/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
MSN 7.5 jeg kan ikke spille spil
Fra : Track
Vist : 742 gange
500 point
Dato : 07-12-05 10:07

Jeg kan ikk få lov at spille spil med kontaktpersoner over msn 7.5. Hver
gang skriver den "Minestrygerflag er midlertidigt utilgængelig. Prøv igen
senere." selv om personen jeg skal spille mod godt kan starte spillet. Hvad
kan der være galt?

Accepteret svar
Fra : Dennis85

Modtaget 510 point
Dato : 07-12-05 10:39

Jeg ved ikke præcist hvad der er galt, men jeg kan tilføje at jeg selv får meddelelse: "Listen over aktiviteter og spil er ikke tilgængelig i øjeblikket...". I øjeblikket.. Yeah right, ½år er sku et langt øjeblik så ..

Til grin Micro$oft..

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : Track

Dato : 09-12-05 08:17

Problemet er løst, om det er tilfældigt eller det er http://support.msn.com der har hjulpet ved jeg ikke. Men jeg skrev en mail til http://support.msn.com og nu virker det.

Så Dennis du får lidt point

Godkendelse af svar
Fra : Track

Dato : 09-12-05 08:17

Tak for svaret Dennis85.