/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
du er udelukket
Fra : paperboy
Vist : 1316 gange
10 point
Dato : 11-01-06 23:19

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af arne.jakobsen, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-06 23:21

Så er du ikke den eneste

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 11-01-06 23:21

og ????

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 11-01-06 23:28

Og jeg som troede julelegene var ovre i den omgang.
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 11-01-06 23:36

Åbenbart ikke.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 11-01-06 23:36

ja det er en god funktion der er banket ned der .. *G*

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-01-06 23:45

Det er der vist mange der er.

Ved faktisk ikke engang om jeg er blevet blacklistet der.

mvh dova

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 11-01-06 23:52

He-he: Gad vide hvor mange Arne Jakobsen har modtaget?

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 12-01-06 01:09

Og jeg har også blacklistede ham jeg ønsker ikke at deltage i tråde han er med I og jeg ønsker ikke han deltager I mine så det er da fint nok.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-01-06 02:43

Det er lidt pudsigt at finde et indlæg som dette fra den gang Arne Jacobsen var ny på Kandu:

Velkommen Arne Jacobsen
Fra : Reset
Vist : 3 gange
120 point
Dato : 31-07-04 01:38

________________________________________
Velkommen til Kandu Arne. Grunden til dette indlæg er, at vi her på stedet, på det sidste, har oplevet en del useriøse brugere (misbrugere). Derfor er en profil som din http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=177761 særdeles velkommen. Modtag som velkomstpræmie 100 pts.

Hilsen :Valentin:
________________________________________
Favorit

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-04 02:01

________________________________________
Det er altid dejligt med nye brugere og også et stort velkommen fra mig til Arne.

Det var med stor interesse jeg gik ind på sitet om svampe, men jeg kunne ikke komme ind i Dansk - latinsk navnedatabase og Rødlistedatabasen, handlingen blev annuleret.

Men jeg glæder mig til at bruge sitet når det virker optimalt. Held og lykke med det.

//bentjuul

__________________________________________________________

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 120 point
Dato : 01-08-04 16:26

________________________________________
Mange tak for den pæne velkomst til jer alle. Da jeg er så ny på kandu.dk ved jeg ikke hverken hvordan man laver en såkaldt "tråd" eller hvordan man logger ind på en sådan. Til bentjuul: Du skal først downloade hele pakken under projekter. derefter udpakkes den med ZIP-udpakkeprogram til en mappe du typisk kunne kalde C:\Programmer\Mycodata. Fungerer alt ikke så benyt dig af 1. Kartoteker - Stamdata. Der er et direkte Link til min private email. Endnu engang tak for den fine velkomst. Jeg skal prøve at leve op til den udviste tillid. M.v.h. Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-01-06 02:51

Når vi sådan er blevet udelukket fra Hr. arne.jakobsens (denne gang huskede jeg at stave det rigtigt) indlæg, kan han så mon læse de indlæg jeg skriver, da jeg jo ikke har blacklistet ham eller nogen anden?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-01-06 04:23

iah - At du stiller den slags spørgsmål, viser kun hvor dum du er. Når jeg har blackclistet dig, er det netop p.g.a.

din dumhed. Du kan ikke finde ud af at opføre dig ordentligt. Du kan ikke finde ud af om JEG er en idiot eller ej?

Når Klumme eller andre laver en tråd, der drejer sig om at tale ondt om MIG, snakker du med og synes at JEG er en idiot.

Når vi 2 mødes i en anden tråd, er du ÅHH så sød og klog. Men når DU ikke selv kan finde ud af det, så gider jeg ikke at læse dine kommentarer til MINE tråde. Blacklistning drejer sig KUN om at JEG ikke ønsker at DU svarer på MINE spørgsmål. Jeg synes nemlig at dine svar og komentarer generelt er for dumme.

Når andre stiller spørgsmål, kan både du og jeg svare. Og her kan vi tale sammen. Hvis spørgeren IKKE vælger at fjerne os fra tråden ved at blackliste én eller os begge.
Citat
kan han så mon læse de indlæg jeg skriver, da jeg jo ikke har blacklistet ham eller nogen anden?

JA iah, jeg kan læse alle dine indlæg. Og DU kan læse alle mine indlæg.

Blacklistning betyder kun udelukkelse fra mine spørgsmål og tips. DU kan altså ikke skrive kommentarer til mine spørgsmål eller få lov at vurdere Mine tips.

