/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ændringsforslag til kandu.dk
Fra : jakjoe
Vist : 979 gange
100 point
Dato : 03-01-06 10:02

Flot nyt design, og med gode ændringer i brugen af kandu.dk.

Men kunne godt tænke mig nogle ændringer af det nye kandu.dk.

Besvarede spørgsmål: Det ville være rart at se hvem der har besvaret spørgsmålet, og med hvor
mange stjerner besvarelsen er blevet belønnet. Det kunne fortælle om det er et
et spørgsmål det er værd at købe.

Links: Henvisninger til andre sider eller spørgsmål kunne godt stå i en anden farve end
den øvrige tekst. F. eks. http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=159055

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-06 10:33

hvem der har besvaret spørgsmålet synes jeg er bedøvende ligegyldigt - men det ville være rart at se hvad besvarelsen var - det er jo lige det der kan hjælpe den der søger og det her skulle jo være til hjælp - samtidig undgår man gentagne spørgsmål om det samme.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-01-06 10:42

mirit> Hvis du nu har deltaget eller fulgt med i et spørgsmål, og der har været flere oplysninger, og måske nogen
gange modstridende oplysninger, så er det vel rart lige at kunne se hvem der blev godskrevet for svaret !!

Det er jo ikke sikkert at jeg lige er ved maskinen når spørgsmålet lukkes....og du skal så købe spørgsmålet for bare at se
hvem der svarede rigtigt !!

Ja, det er bare min mening om det.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-06 10:51

jo - jah - hmm - men det er jo svarets rigtighed - løsningen osv der giver hjælpen - sååå hvem der har besvaret - tjah - er det ikke ret ligemeget bare nogen har fundet løsningen ???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 11:10

Så er der sket en ændring mere, dit link er blevet fremhævet

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-01-06 11:18

Uha uha...det går stærkt her i år 2006.

ans> Kan du også sørge for at der kun kommer 1 mail når der er nyt indlæg til mig spørgsmål ?

Jeg får 1 mail som ejer af spørgsmålet og 1 som abonnent !!
Jeg tænker på de stakkels "postbude" !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-06 12:34

Kode
Jeg får 1 mail som ejer af spørgsmålet og 1 som abonnent !!
Jeg tænker på de stakkels "postbude" !!

Yes, jeg tror også, at der er kommet en ny kommentar og så er det bare min egen, øv...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-06 12:35

Hvorfor står der kode, når jeg har klikket på Citat???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 12:39

Det er en af de fejl, der skal rettes

Men du kan bruge det "gamle" citat.

Citat
Hvorfor står der kode, når jeg har klikket på Citat???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-06 12:40

Jeg syntes det er ganske fabelagtigt så hurtigt at fejlene er rettet og kommet på plads - og i dag er det lykkedes mig at sende en privat besked til en anden bruger - dette var ikke muligt i går.

Godt gået kandu.dk - det er blevet et meget lækkert forum.

Og Jakjoe måske skulle du lige sende dem en mail om de to mails vi får i egne spørgsmå.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 12:41

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 12:42

Mit sidste "indlæg" var en prøve.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-06 13:02

Ja, bare det ikke er en prøvelse

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 100 point
Dato : 03-01-06 13:04

Jeg savner nu den lille notesblok øverst, hvor man før kunne rulle ned gennem alle indlæg i diverse spørgsmål. Det er nyttigt på den måde, at det er nemt at kopiere en kommentar man ønsker at indsætte som link..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 13:14

hehe, yes nu funker de dersens privat beskeder..

Så kan der rigtigt sladres

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-01-06 13:14

Jeres kommentarer udløser 1 mail.

Hvad sker der når jeg kommenterer ??

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 13:16

Så får jeg mail..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 13:22

Jeg har lige fået 3 mails til dette spørgsmål, det passer til de sidste 3 indlæg.

Men jeg åbner ikke mails fra kandu. Håber at det bliver som tidligere, hvor man med det samme kunne se til hvilket spørgsmål, der var kommet en kommentar.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-01-06 13:28

Alle abonnementer var slået fra, og jeg fik ingen mail på egen kommentar.

Hvad får jeg nu, med abonnementer tilsluttet ??

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 13:28

Angående private beskeder, så kan jeg da fortælle, at når man modtager en besked, så kan man ikke svare tilbage i den samme mail.

