/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kontroller båndbredden
Fra : kbe
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 09-12-05 09:13

Er der nogen mulighed for at kontrollere hvormeget båndbredde min datter bruger på nettet.
Vores IEE forbindelse er: 4096/256 og vi har samtidig Ip telefoni.

Årsagen til mit spørgsmål er at når min datter er på MSN Messenger og benytter Webcam så kan dem der ringer til os ikke høre hvad jeg siger.
Hvis hun logger af er der intet problem.

Mvh Kim

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-05 09:35
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-05 09:39

ved ikke om det her kan være problemet - men sidder din pc opkobling foran telefon opkoblingens hovedstik kan det indvirke på telefonen i den grad - nogen oplever brummen - nogen oplever netop hvad du beskriver

Kommentar
Fra : kbe

Dato : 09-12-05 10:06

Til Nordsted1, Er det ikke "kun" til at teste hastigheden? Jeg vil ændre på hendes hastighed.

Mvh Kim

Kommentar
Fra : kbe

Dato : 09-12-05 10:10

Til Miritdk: Jeg har et Stofanet kabelmodem. Hertil er der koblet en Linksys router hvor tlf. sidder i. Der er ingen problemer når min datter ikke kører MSN Messenger og Webcam.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-05 10:44

ok - det har jeg ikke en disse forstand på - kender ikke stofanet - så jeg følger bare med

Kommentar
Fra : kbe

Dato : 09-12-05 11:14

Har selv fundet løsningen. Netlimiter.

Tak for hjælpen til alle.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-05 11:48

prøv her:
http://www.streamtv.dk/?p=firewalltest

hold øje med menuen i højre side

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-05 11:49

hov - havde ikke opdateret siden så var ikke opmærksom på at du selv fandt en løsning - sorry

Annuller spørgsmålet
Fra : kbe

Dato : 16-05-06 18:59

Jeg har selv fundet en løsning. Netlimiter