Grunden til at jeg har Blacklistet dig er som sagt at du er FOR dum. Hilsen Arne

paperboy - Ja sådan er det. Når alt hvad du har skrevet om mig, er fyldt med lort, kan du da ikke forvente at jeg tager imod dine kommentarer med KYSHÅND.

Det er jo det hele ideen bag Blackliste drejer sig om. Hvad fanden er problemet??? Hvad er det lige du IKKE kan forstå???

ans. din ½-hjerne. Hvis du havde villet oppebære en ret til at udtale dig i mine tråde, skulle du måske have tænkt dig om for længe siden, istedet for 50 gange at sende samme rådne hade-besked.

Man KAN altså ikke, den ene dag skide folk op og ned ad nakken, og næste dag tro at man kan låne penge af vedkommende. HELLER ikke i Cyberspace. Voks ud af jeres psykologiske spændetrøjer.

Fleng - Sig nu din mening. Dit svar er jo kun noget intetsigende bavl, som ikke fortæller noget om hvad du mener om noget som helst. Så kunne du jo lige så godt IKKE have sagt noget.

Altså: Sig hvad du mener, eller hold kæft. Hvor svært kan det være.

tukols -> Alle der har et SÅ dårligt sprog:

Citat
He-he: Gad vide hvor mange Arne Jakobsen har modtaget?

Hilsen tukols

Er automatisk udelukket. Du er jo ikke en gang istand til at fortælle hvad du mener.

Du er SÅ dum at du indenfor de næste mange måneder, vil stille rigtigt mange spørgsmål. Men JEG vil ikke svare på dem. DU er simpelthen for dum. FEZZ den ind?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-01-06 04:30

ans - Nej avisbudet er sandelig ikke den eneste. ALLE de idioter, der ikke kan opføre sig ordentligt, er blacklistet. Du er også. Dine kommentarer kan muligvis hjælpe andre, men jeg gider ikke læse dine kommentarer i MINE tråde. Og det er KUN det blacklistningen drejer sig om. At DU, PAPERBOY, og andre endnu IKKE har fattet dette faktum, er jo blot endnu et bevis på jeres dumhed og endnu en grund t il at I ikke må udtale jer i MINE tråde. Jeg vil nemlig helst have intelligente svar i mine tråde. De der er FOR dumme, har jeg sørget for IKKE har mulighed for at ødelægge mine tråde ved ders stupiditet. Man skal ikke udelukke (blackliste) folk fordi man ikke deler deres holdninger. Men hvis de generelt er for stupide, synes jeg at det er OK.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-01-06 05:30

I skal se i øjnene at alle der ikke skriver som Earney vil ha' er " idioter, halvhjerner, skal holde kæft, stupide, fyldt med lort, intetsigende bavl", er blot et uddrag fra indlæg i denne tråd.

Det er da fuldkommen ligegyldigt at kunne være med i denne persons spørgsmål - der for det meste er lavet for at gøre opmærksom på sin egen person.

Som en skrev i en anden tråd
Citat
Aj er her også for at få hjælp - der er bare endnu ingen der ved hvordan de skal hjælpe.

det beskriver alt om personen fra denne tråd http://www.kandu.dk/Spg80850.aspx

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-01-06 05:38

dova - At du IKKE ved om du er blacklistet eller ej, fortæller jo meget om dine evner. Se dog efter. Hvor svært kan det være? Læs og forstå og lær? Hvor svært kan det være? Men NEJ dova jeg har ikke blacklistet dig.

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 12-01-06 06:56

Hej alle sammen.

Velkommen i båden. Jeg vil være meget ked af det, hvis jeg ikke var blevet blacklistet. Til Arne Jacobsen: Se og få dig et liv.

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-01-06 07:59

http://www.chocolatecityweb.com/arguing.jpg

og med det sprog Arne bruger, så er der vist ikke så meget at sige.........

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 12-01-06 08:49

Jeg ved altså heller ikke om arne har blacklistet mig? Så nu er jeg også snotdum, fordi jeg ikke har kigget efter!!!

Men jeg ved helt bestemt, at jeg har blacklistet arne og efter tråden her at dømme er der andre der har fået samme ide. Så gad vide hvor længe der bliver ved med at være tråde, hvor arne kan deltage og med den aktivitet arne har på blacklistekanppen er det vel også begrænset, hvor mange der kan svare ham på hans spørgsmål.

