/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Klumme
Fra : paperboy
Vist : 617 gange
473 point
Dato : 02-10-05 20:17

Kære Klumme

Da jeg beundrer din pædagogiske indsigt i mange ting, du udviser også stor ro og en enorm tålmodighed med belastede personer, vil jeg spørge dig, hvad du skal have for at tage dig lidt at Birgitta, da hun dels er udenfor min pædagogisk rækkevidde samt tydeligvis har svære indlæringsvanskeligheder ?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 20:22

Kære Klumme

Beundrer dig .................men tror faktisk at Birgitta er en kvinde med sin egen holdning,

Enig eller ej, det må respekteres.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 02-10-05 20:26

Sry TheRipley, jeg vil hellere sige alternativ begavet.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 20:32

Holder lige fast i PC'en med fingerspidserne!

Man skal vel ikke være enig med dig for at være begavet - Jeg bakker ikke op om Birgittas foræren point væk og forstår ikke at arne tager imod dem, men at hun har ret til at synes det hun gør - det er vel det vi alle vil have lov til, eller........

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-10-05 21:06

Hvor SØDT!!! paperboy prøver at lave en hadetråd om MIG!!! Jeg er beæret...
Men jeg kan jo ikke give mig selv points..... ---Og andre kan heller ikke, Øuv! ---Kun ved at købe svarene på mine "haderhadetråde". ---Og de er såmænd allerede snart udsolgt!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-10-05 21:07

øøøh, "haderhadetrådstråde"..............

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-05 21:14

Tænkte nok, at din taktik vil slå fejl Birgitta! bedre held næste gang

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 02-10-05 21:17

Birgitta
Nu afslører du endnu en af dine tilsyneladende uendelige mange svagheder. Et godt råd til dig fra mig skal være, læs hvad der står og IKKE hvad du tror der står.

The Ripley
Nææh det skal man ikke, men damen klarer nu opgaven mega fint må man sige

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 21:29

Paperboy - jeg er ikke enig med Birgitta og det ved hun godt, men at hun har ret til at have sin egen mening - ja, selvfølgelig!!!

Det har vi andre også, eller????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 02-10-05 21:48

Ripley, jo jo du har og min mening om Birgitta er, at hun er

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 03-10-05 02:11

Paperboy skrev
Citat
Ripley, jo jo du har og min mening om Birgitta er, at hun er (en grøn smiley)

Og den mening burde du holde for dig selv. Hvad skal alt det personfnidder dog til for.
Det pynter ikke på kandu.
Det er ikke engang sjovt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-10-05 12:35

Rfou 02.11- jeg er enig!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-10-05 13:31

Tak for jeres opbakning Ripley og Rfou selv om jeg godt ved, at vi ikke er enige i alt.

Men jeres pædagogiske bemærkninger til paperboy, Klumme og eventuelle andre er spildte. Jeg HAR forsøgt --i andre hadetråde--- at forklare dem, hvorfor jeg ikke bryder mig om deres måde at køre personhetz, uanset om jeg er enig med den person det går ud over, eller ej. De forstår det ikke! Enten er man FOR----- eller også er man IMOD. Der findes ikke andet for dem.

Det jeg tror, ville hjælpe, det var, hvis nogen HVER gang, de falder over en hetz i én eller anden sammenhæng, --uanset om det er arne eller en af HANS ofre, det går ud over--- SÅ kunne man gå ind og "begave" offeret med points efter hvad man nu har råd til at give, og efter hvor grov man synes, at krænkelsen er..

Så ville de mest krænkede personer blive rige.... Til ærgrelse for krænkeren.

Og folk i almindelighed ville nok tænke sig om, inden de blev for grove, for det kunne jo udløse kontant betaling til ofrene -fra andre kandubrugere.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-10-05 13:41

Jeg synes, det er bedre at ignorere dem, der ikke har fået en ordentlig opdragelse.

Grunden til deres opførsel kan jo være, at de vil have opmærksomhed - og dét får de på ovennævnte måde.

Hanne

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-10-05 14:29

Jamen Birgitta, hvad hjælper det at de krænkede bliver "rige" . De point er da så revnende ligegyldige...og det synes de fleste jo, så det ærgrer nok ikke ret mange

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-10-05 14:58

devedjegikkerigtig... Netop de brugere, der er tale om lige nu, de er jo noget oppe og køre over de mange points, som arne har fået. ---Selv om det er "politisk korrekt" at sige, at man er ligeglad.

Og så skal man nok heller ikke underkende virkningen af den moralske opbakning, som man kan give, -uden at forstyrre den tråd, som man oplever overgreb i.

Hvis man f.eks. synes at arne er grov overfor én eller anden i en tråd, så kan man kort meddele "svieogsmertepoints" til den krænkede. Og derefter oprette en gavetråd. I gavetråden kan man jo så begrunde sin handling.
Den oprindelige tråd kan så fortsætte med mindst mulig forstyrrelse.

Men DET er så ikke mit job, for jeg har tænkt mig at holde mig til at "begave" de tråde, der bliver oprettet udelukkende med henblik på at genere en eller anden kandubruger. Uanset årsag.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-05 19:23

smed lige en kommentar ind i http://www.kandu.dk/dk/spg/75384 men synes den osse kan bruges her?

