/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mangler funktion på kandu
Fra : paperboy
Vist : 680 gange
10 point
Dato : 07-01-06 20:07

Jeg mangler en funktion på det nye kandu. der kan fortælle mig hvornår en person sidst har været online på kandu, det er jo ikke noget ved at skrive en PM til en profil som ikke har været online længe. Jeg mener den oplysning kunne stå under profiloplysninger, eller hvad mener I om mit forslag?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-01-06 20:24

Det er da ikke nogen dårlig idé.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 20:59

Skriver du en PM til en person vil denne modtage en email fra Kandu!
Men selvfølig jo mere overvågning des bedre!

Er allerede grundig træt at andre kan se om man er online!

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 07-01-06 21:14

Her på kandu kan ingen se du er online

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-01-06 21:17

De blå personer betyder "du er på" !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 21:23

Paperboy har logget ud kan jeg se

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-01-06 21:34

Vi må se hvornår han kommer igen.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-06 01:00

Citat
De blå personer betyder "du er på"

Jaj, men hvad så når man aldrig logger af, men kun går ud af siden, så er man jo "blå mand" uanset om man er på eller ej.

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-06 01:31

Næh du er ikke blå nu, Dova! Altsåer man ikke online når man går ud af siden (siten?) !

Lidt ligesom at opklare mysteriet om køleskabslampen lyser når døren er lukket!

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-01-06 02:15

Jeg var mere interesseret i at vide om ham den unævnlige var online, eller sidst havde været online

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 12:57

Der er kommet en ny funktion.

Kig i brugerens profil og du kan se hvornår (dato) han/hun sidst har været online.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 12:59

paperboy dit seneste login er den 08.01.2006

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-01-06 21:42

WAOW det var godt nok hurtig den funktion kom på.

Respekt til kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-06 14:46

Og du har sidst været logget på den 30.09.06

med præmien