/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mapper blinker
Fra : veffer
Vist : 406 gange
35 point
Dato : 06-11-05 11:14

hej..

Jeg har lige købt et nyt trådløst tastatur, og kort efter jeg satte det til, ville jeg vælge en af de andre mapper jeg havde åben i menu-linien, og så blinker den jeg klikker på bare gult. som om jeg markerer flere af gangen. Hvad kan det skyldes.. jeg går ud fra jeg har lavet en taste kombination.. men hvordan, det ved jeg ikke!

Tak!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-05 11:20

vil det sige du ikke kan åbne den ??????

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 06-11-05 11:22

ja, det er som om de bliver markeret. jeg kan heller ikke højreklikke på dem..!! det er ved at driver mig til vanvid.. eneste måde at åbne det rigtige vindue, er ALT+TAB, eller klikke på vinduet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-05 11:27

bruger du filemaker måske ????????

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 06-11-05 11:29

nope.. kun windows, et par mapper, og mediaplayer..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-05 11:35

hmmm - mystisk - du er sikker på du ikke har snavs på din pc ????????

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 06-11-05 11:37

ja, det er jeg.. formaterede i går, og smed antivirus på som det første..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-05 11:44

undersøgt om windows kan rette fejlen ??? Evt prøv systemgendannelse til lige før problemet opstod ?????
ingen fejlmeddelelser ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-05 12:19

ps - kig lige i enhedshåndteringen om der er gult faresignal

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 06-11-05 12:21

Enhedshåndtereing: Tjek
Snavs: Ja

snavs fjernet: intet problem!

Jeg lader lige denne være åben lidt endnu, hvis problemet skulle komme igen!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-05 12:25

nånånå - tænkte det jo nok - sørg så for at få den maskine renset godt og grundigt og en god søndag midt i arrigskaben

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 06-11-05 12:29

ja.. var også ved at gå helt i spåner.. har lige investeret i det dyre diNovo.. og så virker skidtet ikke.. men så var problemet bare pcen..!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-05 12:32

godt det ikke var værre -

har lige haft en nabo i fonen - lød helt som dit problem fordi han netop også havde installeret nyt tastatur - men der fandt vi fejlen ved at gå i egenskaber og finde oprindelig placering - et skud i tågen - men søreme ja ..... mappen havde både flyttet sig og låst sig

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 06-11-05 13:05

det var værre.. problemet er kommet igen.. jeg har genstartet, og problemet følger med opstarten...! har ingen anelse hvad jeg skal gøre!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-05 14:14

hvis det skyldes skidt på din pc så send en hijackthis ind til www.arlet.dk - det tyder jo på det siden det i første omgang ordnede sig ved at du "tilsyneladende" fik fjernet snavs - hent hijackthis - og følg hans instruktioner - så er du i gode hænder

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-11-05 16:47

Halløjsa
Så vidt jeg kan se i spørgsmålet kom problemet først efter at du havde sat det nye tastatur til, så hvad med at prøve at tage det fra igen????? Hvis tastaturet har en masse programerbare taster skal den originale driver installeres før det virker korrekt.

Kommentar
Fra : lennert1986

Dato : 06-11-05 22:56

Jeg skal lige høre om det er USB, serial, ps/2..
Hvis det er et billigt trådløs keyboard fra aldi eller netto eller lign som kører USB, så det kan skyldes at cden der følger med, SKAL installeres.. Hvorfro ved jeg ikke, men jeg har været ude for noget af det samme..

Sæt dit gamle tastatur til igen og smid cden i.. ELLER så tager du et USB->PS/2 stik og sætter på så keyboard og mus kører i ps/2 port.. Det hjælper..

Til alle andre vil jeg lige sige min mening.. HOLD JER LANGT VÆK FRA BILLIGE TASTATURER.. Køb noget ordentligt fra starten af som logitech eller lign..

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 07-11-05 15:00

nej, det er ikke et billigt tastatur, men Logitech diNovo media desktop laser. og jeg har instaleret cden som medfølger. det er USB over bluetooth.