/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Der er flueben i husk kodeord
Fra : z1terapi
Vist : 635 gange
100 point
Dato : 17-01-06 23:06

Hej
Jeg satte en ny skærm til en win98 maskine, og den kørte et eller andet med at opdatere drivere under opstart. Siden det skete, har Internet Explorer "glemt" mine kodeord til forskellige login på hjemmesider. Det er ok, men når jeg taster dem ind igen og sætter flueben i "Husk brugernavn og kodeord", er det som om der er blevet slået noget fra, for næste gang jeg går ind på siden, skal jeg indtaste forfra.
Jeg har under egenskaber for Internet Explorer/fanebladet indhold/autofuldførelse, sat flueben i "Brugernavne og adgangskoder i formularer"
Er der andre steder der kan være sket noget??
mvh Thomas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-01-06 23:31

gå ind i egenskaber i internet explorer - vælg avanceret - fjern flueben i "slet mappen temperary internet files når webbrowseren lukkes"

og du kan også gå i funktioner - internet indstillinger - fanebladet indhold - autoudførelse - sætte kryds i " brugernavne og adgangskoder i formularer"

Kommentar
Fra : z1terapi

Dato : 18-01-06 13:02

Hvis jeg sætter kryds i at den skal slette Temp. internet files når browseren lukkes, gør det vel bare at den ikke gemmer det. Eller...?

Jeg har som sagt sat flueben i autoudførelse
/Thomas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-06 13:50

du skal jo netop ikke sætte flueben der - du skal fjerne det

Kommentar
Fra : z1terapi

Dato : 20-01-06 11:54

Ja, det var gjort. Jeg læste lige svaret forkert

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-06 13:25

hmmmm

kører du et eller anden andet oprydnings program - for eks "empty temp folders" ????? - det kunne jo absolut være en af grundene

Kommentar
Fra : z1terapi

Dato : 21-01-06 00:01

Niks. Det eneste der er sket er at jeg installerede en skærm, og den har lavet et eller andet om. Jeg har ikke kørt nogle programmer siden, som kan være skyld i det. Jeg er sikker på det er sket under driveropdateringen som Win98 kører når man sætter en ny skærm til.
Jeg har fundet ud af at det virker, hvis jeg sætter sikkerheden til "lav", så det må være en setting som lige skal revertes et eller andet sted. Jeg har ikke lyst til at køre med lav sikkerhed, så jeg er stadig meget interesseret i en løsning.
/Thomas

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 21-01-06 01:02

har du prøvet at sætte IE på standard ????

Er du helt sikker på at du ikke er hijacket eller har noget snavs på ??????

Godkendelse af svar
Fra : z1terapi

Dato : 20-02-06 15:24

Tak for svaret miritdk.
Jeg ved ikke hvad der skete, det virkede bare pludselig igen.

/Thomas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-06 15:57

jaja windows veje er af og til mere end uransagelige
(det skulle vel ikke være fordi du har kørt vedligeholdelse i mellemtiden ???)