/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til dk
Fra : paperboy
Vist : 733 gange
10 point
Dato : 07-01-06 20:17

Hej DK

Som du har bemærket har kandu lavet en større ansigtløftning af sitet, det gør man nu kan se hvordan en tips er medømt af de forskellige brugere. Jeg kan se du ALTID bedømmer mine tips med et stort rundt 0 stjerner, det er også iorden, det er du i din gode ret til, men når jeg kommer med et virkelig brugbart tips, så er det ikke fair mere du giver 0 stjerner, så en anden gang skulle du måske enten undlade at bedømme et tips eller være sålig i din vurdering.
For du var bestemt IKKE saglig i din bedømmelse i dette tips http://www.kandu.dk/Tip12983.aspx

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 21:15

Hvis du ikke bryder dig om DK's vurdering af dine tips kan du bare trykke på hans profil og blackliste ham, så får han ikke mulighed for at bedømme dine tips!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-01-06 21:21

Hvis man altid giver 0 stjerner for tips, kan det så skyldes, at vedkommende egentlig ikke er interesseret (læs: dk) i at bedømme et tip eller flere tips men af bare vane gi'r 0 stjerner?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-01-06 21:26

Hanne
Jeg har fundet en trafo til dig.
Har du fundet din loddekolbe ?
Det besværlige ordnes i dag.
Det umulige tager lidt længere tid.
Gambrinus
Undskyld Paperboy. Håber ikke jeg bliver sortsneget.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-01-06 02:19

Tedd / camillasmosterdet har I nok ret i men ville gerne høre fra DK om begrundelsen, for at give et tips der VIRKER nul stjerner, hvilket ikke er en saglig begrundelse.

Gambrinus du kan få en loddekolbe op i høkeren kan du

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-01-06 06:42

Kode
Gambrinus du kan få en loddekolbe op i høkeren kan du

Rigtigt godt tip !
*****
Gambrinus

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-01-06 12:25

Gambrinus nu får du snart en af køllen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-06 19:53

Dine tips er blevet bedømt anonymt det accepterede du paperboy da du skrev dem, så er der ingen der skal forklare sig nu - jeg har da også tips der er bedømt til 0* af dk og hvad så, der er sikkert andre har været glade for de tips.

Jeg har da også bedømt tips til 0* og det har så været min mening, men at skulle forklare sig bagefter er ikke rimeligt.
Blot sådan et input om gamle tips herfra.

Det med at blackliste fordi man ikke kan li' en andens brugers mening af tips, ville jeg aldrig bruge - og håber i det hele taget at jeg ikke bliver fristet til at bruge blacklisteknappen nogensinde.

//bentjuul

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-01-06 21:38

Nu er jeg vel i mine gode ret til at stille et spørgsmål til DK, så er det op til profilen om den vil svare på mit spørgsmål eller ej.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-01-06 22:46

Og så må vi ikke kommentere det?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-01-06 23:20

Jo jo I må kommentere alt det I lyster
Selvom I forsøger at svare for DK

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-01-06 00:47

Vi er jo nødt til at udfylde ventetiden, til dk kommer på banen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-06 02:37

Jeg forsøger ikke at svare for DK jeg forsøger at forklare dig under hvilke betingelser du lavede tips tidligere.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-01-06 04:13

Blev lige nysgerrig og checkede mine tips! Af de 2 DK har bedømt af mine har han givet begge 0 stjerner, så mon ikke bare det fordi han ikke tipper?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-01-06 04:14

Til gengæld har Gambrinus været så fornuftig at give mig 5 stjerner i et tip! Ellers var han duleme osse blevet blacket!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-01-06 12:38

Så har dk vel bare slettet dem, ikk'?

Kunne man ikke bare ignorere dem, så en anden fik dem?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 09-01-06 14:47

Det ser ikke ud til han vil svare for han har været online og han svarer hverken her eller på PM. Så enten er han konfliksky
mangler saglig arument for sin bedømmelse
han gider slet ikke kommentere sin bedømmelse.

BentJuul jeg ved udmærket hvilke betingelser jeg oprettede tips under, nu blev jeg bare lidt nysgerrig efter at høre om hvorfor han/hun havde bedømt som tilfældet var. Jeg har som lavet tips nok der var lige til skraldespanden, men når jeg nu lige havde et sagligt og fungerende tips, så havde det i mine øjne også været fair med en fair bedømmelse og ikke kun score de sølle ti point, han/hun åbenbart går efter, og så altid bedømmer med et stort rundt O * - jvnf tedd ozz.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-01-06 15:39

Nu er der jo mange der ikke gider kommentere deres handlinger her på Kandu! Helt iorden med mig!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 09-01-06 17:50

hvis du nu selv ser lidt på det
http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20202&tpn=1#tpn

ja så er der hele 5 tips på stribe, hvor den ene vil overgå den anden, og den slags tips, er fulstændigt ligegyldige
og får/fortjener SQ ingen *er.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 09-01-06 21:33

DK

Et totalt usagligt argument. Du skulle bedømme mit tips, og ikke andet, og der så havde været 117 tips med det samme formål skal de bedømmes efter hvilken der er bedst. Hvis nu min måde at rengøre en termokande på er den bedste, så har du med din useriøse indstilling frataget kandu brugere lysten til evt. at afprøve tippet. For med 0* siger du at tippet intet er værd - Dermed begår du en fejl for tippet virker og du fremstår nu i mine øjne som utroværdig
Jeg vil endda gå så langt, som til at sige du skulle skamme dig med dit argument