/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE explorer åbner i "halvt vindue"
Fra : thokaj
Vist : 992 gange
100 point
Dato : 16-12-05 13:54

Når jeg åbner IE Explorer vie et link fra f.eks. modtagne e-mails, åbner Explorer kun i "halvt vindue". Har løst "problemet" et par gange ved at bruge systemgendannelse i Windows XP - men efter et par dage er den gal igen. Har forgæves søgt i diverse vejledninger. Hvem har et godt råd.

På forhånd Tak!

Katho

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-05 14:05

maksimer det - luk og genstart så plejer det at holde de indstillinger du vælger

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-12-05 14:06

I IE tryk Maximer (øverst til højre) og luk IE.
Måske et par gange, så skulle IE gerne huske det til næste gang.
Ellers : IE - Funktioner - Internetindstillinger - Avanveret - Gendan standarder
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-12-05 14:08

For sent bare fordi man laver stave og grammatik-kontrol.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 110 point
Dato : 16-12-05 14:10

Det første vindue du åbner, skal du trække ud til siderne.
Når du åbner et link, skal du gøre det samme.
Prøv at lukke linket med det samme, og åbn igen, det skulle gerne virke.
Der sidder 3 markeringer øverst til højre, ved luk vindue.
Den mellemste, skal kun have en ramme, ikke 2.
Det kan være, du skal gøre det flere gange, afhængig af hvilke sider du besøger.
Har selv haft de samme prob, og løste det som beskrevet

Godkendelse af svar
Fra : thokaj

Dato : 16-12-05 14:24

Tak for svaret sofus.dk. - Det var lige hvad der skulle til - Nu fungerer det - Herligt !

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 16-12-05 14:37

Selv tak.