Men arne inden hælder en af dine sædvanlige spande lort ud over mig, så vil jeg lige minde dig om, at du tidligere har rost mig for mit klarsyn

Kode
Tak for svaret viviborgen. Andre kommentatorer har også fat i noget rigtigt, men jeg synes at du skal have point for dit klarsyn (ikke at forveksle med Åndernes Magt?)

Du har ganske ret bentjuul, arne er uden for pædagogisk rækkevide

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 12-01-06 08:52

ups...det der står under kassen, kode skulle selvfølgelig have være inde i den som et citat.

Så har arne da noget mere at hakke på.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-01-06 09:13

Så kom trolden ud af hulen igen, der skal trods alt ikke ret meget til.

Det var da egenlig meget rart at han ville svare, så ved jeg da også det.
Hans mening om alle, der ikke ligger på knæ for ham og logrer når han udtaler sig om dit og dat, kan jeg sagtens overse.
Der er jo trods alt er en masse flinke og rare mennesker der er klar til at give de dumme og ½hjernerne den hjælp de trænger så meget til.

Så derfor tror jeg da jeg vil prøve at glemme alt om der er noget der hedde, øh hvad var det nu

God dag til alle Kandu'er.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-06 09:24

paperboy

Dette spørgsmål http://www.kandu.dk/spg80639.aspx er det ene point værd.

Til orientering har jeg ingen på min blackliste.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-01-06 09:56

Sig mig, er det ikke ved at gå over gevind det med at blackliste personer.
Hvis kandu skal være en vidensdatabase, er det jo netop vigtigt at der er så mange som muligt til at løse en brugers problem.
Det hele ender jo med, at alle blacklister alle, så kun een deltager i en tråd.
Kan vi virkelig ikke leve med, at nogen er anderledes og så leve med det??

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 12-01-06 09:59

Arne - jeg ved ikke hvad der tændte dig af, siden jeg skulle i den sorte bog. Men det kan du måske forklare mig?

Jeg har vist ikke generelt omtalt dig i nedladende toner, tværtimod har jeg rost mange af dine kvalifikationer, men blot ellers påpeget visse uheldige angreb på forskellige brugere, eller peget på direkte forkerte oplysninger i nogle af dine svar.

Du har aldrig evnet at svare på kritikken, og du har heller ikke forstået det meget utvetydige budskab i forskellige formuleringer fra Kandu's brugere: Arne, du er ualmindeligt ubehøvlet, med et virkelig grimt sprog. En enkelt ed nu og da, gør såmænd ingen noget. Men dit repetoire med sprogets værste gloser der i en lind strøm udgydes i spørgsmål hvor du blot opfatter brugeren som ansvarsløs, dum eller det der er værre, pynter ikke på dit generalieblad her.

Det er på tide at kigge indad Arne. Når så mange giver udtryk for at du ofte går over stregen, så kan det jo være fordi der er noget om snakken...

Du har RET til at skrive grimt - men du har ikke PLIGT til det.

/berpox

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-01-06 10:06

Til Jah

Er det mig du mener??

Kommentar
Fra : akle

Dato : 12-01-06 10:50

Jeg er glad for, der ikke er LYD PÅ - med alle de banne- og ukvemsord man får serveret i blandt. Det er lettere at forstå pointen i kommentarerne uden disse grimme ord.
En der har "svært von begriff" - Akle!

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 12-01-06 10:55

Hej akle

Selv uden fandeord vil du ikke kunne forstå Arne. Det kan vi der er indfødte ikke en gang.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 12-01-06 11:39

Der er vist nogen som skal have deres skolepenge tilbage, for dansktimerne.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 12-01-06 11:59

Mon der er ret mange nulevende, som har betalt for danskundervisningen i Danmark. Den har været gratis siden 1814, hvor imod man skulle betale for regneundervisningen.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 12-01-06 12:12

Jeg ville lige prøve blackliste en person og det blev AJ for sjov og det er hermed gjort.
Da jeg principielt synes, at det dumt at blackliste vil jeg gerne omgøre min beslutning, men hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-06 12:15

Så skal du ind i profilen igen og ændre din beslutning.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 12-01-06 12:18

Arne har ikke blacklistet mig endnu. Jeg formoder, at det er en fejl. Imodsat fald vil jeg tage det som en fornærmelse. Hvorfor skal jeg holdes udenfor arnes blacklist?

