/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Jeg vil da gerne være den første...
Fra : molokyle
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 01-10-05 22:10

..til at ønske Balcanard : http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=225758 Tillykke med præmien

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 22:11

så er du forsent ude

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 22:12

og så med sølle 7 point -

http://www.kandu.dk/dk/spg/75295

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 22:12

Altså : http://www.kandu.dk/dk/premie.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 22:14

..ikke for sent ude ....men for sent hjemme

..og hvem har sagt det stopper ved SYV miritdk?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 22:14

gå iseng molo - tror du trænger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 22:15

du vil garanteret bare have mulighed for at snakke med dig selv når vi andre er gået iseng

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 22:17

..og ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 22:21

og - så får du da lov til det - næsten

men det var da sødt af dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 22:27

Taaaaark miritdk

Jeg sku' hilse fra : AFSKYLIA

..ondt er da på vej herned? ( "Something Wicked this Way Comes" : Ray bradbury )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 22:40

molokyle - vil du være venlig at lade være med at vække mig

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-10-05 23:10

MOLO..KOMMER Afskylia??? Hils hende mange gange

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-05 23:16

Molo du blev så ikke den første men du havde vel travlt i Valby

Kommer "Afskylia" på besøg !!!!

Så er det et spørgsmål om hvem, der så ryger ud.

Måske snakkes vi ved i morgen

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 100 point
Dato : 02-10-05 01:06

Mange tak Molo - dig laver jeg skam også kaffe til, kan du tro - walesbollerne følger i morgen. Er lige kommet ind ad døren.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-10-05 04:10

Citat
..ikke for sent ude ....men for sent hjemme

Ak ja molo, men afterpaty'et er da ikke slut endnu

Tillykke Balcanard , kan man også lave walesboller på sådan en 'koger' ? Så vil jeg også have en.

Mvh. Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-05 07:27

Her er et plaster på såret Balcanard

Joeh... Afskylia kom på besøg ..i ædru tilstand

Vi gik på spruthus og drak cola'er. Hold kæft de gloede underligt på os. Selveste chefen kom over ved bordet og spugte til mit helbred

Afskylia har karantæne på ALLE værtshuse på Ama'r, men på min lokale må hun komme ind, hvis hun er i selskab med mig. Det siges jeg er den eneste, som kan få hende til at te sig ordentligt

Go' søndag til alle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-10-05 12:08

Molo, du havde da overhovedet ikke behøvet at øge dit "plaster". Også tak for hilsen fra nadmaden/Jørgen.
Jeg er ikke helt sikker på, om ikke man er nødt til at fremstille brødet ved siden af, så hér er tilbehør til jer begge: Vandbakkelser: 2 dl vand, 100 g mel, 100 g bagemarg. & 3 æg. I en gryde bringes vand og margarine i kog,
mel tilsættes, og det røres godt sammen. Gryden tages af, og æg røres i ét ad gangen. Dejen sættes på bageplade (på bagepapir) med 1 spsk. Bages i forvarmet ovn v/225 gr. i 20 minutter midt i. Åbn IKKE ovndøren undervejs.
Fyld efter temperament: gele, fløde, creme, frugt ELLER rejesalat, hønseditto o.lign. Smager også godt med en Garlic cremeost.
Hvis det er til den søde tand, kan der drysses lidt flormelis ovenpå.
Velbekomme !

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-10-05 23:32

MOLO..puha, hun lyder til at være temmelig sej...fedt med en kvinde der tør være sig selv

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 00:58

mangorossa -> er kvinde sådan når de er sig selv uhadada, og her gik jeg og troede at det kun var noget der foregik i syklubben

Balcanard -> tak for opskriften, surt at købmanden har lukket på denne tid, jeg mangler kun æggene, og det ender nok med at jeg om
lidt mangler rejesalaten, om lidt er når den åndsvage brødrister, er færdig med mine franskbrødsskorper.
..
pinggg
..

Så nu er der natmad til Natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 01:00

Er der ikke lige en der kan låne mig et par æg, bare et par timer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-05 08:38

mangorossa -> Hun er lidt mere end almindelig sej

For over en måned siden fik hun tæv ...med en hammer. Hun fik smadret en langefinger, men tror du hun 'gad' at vente på ambulancen, da jeg havde fulgt hende på skadestuen og hun skulle til Bispebjerg for at blive opereret? Næeh... dét havde hun sgu først 'tid' til i sidste uge og sådan blev det. Da hun så skulle have lagt gips på, ville hun kun have den på, hvis den var rød. Det havde hun nemlig set en lille pige på 4-5 år få, så dét sku' hun da også ha' !!!
Gæt selv om hun fik sin vilje

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-05 08:47

mangorossa -> Misforstå mig nu ikke. Det var ikke mig der havde tævet hende

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 09:37

Nææ, det var vel hammeren.

