/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hansen9
Fra : ans
Vist : 528 gange
1 point
Dato : 08-11-05 23:37

Her kan du så vise dine billeder.

Af de 4 billeder fra Nyhavn, som er lagt ind på Fotokritik, er det stadig kun de 3 af billederne, som kan ses.

Nu har du lige givet point til keldd, som tak for hjælpen. Hvilken hjælp???????

Når alle 4 billeder på Fotokritik kan ses i "større" format på Fotokritik, så forhøjer jeg point.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-11-05 23:46

Det er nok fordi der kun er 3 billeder fra Nyhavn

Det fjerde er et andet sted fra.

Og der er overhovedet ikke problemer med at se hansen9's billeder i stor størrelse på FK, ikke nogen af de fire billeder, alle kommer i en størrelse der er aaaalllltttt for stor til skærmen.

Du må gøre et eller andet forkert, ans.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-11-05 23:48

Det er godt med dig ans, nu ligger billederne der, så lægger man ikke de samme ind een gang til.

Hansen9, har fundet ud af, der er noget der hedder ekstrabilleder, og kan du så lade være og brokke dig.

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-11-05 23:51

Ja ans, du er helt forkert Ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 1 point
Dato : 09-11-05 12:29

Ans> Jeg synes ikke jeg kan genskabe problemet. Kunne jeg ikke lige låne din putter

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-11-05 14:00

Ans:
Se nu her: http://www.kandu.dk/dk/spg/77547#851727

Hvis du læste tråden lidt mere grundigt, så er det nok det indlæg, som Hansen9 refererer til,
selv om vi er gode venner Hansen og mig, og alle de andre, giver han mig vel ikke 500 point,
for ikke noget.
Som den pæne mand jeg er, vil jeg ikke række næse ad dig. Hilsen
Keldd..........

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 09-11-05 21:51

Tak for svaret hansen9.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-11-05 21:54

Selv tak Ans. Fik du noget svar?