/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Produktnøgle til windows
Fra : netsalg.dk
Vist : 798 gange
50 point
Dato : 12-12-05 19:12

Hej
Jeg skal til og formatere min computer.
Jeg mangler min produknøgle til windows xp, jeg har installeret lavalys men synes ikke jeg kan se mit nr.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-05 19:14

måske du kan få hjælp her?? http://www.crackserver.com/

Kommentar
Fra : netsalg.dk

Dato : 12-12-05 19:17

Normalt kan man se i lavalys produktnøglen for windows home.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-12-05 19:33

Du kan bare gemme din registreringdatabase, og indsætte den efter du har formateret
Du finder den i WINDOWS/SYSTEM32/REGEDT32

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-12-05 19:38

Din Produktkey står under operativsystem operativsystem nederst under Licens Information
I Everest

//bentjuul

Kommentar
Fra : netsalg.dk

Dato : 12-12-05 19:46

problemet er at jeg ikke kan se den licensinformation

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 12-12-05 19:46

og du kan finde Everest her: http://www.majorgeeks.com/download4181.html

Kommentar
Fra : netsalg.dk

Dato : 12-12-05 19:47

PC:
Operativ System Microsoft Windows XP Home Edition
OS Service Pack Service Pack 2
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
PC Navn OEMCOMPUTER22 (FREDERIK.H)
Bruger Navn OEM User

Kommentar
Fra : netsalg.dk

Dato : 12-12-05 19:48

har downloadet programmet lavalys.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-12-05 19:51

Smid en mail, og jeg sender dig et program, der finder din kode.

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 60 point
Dato : 12-12-05 20:11

Der ligger 2 programmer her, der viser din kode.
http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=0NAYKG4LHNHGP37SO443H58E5E

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-12-05 20:14

sofus.dk Næ! Næ! Næ! Det går skudde. Så skal alt efter formateringen være nøjagtig som da registreringsdatabasen blev gemt, ellers går der ged i den. I øvrigt har jeg prøvet adskillige gange at geninstallere regdatabasen, når noget er gået skævt, og det er aldrig lykkedes at importere den komplet.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-12-05 20:20

Jeg tænkt også nærmere på, at han skulle tage den, lige efter en frisk installation, hvor Xp er registreret.
Så er det lige til at gå til, men har han mange andre programmer, kan jeg godt se, dr kommer nogle konflikter, HIST OG PIST. HÆ/HÆ
Men jeg har oploadet 2 programmer til dig, så det er med at skynde dig, linket gælder kun for 10 downloads

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-12-05 20:33

Netsalg Du kigger et forkert sted i Everest nemlig under PC - prøv at se hvad jeg skrev tidligere - Ude i menuen skal du gå ned at åbne mappen Operativsystem når du har åbnet den mappe markerer du Operativsystem og nu kan du læse din produktkey den står under
Licens Information nederst.

//bentjuul

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 12-12-05 21:45

bentjuul tror du kigger under en gammel version, på den nye version er der ikke et faneblad, der hedder operativ system.

Jeg havde en version engang, hvor du gjorde ligesom bentjuul, men det kan min ikke mere. og det her er en nyere version end den jeg havde før

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-12-05 22:02

Det er da nok muligt at det er en gammel version, men den virker se her http://www.bentjuul.bsjh.dk/everest.jpg og den version kan du da få netsalg.dk eller andre der måtte ønske det, min mail står under profil.

//bentjuul

Kommentar
Fra : netsalg.dk

Dato : 12-12-05 22:04

Jeg har nu opklaret at man IKKE kan se produknøglen i Home versionen. Man kan kun se det i XP proff. Men jeg takker da for jeres udviste interesse for mit problem.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 12-12-05 22:05

jeg ahr set min produkt nøgle i home versionen, men bare i en ældre version

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-12-05 22:14

Netsalg jeg har også det gamle program Aida liggende, måske kan det, hvis du vil have det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 13-12-05 00:00

version 1.51 af Everest kan også vise det:
eksempel her: http://www.hcma.dk/uploads_kandu/kandu_dk.htm
og på samme side kan man downloade den som zip-fil

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 13-12-05 00:02

bentjuul >> du har ret i at gamle versioner kan vise det, men de nyeste kan ikke; dertil kræves pro-versionen.
Lavalys har netop udfaset home-edition af Everest, så nu er der kun betalingsversioner.

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 13-12-05 00:15

hvor simpelt kan det dog være
prøv lige at se her ::
http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-12-05 00:17

hcma ja det er bare med at gemme de gode gamle programmer der åbenbart kan alt det der bliver efterspurgt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-12-05 03:54

netsalg,,, har du prøvet mit link, det virker.

Godkendelse af svar
Fra : netsalg.dk

Dato : 13-12-05 16:36

Tak for svaret sofus.dk.