Man skal oprette en ny besked for at det funker

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 13:31

Og desuden kan jeg STADIG IKKEklikke mig på kandu fra linkene i deres tilsendte mails..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 13:31

Hvad får du så nu

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-06 13:34

Jakjoe:
Jeg er ved at bage et franskbrød, og bagefter skal jeg
ned og hente mine nye briller, så bliver det sjovt at se, hvad jeg egentlig har skrevet,
og sig så lige til dem inde på Kandukontoret, at de glemte fildelingen på
det nye Kandu.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 13:34

I det her tip http://www.kandu.dk/tip13112.aspx er givet 25 point for 0 *

Her er givet 15 point for 3½ * http://www.kandu.dk/tip13113.aspx

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 13:35

Øhhh, lige en rettelse LOOL

Opdager lige at jeg er blevet spammet med private beskeder. Det var mig der ikke var opmærksom på, at når der svares tilbage i samme besked, så kommer beskeden ikke til at ligge i indbakken - men i udbakken

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 13:37

Nope ans - der er givet -25 point

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-01-06 13:40
Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 13:41

Ja, det tip, der fik 0 stjerner fik tilskrevet 25 point, men når man kigger i akrolles historik, så har han 0 superpoint.

Men point for tip bliver måske ikke mere til superpoint?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-01-06 13:41

Nu løber det rundt i hovedet med mails...
Men jeg tror det er stoppet med 2 mails...ser på det senere i dag....

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 13:43

det havde jeg slet ikke lagt mærke til.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-01-06 13:43

Superpoint for tip er også stoppet.

Det er en helt ny verden.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-01-06 13:45

et eller andet roterer.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 13:47

Citat
Skriv tips
Hvis du har skrevet et tip, vil de første 5 brugere som bedømmer dit tip, have indflydelse på hvor mange superpoint du skal have for tippet. Hvis du modtager under 2 stjerner for et tip, vil du blive fratrukket ledige point for dit tip

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 13:48

Det er muligt, at det med to mails er nyt for jer - men jeg har ALTID modtaget 2 mails i mine egne spørgsmål.

Også i det gamle kandu system

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 13:51

Jeg har kun modtaget en mail pr. indlæg til mine egne spørgsmål.
Når spørgsmålet var lukket fif jeg 2 mails pr. indlæg, men så kunne man fjerne fluebenet så blev det igen til 1 mail pr. indlæg.

Har i fået mails om accepteret scar?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 13:52

fif = fik

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-01-06 13:58

Ingen mails om accepteret svar modtaget her.

Jeg har besvaret 1 og ikke set nogen mail.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-06 16:43

Yes.... godt med de hurtige rettelser. Nu kan man igen skrive enkelt anførselstegn = ' Hex = 96

..men jeg kan ikke finde indlæg i søgefunktionen skrevet EFTER d. 24-12-05

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-06 16:44

jakjoe -> Det værste er næsten at man skal betale for de svar man har fået accepteret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 16:58

Jeg skal ikke betale for at se de svar, jeg har fået accepteret.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-06 17:13

ans -> Dét er også bleven rettet

Nu ska' jeg ik' længere betale for at læse f.eks. : http://www.kandu.dk/Spg80109.aspx

Det sku' jeg igår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 17:18

Meget er blevet rettet i dag, så det går den rigtige vej.

Vil lige prøve "hør"

[hør]

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 17:19

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-06 17:30

Nå.. du nåede også til dén konkussion ans.

..men [sorteper] = er åbenbart gået i 'glemmebogen'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-06 17:33

.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 17:35

Vi skal da ha' tilbage.

Mon ikke det er en fejl. det samme som hør blev til hr

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 17:38

Mirit hvorfor sætter du altid et punktum?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 17:39

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-06 17:42

..er der 2 af !!! ..hvis man vælger 'kanikkehuskealledesværetegn' menuen under; Skriv en kommentar

..og Smileyen i min profil er heller ik' kommen på, men den mangler måske også lige lidt finpudsning?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 17:45

Hvilken smiley er ikke kommet på, jeg ser en "numse"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 18:03

En numse!! ..Hvor?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 18:07

Jeg ved jo ikke om det er en "numse", men kig i molos profil

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 18:29

What?! LOOL

Ans for hede hule da. Det ligner sq da bare en grå og kedelig planet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 18:41

Jeg mener, da molo lavede den, ville han ha' det skulle ligne en b a r r ø v

Måske husker jeg forkert

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 18:43

Ups, sorry!

