/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ris og Ros til kandu.dk
Fra : Brommi
Vist : 648 gange
10 point
Dato : 03-01-06 08:34

Jeg har følgende fejl efter kandus mail server at kommet op og køre...

Der skiftes ikke linier i teksten i de mails...
Når der er links i mails så er jeg nødt til at copy/paste før jeg kan gå ind på siden. I modsætning til før hvor der var link
i mailen.

lige en lille ting mere.. Når man skriver i dette vindue så skiftes der ikke linie.. Det kan hurtigt blive ret så irreterende da teksten forsvinder ud i højre side

Men ellers så er det dælme en flot og praktisk side i har fået lavet. Virkelig en STOR forbedring!
Keep up the good work!

->Brommi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-06 09:03

Hej Brommi, prøv at se denne tråd

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=80261

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-06 09:57

sådan lige på sidelinjen - tror det kommer meget an på hvilket mailprogram man bruger med de mails - bruger du for eks yahoo mail - så åbnes den vedhæftede fil jo ikke og linkene dur ganske glimrende. Kandu ER klar over at link uden http:\\ forand ikke åbner -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-06 09:59

fornad ????? .... ok der skulle stå foran - hvad en forand er for en ved jeg ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-06 09:59

OMMER f o r a n

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-06 12:31

En leder and.......

Annuller spørgsmålet
Fra : Brommi

Dato : 05-01-06 09:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål