/ Forside/ Teknologi / Hardware / Spørgsmål
10  emesen 25436
Zitech media Center Pentium M
Fra : lilleli
Vist : 672 gange
300 point
Dato : 19-01-06 08:11

Står overfor at skulle købe noget nyt udstyr til hjemmekontor og underholdning ... Har set denne maskine og vil høre om nogen har erfaring med en sådan multi maskine... Så hører jeg gerne fra jer...
TAK
Lilleli

Accepteret svar
Fra : philipf

Modtaget 310 point
Dato : 19-01-06 08:45

Det er helt sikkert et lækkert stykke legetøj sådan et medie-center.
Du har alt hvad du skal bruge i stuen. HDD optager, dvd-afspiller, radio, mp3-afspiller osv. osv.
Det bedste er dog hvis du har et LCD tv, eller et ældre tv med S-vhs indgang.

Har ikke erfaring med det fra Zitech, men i bund og grund er det det samme de kan, bare en anden hardware konfiguration.

Kommentar
Fra : legind

Dato : 19-01-06 08:51

den er blevet rost i go morgen danmark

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 19-01-06 11:02

Vil nok vente med at købe noget lige nu. Vent lidt længere. Markedet i Dk er først blevet ledig for ikke særlig længe siden. Vent til konkurrencen bliver større

Godkendelse af svar
Fra : lilleli

Dato : 19-04-06 14:20

Tak for svaret philipf.