/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
B-one..............er det godt nok.
Fra : e.c
Vist : 693 gange
500 point
Dato : 15-12-05 12:00

Jeg påtænker at have en hjemmeside hos B-one.
Kommer ens eget domæne til at stå alene eks. abc.dk ............eller hvordan
Er der problemer med at bruge .net
Har nogen erfaring med B-one - godt eller skidt.
Er det rimelig nemt at styre sin hjemmeside hos B-one
Hvor hurtig er ftp trafikken fra man oploader til der kan hentes.
Eyvind.
Ps. Jeg vil ikke reagere før senere på dagen.

Accepteret svar
Fra : Spirillen

Modtaget 510 point
Dato : 15-12-05 12:24

Jeg har haft B-One i ca 4 år nu og jeg har ingen problemer med dem. Jeg har den lille pakke til 9 kr om mdr. med 500 Mb
serverplads, ubegrænset email adresser.
Dit domæne kommer til at stå alene, www.abc.dk eller abc.dk. Du kan styre mange ting fra kontrolpanelet på deres hjemmeside, læse din post, hvis du ikke er hjemme o.s.v. o.s.v.
Ja det er meget nemt at styre sin hjemmeside, enten fra deres kontrolpanel eller via FTP.
Du spørger om hvor hurtig... Når du har lagt din side op, eller opdaterer den, så træder ændringerne i kraft med det samme.

Spirillen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-12-05 12:31

Hvis du køber domæne så vil det komme til at stå som www. ditdomæne. dk
Når du oploader via ftp så vil det altid kunne hentes med det samme.

Hvilket webhotel, ja der vil altid være nogen der har dårlige erfaringe og endnu flere med gode erfaringer. Jeg tror at alle disse webhoteller i sidste ende er meget ens.

Jeg bruger selv surftown.dk og web10.dk og begge er meget brugbare og har gode oppetider, men hos web10 kan man have flere domæner på samme webhotel - herudover kan man have subdomæner.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 15-12-05 12:39

Ja når du køber igennem B-One kan du bruge www.ditdomæne.dk eller ditdomæne.dk som du lyster.
Og selvklart, der er da helt sikkert mange andre webhoteller der er ligså gode eller måske bedre end B-One, men nu var det jo kun B-one han spurgte om...... Og du har nu nok ret i at de er meget ens.

Spirillen

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 15-12-05 13:32

Du skal vide at B-one ikke tilbyder cgi .

24 timers support betyder, de svarer dig indenfor 24 timer. Ikke at de har åbent 24 timer (det troede jeg).

Ingen problemer med at bruge .net domæner.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 15-12-05 13:46

Hej
Jeg har også B-One og havde problemer med at oploade min side da den kode jeg fik fra B-One var forkert,jeg skrev til dem og fik at vide at jeg kunne bare læse deres Guide så kunne jeg godt få den til at virke.Prøvede flere gange og skrev også til dem igen, fik samme svar læs Guiden.Fandt selv løsningen,de havde byttet om på mine koder, så virkede det.
Skrev til dem om hvad problemet var og at jeg havde løst ingen undskyldning fra deres side.Kender en til der har haft samme problem.
Så mit råd er find et hvor der er telefon suport, det er meget nemmere.

Nu gider jeg ikke og flytte lige med det samme, men vil når jeg skal til at fornye næste års Ab.

IPM

Kommentar
Fra : H2

Dato : 15-12-05 15:23

Hej

Jeg har b-one i ca 1 år og det virker godt.

Det er nemt at finde ud af og deres webmail er god.

H2

el-hansen.dk

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 15-12-05 16:44

Tak for svaret Spirillen.
Og tak til andre - som gav mig lidt til at tænke over.