/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Web-system til projekt koordinering
Fra : Harlekin
Vist : 603 gange
200 point
Dato : 01-08-01 13:53

Jeg leder efter et godt web baseret system til at koordinere et projekt.

Det skal bruges til deling af information, kontakter, filer, kalender, opgaver/troubleshooting mm.

Det findes på www.phpgroupware.org, men jeg vil gerne have alternativer til dette, for der må da findes andre.. og gerne ASP baserede.

Så er der nogen der kender et sådant system?

Kommentar
Fra : Wobert

Dato : 01-08-01 21:04

Hej Harlekin.
Jeg ved ikke om det opfylder alle dine krav, men jeg er selv meget tilfreds med at bruge:
www.groupcare.dk
Her kan du dele filer, kalender, kontakter osv. prøv at give det en chance.
mvh
Wobert

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 02-08-01 10:00

I kender ikke andre?

Kommentar
Fra : cbroberg

Dato : 09-04-02 13:24

Hej!

WebHouse ApS har udviklet et PHP baseret Content Management System der indholder en række af de nævnte faciliteter. Det er et meget robust og skalerbart system, og alt kan foregå online via din browser. ODEUM som produktet hedder er baseret på en udviklingsplatform så WebHouse og partnere kan udvikle specialiserede moduler der er skræddersyet til netop dine behov.

Kontakt mig hvis du ønsker at vide mere om priser og muligheder.
Med venlig hilsen / Best regards

Christian Broberg
CEO, Managing Partner

WebHouse ApS
Gasvaerksvej 40
DK-9000 Aalborg

Tel: +45 98 12 70 04,
Fax: +45 98 12 70 88
Mobil: +45 22 68 08 80
Privat: +45 96 34 02 62

http://www.webhouse.dk

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 09-04-02 16:14

Parkness, er notes ikke lige generelt (og stort) nok??

Kommentar
Fra : Roennelund

Dato : 06-05-03 17:45

Jeg har ikke helt forstået om det skal være gratis og online, eller om du selv vil uploade og costumize interface'et.

Hvis du har et webhotel og vil uploade et godt system, vil jeg anbefale: XOOPS eller PHPNuke.

De kan indstilles så avanceret, at det vil dække alle behov; der skal bare bruges lidt tid på at "designe" opsætningen.

--
Rønnelund
NYT: Spørg om TV
www.tv-afdelingen.dk/tvsvar.php

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 06-05-03 22:51

er XOOPS baseret på microsoft tech? (ASP)

Kommentar
Fra : Roennelund

Dato : 06-05-03 22:56

Nej - det er PHP. Er det meget afgørende, at det er ASP.

Når man arbejder med XOOPS, tænker man ikke over, hvilket sprog, det er skrevet i.

Søg eventuelt i ASP-kategorien på www.hotscripts.com - der kan næsten altid findes noget share-/freeware.

--
Rønnelund
NYT: Spørg om TV:
svar.tv-afdelingen.dk

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 07-05-03 08:56

Ja, det er egentlig væsentligt, da jeg ikke har nogen PHP hosting.

Men jeg vil da se om der er noget på hotscripts.com...

Annuller spørgsmålet
Fra : Harlekin

Dato : 02-01-06 10:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål