/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Fnollerpige's kritik
Fra : smurfi
Vist : 368 gange
50 point
Dato : 27-10-02 22:27

Takk for velkomsten Fnollerpige.
Jeg trodde at det var av interesse og få opp aktiviteten litt her inne ? Dessuten gledet det meg at jeg fant et sted der jeg kunne dele mine tips og samtidig stille spørsmål hvis det var noe jeg lurte på.
Sorry, hvis jeg har misforstått. Det er iallefall sånne som deg som gjør at man ikke har lyst til og dele sin kunnskap og som forsurer nettsteder med eder og galle istedet for og være hyggelig og imøtekommende.
Ha en hyggelig kveld. Kan du ?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-10-02 22:36

Du siger du vil dele dine tips og kundskaber med os - hvilke tips, og hvilke kundskaber? Kom med nogle tips som ikke er alm. tilgængelige, og vis os nogle kundskaber.
Spar os for den gang ævl ,du indtil nu har leveret.

At du vil forlade Kandu, opfattes vist ikke som nogen trussel.

Så hvis du ikke har andet at byde på, så er jeg 100 % enig med fnollerpigen.

Ram2

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-10-02 22:49

Hej Smurfi

Jeg kan ikke få øje på nogen "eder og galle" i Fnollerpigens kritik. Tværtimod fortæller hun dig på en humoristisk måde, at dine tips ikke har noget med tips at gøre, og det er jeg ganske enig i.

Iøvrigt har aktiviteten her på kandu.dk det helt fint i forvejen, så den behøver du ikke bekymre dig om at højne.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-10-02 22:56

Yes ....*phew* Thanks ...Rellom og Ram2
ja det var altså så`n lidt humoristisk ment - nu har jeg jo så tit set at andre deriblandt jeg selv har fået af vide af bl.a Zonker hvad tips er og hvor de hører til ( iøvrigt hvor er Zonker ? *S )

Smurfi - selvklart du er velkommen herinde, men der er ingen det forventes af, - ene mand eller kvinde, at komme med så mange tips.

Fortsat go`aften .....til alle

Så Smurfi - no hard feelings

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-10-02 23:00

Hej Fnollerpige

Ja, jeg undrer mig også over, hvor Zonker er blevet af.
Det er jo lige før, man savner ham.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-10-02 23:02

Rolig nu Rellom - Han er nok hos sin terapeut.

Ram2

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-10-02 23:05

Rellom - ja ikk`- sad og tænkte " det er sgu da mærkeligt man slet ingenting hører eller ser til ham " og så specielt i dag.

Det ville jeg sværge på, at han ikke ville have været gået glip af. *G

Mon han er blevet så`n rigtig træt af os - ( tænk sig man skulle nå dertil at man savner Zonkers dårlige rim, skældud, og andre sure opstød )

tsk tsk ......

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 50 point
Dato : 28-10-02 13:29

hvorfor blande zonker ind i dettte ?

vi er flere her på kandu som opføre os Professionelle, og ikke gider at
kommentere "sådanne indlæg".
men jeg giver både rellom og ram2 ret i deres indlæg her.
det er sg* irretterende at få mail om så ligegyldyge tips.........

>> smurfi skriv et tip med omtanke!.
tænk på hvis vi alle cut'n paste fra en eller anden hjæpefil ville overdynge
alle her på kandu med ligegyldige mails.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-10-02 14:09

Fra : dk Dato : 28-10-02 13:29

hvorfor blande zonker ind i dettte ?
----------------------------------

Hvorfor ikke?

Ram2

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-10-02 14:10

- det var nu heller ikke for at blande nogen eller noget ind i det .... Det var sådan et lille humoristisk indlæg der opstod mellem Rellom og jeg, hvori vi begge mener at Zonker jo normalt ville have været på stikkerne i denne sammenhæng -

iøvrigt ER smurfi gjort opmærksom på at Copy/paste er kedeligt materiale når det som i dette tilfælde drejer sig om - for det meste, let tilgængeligt materiale.

og enig mails om kedelige ubrugelige tips i den målestok er meget irriterende.

Ha`en fortsat god dag

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-10-02 14:14

dk - hov skal jo så lige tilføje at smurfi igår fik dette "tip" af mig - og af det tip opstår indblandingen af Zonker

http://www.kandu.dk/dk/tip/2276

håber dette hjælper lidt på forståelsen af ... ææhh det hele.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-10-02 18:01

Hej igen smurfi

Jeg kan forestille mig, at du føler dig mobbet, fordi du er ny, som et offer for janteloven el. lign.
Men det er der altså slet ikke tale om.
På den anden side er der heller ingen grund til at tro, at du har haft dårlige hensigter. Du har sikkert skrevet
dine tips i den bedste mening. Sagens kærne er derfor, at du har fået helt forkert fat i, hvad kategorien tips
skal bruges til.
Lad mig illustrere det med et eksempel:
Foran mig ligger Politikens kattebog; en rigtig god bog, som jeg sagtens kunne stykke ud i mindst 200 tips.
Og andre brugere har sikkert andre bøger eller brugsvejledninger, som kunne bruges til det samme formål.
Heldigvis benytter hverken de eller jeg sig dog af denne mulighed - for i så fald ville dette forum hurtigt blive
ubrugeligt.
Det må du da kunne se?

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-10-02 18:24

Hej Fnollerpige

Næh, jeg kan heller ikke se noget uprofessionelt i, at vi savner Zonker.
Noget MÆRKELIGT er der måske i det - men mange genier er jo dybt mærkelige.
Så vi er da i godt selskab.

De bedste hilsner
Rellom