/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Der var engang ... vedr. Arne
Fra : ahj
Vist : 544 gange
100 point
Dato : 02-10-05 14:55

Der var engang jeg var meget glad for Kandu - fik mange gode oplysninger/tips, men nu gider jeg snart ikke gå herind mere for det handler snart kun om ARNE - kan vi dog ikke blive fri for at høre om ham - han fylder for meget herinde. Kunne alle der er imod ham ikke bare ignorerer ham, mon så han vil blive ved med at blande sig i alt????

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-10-05 14:57

Og så laver du selv en tråd om ham?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-10-05 15:01

Er han her overhovedet lige nu?? Det er da totalt underligt, at én person ka få så meget opmærksopmhed, UDEN at være her..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-10-05 15:03

Det er jo lige DET "alledererimodham" ikke kan. Når så nogen laver dette initiv, som måske også er ment som en "arnehadetråd" eller måske ikke... hvad ved jeg... Så synes jeg lige, jeg ville yde mit. ajh, du er jo selv med til at få arne til at fylde, med denne tråd..............

Måske hvis jeg opretter gavetråde til arne hver gang nogen opretter hadetråde, så kan det være haderne alligevel ikke gider mere. ---Især, hvis arne begynder at indsamle sine gode danske points..

Kom frit frem arne. du får pointsene, hvis du bare viser dig i mine tråde med et enkelt komma

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 16:48

xx er nem at lokke og et "," kan han lave uden at stave forkert bare det gir' point.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 02-10-05 20:19

ahj du er godt nok sjov

Kommentar
Fra : ahj

Dato : 02-10-05 20:34

Jeg må godt nok ikke være inde i problematikken omkring Arne - efter de svar jeg har fået. Mit spørgsmål var skam alvorligt ment. Jeg kender ikke så meget til sagen - støder blot jævnligt på kommentarer fra eller til Arne og i dag blev jeg godt nok træt af at se så mange spørgsmål omkring Arne under de seneste 25.
Er der ikke een der kan sende mig et svar som jeg kan accepterer så jeg kan få stoppet denne streng. Troede bare jeg havde en god ide: nemlig at ignorerer ham.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 02-10-05 21:56

ahj

Det kommer meget an på din opførelse her på kandu.

Hvis du kan stave og formulere dig korrekt, så hører du ikke fra ham.

Du kan ikke være sikker på, at du også kan blive fri for at læse/høre om ham. Det kommer meget an på, hvor meget du følger med på kandu.
Der er brugere, der tager andre brugere i forsvar, hvis han ikke behandler dem pænt.
Sådan vil det blive ved indtil han indser, at der også er plads til de ordblinde, indvandrere og børn, der ikke staver, som han gør.

Godt at ikke alle brugere staver, som han gør

Godkendelse af svar
Fra : ahj

Dato : 27-01-07 17:25

Tak for svaret ans.