/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Dele min kalender online
Fra : hrpt
Vist : 443 gange
200 point
Dato : 25-10-05 11:37

Hejsa!

Jeg har nu surfet rundt på nettet og fundet diverse programmer til at kunne dele sin Outlook kalender online, men jeg har desværre ikke kunne få det til at virke.
Det jeg godt ville kunne gøre er at kunne se min personlige outlook kalender online, og evt. også kunne oprette og redigere aftaler. Er der nogen der kender et godt program til dette , og kan forklare mig hvordan man lige sætter det op ?

Mvh

Henrik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 14:24

behøver det absolut at være outlook kalenderen ?????

Yahoo tilbyder kalender der kan deles eller ej efter behov og den virker super - jeg har førhen brugt den meget og i klubøjemed var den fantastisk.

du kan jo kigge på den
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4191

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 14:26

ps.. det er faktisk også langt sikrere

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 25-10-05 21:04

Hej Miritdk

Jeg glemte at sige at det skal være outlook! Fordi jeg bruger en elektronisk kalender i form af en pda, som synkronisere med outlook.

Henrik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 21:15

helt ok - regnede jeg også med - men yahoo er et godt alternativ