Jeg opfatter det som et kvalitetsstempel at stå på arnes list. Det betyder vel i bund og grund, at man er en person med egne holdninger, som ikke taler 'majoren' efter munden.

Kan jeg så komme på din liste arne. NU!

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 12-01-06 12:34

Apropos - skolepengene betaler vi jo over skatten, derfor kan det jo udmærket være sådan at nogle af pengerne går retur - sådan i spøg. Det modsatte ville være at dansklærene har udført deres arbejde.
Jeg kommer til at tænke på når man hører, den daglige sprogbrug! det er vist ikke noget de har lært i dansktimerne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-06 12:40

ziggy99

Du skal ind i din egen profil - blackliste, der kan du fjerne blacklistefunktionen for den/de brugere, du har blacklistet..

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 12-01-06 12:49

Nej, Fleng. Det er vist ikke i folkeskolen, at dette sprogbrug bliver præsenteret, men måske hos millitæret?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-01-06 12:52

Modsat Berpox er jeg fuldkommen ligeglad med om Earney har blacklistet mig, og jeg finder absolut ingen anledning til at rose ham for nogle kvalifikationer som andre har i langt større grad end Earney, uden at de forventer ros eller bliver rost.

Jeg agter så vidt muligt at undgå at blackliste, for her er jeg meget enig med ellebye, derimod er der en anden funktion jeg vil gøre brug af, hvis et spørgsmål fra mig bliver smadret, og det er at man kan annulere et spørgsmål.
Så må det koste poængerne, og så vil jeg stille mit spørgsmål igen og blot holde personen væk fra det ene spørgsmål.

//bentjuul

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 12-01-06 13:41

Kære Bentjuul - jeg er egentlig også ligeglad - jeg mener blot, at Arne har blacklistet undertegnede grundløst.

Arne har skam gode kvalifikationer indenfornavnlig dyre- og planteriget ~ at det så går helt over gevind for Arne, kan jo kun undre. Desværre overskygges netop de gode sider totalt af Arnes komplette mangel på pli.

Jeg selv vil for så vidt også helst undgå at blackliste nogen, og tager iøvrigt samme metoder i brug som dig bentjuul.

/berpox

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 12-01-06 13:46

Hvis "kandu" fremover skal have nogen mening, må vi tilbage dertil hvor det saglige er i højsædet. Altså derhen hvor vi fandt hjælp i de problemer vi ikke selv kunne løse, eller var med til at løse de andres problemer der blev lagt frem i dette forum. Dette er mit håb at det går i den retning.

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 12-01-06 17:08

At kunne få lov til at blacliste er noget af det bedste der er hendt på KanDu.

Arne Jakobsen har ødelagt op til flere tråde med sin manglende pli..........selv om jeg da også har grinet højlydt flere gange når han udfolder sig i al sin vælde. Det er utrolig at kunne være så negativ.
Jeg har kunnet grine, men tror der sidder en del usikre mennesker rundt om kring, som måske har kommet med "sårbare" emner. At så få Arne Jakobsen for fuld udblæsning............med latterliggørelse og forhånelse............det må ikke være rart.

Udover hvad Arne Jakobsen angår, har jeg ikke fornemmelse af at der er mange "blacklister ude at gå. Oplever derimod siden som seriøs med rigtig mange gode indslag hvor man hjælper hinnanden.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-01-06 17:37

Paperboy, jeg er pr. princip modstander at at vi skal rende rundt og blackliste hinanden.

En af KanDu's fordele er vel netop retten til at være uenige, og man kan hurtigt risikere at have blacklistet lige den person, der ved noget om et konkret problem man står med

At man kan få lyst til at gøre det i SmallTalk tråde, hvor enkelte har det med at "gå i selvsving" og ødelægge tråden eller nedgøre andre brugere, det har jeg det fint nok med - men generelt at blackliste nogen, det er sg da for dumt.

