/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hp..som den så ud engang
Fra : ziggy99
Vist : 797 gange
500 point
Dato : 08-01-06 02:43

For lang tid siden fik jeg et svar på //bentjuul
Nedenstående spørgsmål....det virkede dengang, men ikke mere...ØV
Kan nogen give mig linket til en tilsvaarnde...og dine 500 p. er hjeme

------------------------------------------------------------------------------
Jeg så engang en adresse, hvor man kunne se hvordan en hjemmeside så ud engang for længe siden...altså man skrev adressen og dato og fik så et billede af siden som den så ud.

Er der nogen, der kan fortæle mig hvor den findes!!
--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Accepteret svar
Fra : bentjuul
Modtaget 210 point
Dato : 26-09-04 17:51

--------------------------------------------------------------------------------
Måske er det denne du tænker på http://www.archive.org/web/web.php

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-06 02:51

hm, hvad er der i vejen med det link du fik dengang det virker da endnu.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 08-01-06 02:55

Ja, jeg synes også stadig den virker... prøv at se kandu.dk for nogle år tilbage.. hehe
->Brommi

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 08-01-06 03:16

fedt link anede ikke det eksisterede og det ser da ud til det virker ok

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-06 03:46

Du kan nøjes med at skrive http://www.archive.org/ nu - stadig et godt link hvor du kan finde meget. Men stadigvæk, det andet virker også. Jeg håber det lykkes for dig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-01-06 12:21

Nøjjjj manner..................goe gamle kandu snøft snøft.

Kommentar
Fra : natmaden