Medlemsnummer : 19039
Superpoint : 0

Medlemsdato : 09-04-2002
Seneste login : 09-04-2002
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er administrerende direktør for WebHouse
og partner i virksomheden.

Ud over den daglige ledelse arbejder jeg med innovation i vores produktlinie indenfor avancerede Content Management systemer og Intranet løsninger.

Jeg fokuserer på loyale kontakter til vore kunder og partnere, og arbejder med fortløbende at udbygge vores moralske og etiske kodex i WebHouse.

Samarbejde forpligter, uanset om det er direkte kundeorienteret eller via vore strategiske forretningspartnere.

Jeg finder det nødvendigt at engagere mig i en lang række projekter og udviklingsaktiviteter for hele tiden at være ajour med såvel egen teknologi som eksterne partneres teknologi.

Af aktive indsatsområder kan nævnes:
- Kravspecifikationer
- Netværksdannelse
- Kundekontakt
- Foredragsvirksomhed
- Virksomhedsudvikling og innovation
- Inkubator arrangementer for e-entreprenører