Og jeg tror Arne kommer til at lave sin liste om igen, for han kommer til at kede sig af Hekkenfelt til

Hav en god aften - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 12-01-06 18:02

Jeg syntes det er meget sjovt at høre folk pive over sproget.
Der er en 4-5 stykker som RÅBER MEGET HØJT om andres ( Arne ) udtalleser og manglende pli.. selvsamme brugere opretter gang på gang laterlige tråde hvor de HØJLYDT beklager sig over nogens ( Arne igen igen ) udtalleser.
Det som irriterer mig er at jeg kan overse og overhører laterlige bemærkninger i div. tråde ( Arne, nogen gange ) men jeg kan ikke overse de utallige tråde og tips som overspammer forsiden i forumet. Endnu engang er der lavet en SPAM tråd kun til fornøjelse af de fem fra brokke klikken..

Junior

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-01-06 18:10

CCjunior: Du udtaler dig meget generelt, forklar lige en tåbe som mig, om vi er enige eller ej..................

Hvis jeg kan læse indenad, så handler tråden om at blackliste hinanden, egentlig ikke om sproget.

At jeg, og flere andre, har udtalt sig om sproget i forbindelse med blacklisting, det er vel et spørgsmål om ens personlige grænse, som man har lov til at have, eller......................

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 12-01-06 18:23

Ccjunior, man kan jo vælge at vende det døve øre til, som du har valgt, men man kan også vælge at gøre et forsøg på at gøre noget ved det, som man føler sig generet af. Det er vi nogle stykker der har valgt, og hvis du mener, at vi er nogle - ikke blot 4-5 stykker, der tilhører en brokkeklike, fordi vi ikke vil finde os i Arnes uforskammede adfærd her på kandu, så må du have den holdning. Jeg har en anden og den gør jeg opmærksom på, når jeg har lyst.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 12-01-06 18:33

TheRiply.. den handler om hvem Arne har blacklistet og om hvem der blaclister Arne.. pak det ind som du vil og læs hvad du vil..det her er en af de få gange jeg har ret

viviborgen.. self må du ha din mening..det har Arne jo åbenbart også..men hvorfor skal der så mange tråde til hele tiden for at ytre denne holdning..kan det ikke gøres i en mindre tråd hvor brokhovederne kan samles en gang om ugen og udveksle erfaringer...der er masser af tråde og tips som kun er til for at gi Arne opmærksomhed eller hvad det nu går ud på..

Jeg siger min mening i denne tråd, men bevares jeg kan da også oprette en ny tråd til formålet hvis det virkelig er nødvendig...

Junior

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 12-01-06 18:53

Arne min søde dejlige venZe, du må nyde ikke at være udelukket ved mig, så kan du komme af med al din indre vrede i denne tråd, til glæde for alle - Så kom med hele svineriet Arne, vi er lutter øre

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-01-06 19:01

Jeg skal foreslå, at alle der har blacklistet en eller flere personer, skriver disse under sin profil.
Så kan man både forholde sig til det, og undgå de tråde/personer man er blacklistet fra.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-01-06 19:02

CC-> Lidt ret har man vel altid, men det har jeg også, for en del af spørgsmålet er vel om det er OK at blackliste, jeg er principielt modstander af det, så for min skyld skal du altså ikke lave din egen tråd

Og Paperboy, jeg tror Arne har sagt det han vil sige, du kommer ikke længere - måske har han endda travlt med at svare på spørgsmål.

Får gæster NU - Hyg jeg, hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-06 19:12

ellebye

Hvis en bruger har blacklistet dig, så kan du ikke kommenterer i den brugers tråd.

På den måde ved du, om du er blacklistet eller ej.

Hvad ville du få ud af at læse, hvem der har blacklistet hvem?

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 12-01-06 19:13

Nu synes jeg da snart at kandu-teamet skal se at få lavet det emne der hedder arne.jacobsen ...
Og det skal nok være under interesser, for interessen er jo enorm

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 12-01-06 19:14

Kode
Det er jo det hele ideen bag Blackliste drejer sig om. Hvad fanden er problemet??? Hvad er det lige du IKKE kan forstå???