Citat
Problemet med link og citater er jo bare at citere fuldkommen uden context! Man kan udelade smileys og resten af kommentaren, hvad der så medfører at man kan få ofret til at stå som en fuldkommen idiot!
Det kan jo være meget sjovt nogle gange! Men i øvrigt er Kandu vel ikke mig og dem jeg ikke kan lide: Kandu er vel os alle sammen?? Som f.eks hende der Birgitta? Fordi Klumme ikke kan lide hende, behøver jo ikke at Paperboy eller for den sags skyld Creamy ikke kan lide hende? Eller har vi en klike på Kandu, som selv Molo er med i? :-)
Eller fordi nogle mødes privat så er vi pludselig frelste?
Med hensyn til at smide nogen ud så har Kandu jo meldt klart ud at du ikke kan smides ud pga af dit sprogbrug, men kun hvis du gør noget ulovligt (blev vist bøjet lidt rigeligt da Ram og Frida blev smidt ud)! Så den Arne og Klummeskid vel slået, og vi er fri for at komme med alle de der tråde om andre, som alligevel ikke fører nogle vegne? Vi vil vel i bund og grund det samme? Et Kandu for alle?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 04-10-05 16:54

Birgitta nu *begaver* du IKKE ret meget, tværtimod....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-10-05 17:35

Nåh... ka' Klumme ik' li' mig????

Jeg syns da, at HAN (m/k) er så søøød... Jeg ælsker hans farverige sprog...

paperboy, jeg begaver kun så meget, jeg har forstand til, indenfor mine ringe evner. Men i dette selskab er det såmænd da nok..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 18:08

Der kan du se Birgitta, hvad der kommer ud af, at en eller anden tumpe... (læs tedd listepik fy føj loool), begynder at pladre rundt på Kandu med sine egne paranoide fortolkninger. I guder.....

At du gir point til Rouladearne er lige vand på min mølle hi hi, og at du gør det med andre intentioner end jeg vill ha' gjort, er jeg da græsk-katolsk over for LOOL

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-10-05 20:51

Nååeh... så kan du godt li' mig alligevel, Klumme?.................

Så behøver jeg ikke at ligge vågen i nat..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 20:57

Najjj sov du bare trygt.... vi er bare ikke enige, men det er vi jo ikke uenige om LOOL

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-10-05 21:40

Amen

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 04-10-05 23:10

Rfour
Citat
Og den mening burde du holde for dig selv.

Lad os lige slå fast en gang for alle Rfour, at min mening kommer DU under ingen omstændigheder til at kunne holde tilbage. Ej heller din belæring, om hva jeg kan og IKKE kan.
At jeg mener Birgitta ikke har fået sat pæren i lampen, kan du så bare lige så stille gå udenom.
Så kan du IKKE lide min mening i en tråd, der er oprettet af MIG, jamen fint så hold dog snotten væk.

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 473 point
Dato : 04-10-05 23:33

[hør] Hey du paperboy... tror du jeg er lejemorder...

og i øvrigt er jeg vild med Birgitta, selv om vi er uenige om et og andet, så du KAN ikke give mig noget for at tage mig af Birgitta - det ville jeg gøre heeelt gratis.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-10-05 14:00

Ohh, KLUMME!!! Nu rødmer jeg helt.........

---Men godt brølt, papertiger, selvfølgelig må du udtrykke DIN mening i DIN tråd...
-----------vil du så udtrykke ANDRES mening i ANDRES tråde?????????

Kommer du liiige og orner min pære? Ka' du sådan noget, superpaperman???

Næ, jeg er heller ikke fuld i dag.. Så'n ER jeg bare...

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 05-10-05 15:31

Klumme troede squ da du var the hitman

Birgitta, nej det kan jeg IKKE , hvilket også er årsagen til oprettelse af denne tråd.
Så hvis du ikke kan forstå hvad jeg skriver, så sig til for så vil jeg gerne skrive det lidt laaaangsommere for DIG, men som en start kan du jo lige læse indgangsspørgsmålet til DENNE tråd.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-10-05 17:34

Njah, det var da ikke noget, jeg ville nævne, hvis ikke du selv spurgte, -boy...

Hvis du gjorde dig lidt mere umage med din tegnsætning, så ville jeg nok ikke behøve at bruge så meget hjernekapacitet på at forstå, hvad du mener.Det jeg be'r om er: Lidt flere punktummer, og grammatisk korrekte kommaer...
Men du staver rigtig godt, og jeg ville ALDRIG have nævnt det lille problem med tegnsætningen, hvis du ikke selv havde spurgt..
---Nu håber jeg ikke, at jeg har såret dig...

Men hvis det overstiger dine evner, så fortvivl ikke. For Mor her læser fint i stearinlysets skær. Det tager bare lidt længere tid.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 07-10-05 20:29

Jamen det kommer IKKE bag på mig du er Arnedrengens dobbeltprofil.................... Hvis du mangler flere ....................... så ta bare nogen her..........................................................................her er lidt ekstra..........................................hvis du skulle komme til at mangle........................................for det er tydeligvis ikke hjernen der holder dig til jorden..................... så vær du glad for newtons lov...........................

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-10-05 13:37

nå..

men hvis du ikke kan gøre det bedre...

Det må du undskylde, jeg skulle aldrig have sagt noget, -selv om du jo selv spurgte..

Det har aldrig været min mening at såre eller fornærme dig.

Godkendelse af svar
Fra : paperboy

Dato : 24-10-05 22:28

Tak for svaret Klumme.

473 dejlige kandu point spildt, men får vel de 236 tilbage,

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-10-05 22:32

Ingen returpoint så længe man er heldig at få mail, inden der er gået en time..

Du skulle have ventet med at lukke dit spørgsmål til en dag,
hvor kandus server er nede