Nå jeg skal ikke låne æg alligevel, nu henter jeg dem sæl.
og så lige en suppehøne, til en klat hønsefyld

Hvor kan sådan en tom mave da rumle højt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-05 14:19

natmaden -> Er den tom? ...så er det derfor den ser så stor og fyldig ud

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 14:40

Om en time molo, om en time, så er der kun en fisk i badekaret.!

Resten er sildesalat, i vandbakkelse

Og så rumler den ikke mere

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 14:47

Øh fortrød
Det er nu osse frustrerende når teddtørfisk mangler

Kan der ikke komme lidt kæledyr i badekaret, feks. nogle hundestejler, som man kan svømme tur med. [pleasesmiley]

Og så lige en dåse balihajsuppe, bare til at tage den værste sult [endnuenpleasesmiley]
Og måske en enkelt skive blåtunge

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 14:51

Molo, din blåtunge stod ellers godt til din søhest, den blå mustang.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-05 15:22

Sikkert

Nå men, nu er det altså Toupie der tæver Fridaflip, medens ram2 ser passiv til. Du ser ud til at komme godt ud af det med ans efter hun har lært sig at holde sig i skindet (..læs skællene ). Jeg skal op at købe ...hvad de nu har :

...helst et par perlegurami som selskab til den agressive Toupie : Keldd og miritdk

..og så må jeg også hellere i samme omgang spørge, hvor Mangorossa dog bli'r af ...inden sneglene ta'r over

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 17:27

At en så fast dame som M.M.M.Ma.Mangorossa, ikke kan undulere lidt snegle,,,,
Skal jeg bide hende i finnebenet, hvis jeg nu snupper(læs: hvis jeg tør) den højre finne,
så kan hun kun svømme venstre om(lidt radikalt måske).
Eller skal jeg nu osse sæl til at æde snegle,,, jeg er nu ikke så god til fransk(læs: mad)

Molo, synd din mustang ikke kunne til lunden, vi sluttede af med et par mega I-bonesteak og et 2 dage party, da centeret fyldte 40år.
oooh what a night.
Vi tænkte på dig, især da civilisten ordenede karsen, han er jo, togfører, resten af aftenen, var han vist på højbanen.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-10-05 20:09

Hva!!! Jeg æææææææææææælsker snegle altså!

MOLO fyda..hun er dælme da en speciel dame må man sige...og ja, hun fik rød gips på

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-05 22:37

natmaden -> Jeg vil altså lige gøre opmærksom at mangorossa er næsten 4 x større end dig og MEGET stærkere

...men dog med en vis forkærlighed for http://remacle.org/bloodwolf/textes/escargot.jpg

..selvom den 'rigtige' mangorossa ikke spiser vildt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 23:01

Føj for dog et ulækkert billed, hvis du får det til en smiley, så bliver der uro på bunden. bvavabad..!
mangorossa-> tror molo prøver at bilde mig ind at du har gebis på, måkse det var på tide at snuppe en finger i vandspeglet.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 23:03

øv hvor jeg staver efter et langvarigt besøg på skadestuen...

Navnet på det lokale spruthus
Selv taxaerne kan ikke finde ud af det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-05 23:17

natmaden -> Hedder en lille snaps = Kylling ; også en: 'Ekstranøgle' ...dér hvor du bor ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-10-05 08:54

Nææ

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-10-05 08:56

En lille snaps + en cicio kakaomælk = Bamse og kylling
Men den låser da visse ting op

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-10-05 09:49

skadestuen?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-10-05 09:59

Skadestuen er et lille åbent samlingssted, som albkommune, en gang bevilgede et beløb til at bygge,
Der var bare den lille ting, det var at det skulle være selvbyg, den ide var der mange der syntes om,
så de nærmere planer, blev truffet over en hel del kasse øller, ideerene blev bedre og bedre, måske kunne man sige at fundamentet var lagt
Efter et par måneder med masser øl og hammerende over fingre med efterfølgende skadesuebesøg, var navnet ligesom lagt. ?-)
Så det blev til skadestuen.
Det er faktiskt sket, at en taxa eller to er kørt til den 'forkerte' af slagsen