/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
ms office 2003
Fra : 19431225
Vist : 285 gange
50 point
Dato : 19-10-05 07:46

Hej

Er der nogen der kan hjælpe med et lille problem. Jeg har købt MS OFFICE 2003 og vil installere den på min bærbar pc, men drevet (går jeg ud fra) kan ikke se filerne, der kommer et popup vindue med teksten "Indsæt en disk i drev E" jeg kan heller ikke se filerne når jeg går i stifinder. Derimod er der ingen problemer når jeg vil installere MS OFFICE 2003 på den stationære pc. Hvad kan jeg gøre????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-10-05 08:31

Kan du se andre CD på din bærbare
Virker musik CD
Start > denne comp > kan du se dit CD-drev

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 19-10-05 08:38

ja jeg kan se andre cd,er

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-10-05 08:46

Så prøv lige:
Læg CD i
wintast+e (eller stifinder)
i venstre side af stifinder
klik på cd-drevet
nu bør du kunne se et setup i højre side

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 19-10-05 10:21

med stifinder kan jeg godt nok se drev C. men ikke indholdet på cd'en. Når jeg dobbelklikker på c: drevet kommer beskeden "indsæt en disk i drev E men cd'en sidder i drev E

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 19-10-05 10:25

Prøv at gå ind i "denne computer" find dit cd drev, høreklik på drevet og vælg åben. Nu burde du kunne se hvad der er på disken og herfra kan du så vælge setup ikonet

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 19-10-05 10:29

det har jeg forsøgt, men der kommer samme besked "indsæt en disk i drev E

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-10-05 10:52

lyder som om det er en DVD skive og dit drev er kun et cdrom drev...........

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-10-05 11:10

Det er sgu' da smart, hvis de er begyndt at sende ud på DVD
Min Office 2003 fylder 3 CD'er. (CD1 Word , excel, .... CD2 Publicher, CD3 Frontpage)
Hvis det er tilfældet, at det er en DVD, som den bærbare ikke kan læse, kan du måske på din stationære gå ind på DVD'en og brænde den ud på 3 CD'er.
Bare en tanke/ide ,
Gambrinus

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 19-10-05 11:20

mit brænderdrev er et combidrev, men programmet msoffice 2003 ligger på en cd -rw disk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-05 11:52

Så har du sikkert et + - problem.
Hvis dit drev kun kan læse + medier og det er et - medie, har du et problem....

Hvad hedder dit drev - mærke model osv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-05 11:54

Citat
Jeg har købt MS OFFICE 2003

De sælger vel ikke Office på rw medier ?

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 19-10-05 13:04

forslag - hvis du har et hjemme netværk
Prøv at "dele" dit dvddrev på den stationære og installer over netværket
(eventuelt kan du "lave" et hjemmenetværk med et krydset kabel!)
Held og sjov

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-10-05 13:05

Er det den rigtige CD du starter med.
(dårligt lukkede RW kan ikke læses på alle drev)

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 19-10-05 13:49

Sæt CD´en i din stationære og del cdrom drevet på den computer.. skriv så dette på din bærbare

net use x: \\"NAVN"

bare erstat "NAVN" med det navn din stationæres computer har..
det finder du bla. ved at åbne en dos prompt (cmd) og skrive "hostname"

Så får du et drev mere på din bærbare der heder "x:\"
Så kan du starte installationen som var det lokalt på cdromdrevet
Det var én måde at gøre det på.. der kommer sikkert flere