har blacklistet mig.

Jeg kan ikke kommentere indlæg i hans tråde, det til trods for at han kommer med kommentarer om mig.

Har "stenalder Barney" så ret i sin "undervisning" om at blive blacklistet?

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 01-02-06 20:54

Du er bare go` ans!! fik lige igen en rigtig god

Ja .......... mit mest brugte udtryk er efterhånden "Hvor svært kan det være?"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-02-06 20:59

Svært

Øv jeg havde håbet, at kloge Åge havde lagt et tip ud gående på, hvordan man KAN SE AT MAN ER BLEVET BLACKLISTET *L*

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 01-02-06 21:09

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-06 21:12

Så må du godt kissan

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 01-02-06 21:22

I lige måde

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-02-06 21:47

Sjovt!.. Jeg har aldrig fattet, hvorfor der ofte hen mod slutningen af en tråd, kommer en vildfaren bruger ind (her en temmelig ny bruger) - og blot smider en smiley!

Det er lidt tyndt synes jeg og gennemskueligt *LOL*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-02-06 21:59

Jeg tror den "vildfarende" følger med i tråden, og syntes måske til sidst ikke om den.
Men hvorfor "de" så ikke hopper af, ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-02-06 22:18

Ih hvor det dejligt at det kun er calista og 3773 der har blacket mig men heldigvis virker det kun i deres egne tråde og ikke i ans tråd så i kan bare vente jer i to.

Creamygirl jeg tror godt at barney vil komme med et tips, problemet er nok snarere at han ikke kan formulere det for det er ellers et tip der vil fortjene 5* når nu kandu ikke kan informere ordentligt om hvordan man kan se man er blacket !

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-02-06 22:43

Citat
ans - KUN DU kan spørge SÅ dumt!!! se på mit logo. Lige som du har blacklistet mig, har jeg også blacklistet dig.

I øvrigt har jeg lige beskrevet det for rwo. Kan du heller ikke læse. Hold kæft hvor du dog opfører dig ½-hjerneagtigt.

Fik du fat på det ans?! Du er dum som en dør

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-06 22:53

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-06 22:57

bentjuul,

du har ret, jeg har nemlig ikke blacklistet nogen bruger på kandu

Kommentar
Fra : calista

Dato : 02-02-06 16:29

Bentjuul, jeg har heller ikke nogen på min sorte liste, mere

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-06 16:45

Tak calista nu er det kun 3773 der har blacket mig, men han kan vente sig, kan han

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-02-06 20:44

Det her er så indlæg nr. 90 i denne tråd og siden har på nuværende tidspunkt været vist 635 gange.

Jeg tror, der er en ½ hjerne, der ønsker et svar. Følger med i det skjulte, i denne tråd.

Men nu ved jeg, læste det i en anden tråd, at stenalder Barney, skriver privat med en, der kan give det korrekte svar.

Men uanset hvad, hvem eller hvornår så er du arne.jakobsen månedens vittighed.

Og det har indtil nu stået på i en måned m.h.t. blacklistning du fortsatte med at forklare brugerne om hvordan, man kunne se om man var blacklistet LOOOL

25 års EDB-erfaring praler du med har du undervist dig selv?

Jeg kan sige en ting, jeg har på grund af dig arne.jakobsen, fået mig en god griner.

Derfor er denne tråd oprettet i kategorien vittigheder.

Og til kandu vil jeg sige tak for det nye koncept. Det er nu rart at kunne blackliste en bruger

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-02-06 17:02

....godt gået Ans

...så du Arne gav fem stjerner til et tip med fejl (sprinklervæsken) fordi jeg gav det 0

...desværre kunne han ikke give mig 0, idet han var blacklistet. Han var den absolut første jeg blacklistede......................

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-02-06 04:49

hø-hø ANS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-06 13:22

Jeg vil lukke denne tråd.

Det gør jeg af den grund, hvis kandu annullerer tråden, vil den ikke være at finde igen.

Det vil være for trist.

Tak for deltagelse

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-02-06 13:28

Forsvinder de så Ans?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-06 13:49

Jeg har tidligere, som en prøve, annulleret nogle spørgsmål.

Hvis jeg søger i kategorien, så er de ikke at finde.

Hvis man kan huske navnet på brugeren, der stillede et spørgsmål, for senere at annullere det, kan du i brugerens profil finde spørgsmålet.

Det er for besværligt atskulle huske hvem, der har spurgt om hvad.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-02-06 13:53

Oki, man lærer noget nyt hverdag!

LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-06 13:57

Et eksempel

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=177761

Der er 2 annullerede spørgsmål, men hvis du søger i kategorien kan jeg ikke finde dem.

En tilfældighed at det skulle være denne bruger, men det var noget jeg kunne huske

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-02-06 14:07

Er det ikke kun når han selv annullerer?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-06 14:40

Jeg tror resultatet bliver det samme

Citat
Annullering af et spørgsmål
Nu kan du annullere et spørgsmål som du har stillet, så det ikke længere står under ubesvarede spørgsmål, og interessen for dit spørgsmål vil forsvinde. Dette kan komme til gavn hvis du selv har fundet svaret til dit spørgsmål.

Luk dine spørgsmål
Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 30 dage, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point. Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage vil du automatisk modtage 5 ledige point.

spørgsmålet forsvinder fra kategorien, det er stillet i.

Jeg har råd til de 5 strafpoint, men vil ikke have at tråden her forsvinder

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 20 point
Dato : 16-02-06 14:54

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 16-02-06 15:27

Tak for svaret 3773.

Dit sidste indlæg blev nr. 100 i denne tråd, men det har været vist 796 gange

Hilsen ans

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-02-06 15:45

wauw