Ja Arne nu ved jeg ikke hvad det er du IKKEkan forstå, jeg har nemlig ikke på ET ENESTEtidspunkt skrevet noget som helst om hvad jeg ikke kan forstå, der imod jeg jeg til din orientering blot oprettet en tråd, for at fortælle øvrige brugere på kandu, at jeg er blacklistet af dig.
Kære Arne vil du så nu være sød og fortælle mig, hvad der får dig til at læse noget der IKKEstår nogen steder.
Jeg vil med stor spænding vente på dit saglige og sikkert velovervejet svar.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-01-06 21:14

Jeg er ganske enkelt for nysgerrig til at blackliste nogen.
Jeg kunne derimod godt tænke mig at lave en advarsel til unge mennesker og personer med et sårbart sind om at det måske var en god ide at blackliste arne.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-01-06 22:00

Tilslutter mig Mangos argument, jeg er også for nysgerrig

Men jeg tror til gengæld på, at de unge mennesker er nødt til at opleve Arne, før de blacklister ham, hvem under 20 har nogensinde frivilligt godtaget et argument fra gamle mennesker over 30?????

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-01-06 22:09

TheRipley nej, men kalder du det argumenter?
Hvis bare det var det, så jeg ingen problemer i det.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-01-06 22:10

Kære Helge

Du skrev:
Kode
Nu synes jeg da snart at kandu-teamet skal se at få lavet det emne der hedder arne.jacobsen ...
Og det skal nok være under interesser, for interessen er jo enorm

Nu skal vi jo lige passe gevaldig på hvad vi bevæger os ud i, for arne.jacobsen er jo ikke arne.jakobsen hvis jeg skal tro hvad han skrev til mig på ettidspunkt...

Kode
Nu bruger du TIP til debat, det er ikke meningen. Men hvad har min opførsel med TIP at gøre? Har du eller andre kommentarer til min opførsel iøvrigt, er det jo ikke igennem TIP dette bør diskuteres. Tip bør vurderes på deres indhold. IKKE andet. Jeg har også set at DU har lagt et TIP, der KUN fortæller om en arne.jacobsen fra et andet plenum, der er blevet bortvist fra dette plenum, og DU tillader dig at mene at det MÅ være mig. Pas nu på at dine 2 hjerneceller ikke kolliderer for ofte, de KUNNE tage varigt skade.

P.S.: Jeg hedder IKKE arne.jacobsen. Der var en profil på Kandu sidste efterår med det Nick, men han blev smidt ud. Så mon ikke det er den samme.

Hvorefter jeg replicerede:

Kode
Vedr. "P.S.: Jeg hedder IKKE arne.jacobsen. Der var en profil på Kandu sidste efterår med det Nick, men han blev smidt ud. Så mon ikke det er den samme."

Du må jo være skizofren mand... Når jeg går ind og læser profilen på "arne.jacobsen" får jeg akkurat den samme melding som står under "arne.jakobsen" Såååå jeg ved ikke lige hvem der skal lære at holde sin kæft Hr. Jak(c)obsen...

Nå så skal det da retfærdighedsvis bemærkes, jeg har åbenbart læst eller skrevet dit navn forkert på et tidspunkt (C/K). MEN det forandrer ikke det faktum at du har din snude alle steder OG at DU var skyld i at lehnemann fik kolde fødder!

Her genreplicerede hr. Jakobsen:

Kode
iah - Den syge person der efterlignede min Kandu-profil og navn ved at ændre k til c, kopierede også min profil og lagde den ind under sin egen. Han havde tidligere hærget Kandu under andre navne/profiler og var blvet smidt ud. I efteråret 2004 kom han så ind igen under profilnavnene: Svampearne, Professorsvamp og arne.jacobsen. Han blev igen smidt ud, efter at det var blevet bevist af andre Kandu'er at han stod bag al balladen og meget mere. Noget kunne tyde på at han nu er her igen i andre forklædninger.

Men JEG har altså ikke pisset på dig, KUN fortalt dig at det er ulovligt at kopiere og videresælge såvel film som musik.

Så som du ser lider manden af personlighedsspaltning så han må vel være undskyldt sine handlinger...

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-01-06 22:23

Nu skal vi lige skille snot fra andet...det arne skriver der, er jo sandt nok. Altså at arne jacobsen, altså med "c" ikke er ham.
Lad nu være med at gå ud i noget der ikke har noget med arnes opførsel eller blacklistning at gøre...

