/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
gta2 på winxp
Fra : z1terapi
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 29-10-05 23:46

Hej
Jeg har prøvet at få GTA2 til at køre på min XP pro. Men uden held.
Er der nogen som har en patch, eller et link til hvor GTA2 kan downloades(Har hørt at det er frigivet til gratis download af producenten.)

mvh Thomas

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-10-05 00:23

Der er en patch her http://www.gouranga.com/december01.htm nederst på siden! Ingen garanti for at den virker dog!

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 100 point
Dato : 30-10-05 12:03

http://www.rockstargames.com/classics/

Versågod. Denne version kan du, som du siger, hente både gratis og fuldt lovligt. Den virker på XP, så det er bare at komme igang!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-10-05 20:37

Snupper sg lige gta2

Godkendelse af svar
Fra : z1terapi

Dato : 30-10-05 21:05

Tak for svaret epidedymittis.
Jeg havde været på den side, men når jeg submittede kom der en fejlmeddelelse med noget SQL, så jeg troede ikke siden virkede.
Men nu downloader jeg med fuld skrue

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 31-10-05 11:16

Selv tak! Ja, det kan KUN gå for langsomt, det ER jo et fremragende spil...!