Jeg troede du mente billedet til venstre for hans nick

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 18:51

Det til venstre for hans nick skal vel forestille/er en MOLEKYLE

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 19:30

Citat
Svar på et spørgsmål inden for 1 time
Hvis du skriver et svar til et spørgsmål som bliver accepteret, giver dette dig superpoint. Hvis dit svar er skrevet inden for 1 time efter at spørgsmålet blev stillet, vil du få yderligere 10 superpoint, det gælder derfor om at være hurtig på aftrækkeren.

Jeg får da ikke bonuspoint selvom jeg har været hurtig på aftrækkeren.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-06 20:18

Received: from ([192.168.2.2]) by mail.kandu.dk (Kerio MailServer 6.1.0) for molo->SnabelA<-XXX.dk; Tue, 3 Jan 2006 19:35:53 +0100

... modtog jeg en emil fra Kandu.dk mærket : Tir, 03. jan 2006 20:22

..som jeg hentede og læste : Date: Tue, 03 Jan 2006 19:22:29 GMT

Kandu er stadig forud for sin tid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-06 20:27

Det er altså en måne (..begge 2; bådi i profil og i nickfigur ..næppe ciron- af slagsen ) eller en astroide.

Jeg finder illustrationen passende til en hver lejlighed : Sexualitet, Javascript, Smalltalk, MS-Windows, Sikkerhed, Politik, XHTML, Pinochiokugler og Andet hardware og hva' har vi?

Kold, nøgtern, uden noget at skjule, bar, nøgen, ren, ..og alligevel osende af erfaring, tørre tæsk og hård hud

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-06 20:30

HOV... hvor er Fiske-englen?

[engel] = o : - ) ???

..og har i kigget på Hm...'s profil for nylig?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 03-01-06 20:39

Dér >>>---^^^

HM

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 20:59

En prøve

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 21:00

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 21:03

Det er o, den ikke vil godtage.

denne var tidligere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 21:04

Der var så ikke noget problem med lill o eller stort O

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 21:35

Den omtalte lille notesblok, jeg omtalte at jeg savnede.

Denne funktion skulle meget gerne komme med i næste version, som kommer på i aften.

Siger ham kandu Søren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 21:41

Siger han mere om den næste version?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 21:46

Nope..

Fik blot nogle svar på, hvorfor tingene er blevet som de er.

Ændringer jeg ikke selv mener er optimale, men som han begrundede fint

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 21:51

creamy, har du set her http://www.kandu.dk/spg80188.aspx

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 22:00

LOOOL

Tja, hver har jo sine små fornøjelser

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 22:06

Gu' ved om billedet på jakjoe's profil er ham selv?!

Han vil i så fald være sikker på ikke at blive genkendt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 22:09

Prøver lige at finde ud af private indlæg.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-01-06 00:25

creamygirl> Jeg ved godt hvem der er på billedet.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-01-06 14:26

Jeg har nu konstateret at der er kommet "Oversigt" øverst i hvert spørgsmål.
Der kommer mail for besvarelse.

Nu er det kun "Hvem har besvaret" og til hvilken kvalitet..., jeg mangler.

Det går pænt fremad.

Jeg kunne også sende en mail til kandu.dk, men de er sikkert overbebyrdet, jeg venter lidt.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 14:34

Ja, det går fremad.

Jeg mangler bonuspoint (ledige) for at lukke/annullere et spørgsmål.

Det er ikke muligt at annullere/slette et ubesvaret spørgsmål uden at miste de "satsede" point.

Kandu æder det hele og gir' ikke de lovede 5 bonuspoint.

Det er heller ikke muligt at redigere i sit spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : jakjoe

Dato : 07-01-06 22:55

Tak for svaret creamygirl, og alle andre indlæg.

Dit ønske er også gået i opfyldelse.

Klik øverst i det lille brev....der står alle deltagernes indlæg, hvem der har svaret, og med hvor mange *****

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-01-06 22:56

Og så var der 5 point til mig.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-01-06 23:16

Og returpoint fra et andet spørgsmål er der kommet....det kører bare.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-01-06 22:59

Ihhh, jeg fik point. Tak Jacko

Og ja, mit lille ikon øverst, er jeg meget glad for. Bruger det stort set aldrig, men synes ligesom at det lille ikon skulle have lov til at overleve det nye system..

Hvem sagde: "bange for at miste"?!