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 12-01-06 22:28

Typisk at Arne holder sig væk, når det skal til at blive spændende. Det er ensbetydende med han savner saglige argumenter, og ikke evner at snakke med folk i en sober tone.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-01-06 22:32

Muligvis, men omtalte person som skrev indlæget, skrev jo det ikke var ham så jeg sendete denne besked:

Citat
Nu må du lige tage dig sammen Arne Jakobsen (eller hvad pokker du kalder dig) - vil du påstå du ikke har skrevet:

Fra : arne.jakobsen Dato : 02-03-05 00:28
lehnemann - Nu skal du lige huske at det er VOLDSOMT forbudt at sælge en sådan DVD!
Du må heller ikke kopiere den og forære den væk.
Beware!!!

at du har profilen:

Medlemsnummer 177761
Brugernavn arne.jakobsen

Hvis ikke forstår jeg virkelig ikke nogen ting mere...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 14:58

paperboy

Der er en bruger, der spammer din tråd med tomme indlæg

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-01-06 15:47

Læg mærke til hvem der er online når tråden bliver spammet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 15:51

Det var jeg , men jeg var ikke den eneste

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 14-01-06 16:48

Iah-> Jeg er en af dem, der er blevet bebrejdet når jeg har stavet jac/kobsen forkert, er du sikker på, at det er den samme bruger?

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 14-01-06 16:51

Selvfølgelig er der mere end en arne. jakobsen, hvordan skulle han ellers have fået sine point.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-01-06 17:49

Kode
--------------------------------------------------------------------------------
Iah-> Jeg er en af dem, der er blevet bebrejdet når jeg har stavet jac/kobsen forkert, er du sikker på, at det er den samme bruger?

Hilsen Ripley

Det er muligt der er flere der hedder Arne Jacobsen, ja, det er endda meget sansynligt...

MEN der er vel ikke muligt for andre end Personen der kan have denne profil:

Citat
arne.jakobsen (Super bruger)
Medlemsnummer : 177761

Eller er jeg helt galt på den?

Venlig hilsen IAH

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-01-06 17:51

UPS, der smuttede den igen - det skulle jo selvfølgelig have været Jakobsen...

Pardon...!

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 16-01-06 22:24

@ ans - jeg kan ingen tomme indlæg se

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-01-06 22:51

paperboy, nej de ses kun i alle de fandens mails man får..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-06 23:37

Men, der er sat en stopper for tomme e-mails

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 16-01-06 23:52

Det er vel Arnedrengen der har tæppebombet kandu med mails, så plejer han jo at få sin vilje

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-06 23:55

Kandu har skrevet at det var en fejl fra deres side, men har rettet den.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-06 23:57

Der blev sendt så mange mails (tomme) bl.a. til denne tråd.

Det eneste man fik var mails fra kandu, men ingen nye indlæg til tråden.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-06 17:58

Bvadder lillearne

Dine indlæg -> Dato : 12-01-06 04:23 og Dato : 12-01-06 04:30 er lige præcis min dokumentation for, hvorfor du landede på min Blackliste. Du er og bliver kandus største mundlort..

Jeg undrer mig seriøst over, at du kan holde dit eget selskab ud?! ...Men hvem siger egentlig også, at du kan dét?!

Citat
Jeg opfatter det som et kvalitetsstempel at stå på arnes list. Det betyder vel i bund og grund, at man er en person med egne holdninger, som ikke taler 'majoren' efter munden.

Kæft, det er fedt og fuldkommen korrekt formuleret Vivi og en fin lille detalje kunne være, at kandu flettede det ind under "Kom godt i gang"

Citat
Skulle du være så heldig at blive blacklistet af profilen "arne", så opfat det som et kvalitetsstempel. At stå på arnes liste kan kun være fordi, at du er en person med egne holdninger, som ikke taler 'majoren' efter munden. Årsagen er højst sansynlig, at han ubevidst (arne erkender aldrig noget der ikke er til hans fordel) at du er ham langt overlegen - og dette faktum passer ikke ind i mandens opfattelse af ham sig. Derfor Blacklister han dig!!!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-01-06 21:35

Creamy..he he..god idé ..prøv at skrive til kandu-teamet, om ikke de kan flette den ind i "godt fortsat" !! !

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 18-01-06 08:16

Tak for de rosende ord Creamy, og nu jeg er kommet så godt igang, vil jeg da lige nævne, at majoren selv har rost mig for mit klarsyn....men det var nok noget tågesnak fra hans side i en svamperus. Jeg er overbevist om, at han ser mig i bagklogskabens soleklare lys idag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-06 14:43

kandu har så ikke udelukket dig

Tillykke med månedens præmie

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-10-06 16:28

og så er den ged vist barberet