/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jeg vil da også smide lidt point i pulje~
Fra : Brassovitski
Vist : 548 gange
500 point
Dato : 30-09-05 01:06

Her er lige en opgave. Bemærk det er ikke sikkert den der svarer rígtig, først får pointene.

Hvis en mand er 2 dage om at grave et hul, hvor længe er 1 mand så om at grave et halv hul?????

Bemærk: det er ikke Molboere der graver.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 30-09-05 01:08

Ja Ho HO HO! Det er snart jul venner, så hvorfor ikke begynde med gaverne nu????

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-09-05 01:54

Et halv hul, er halvstort, så det er umuligt at svare på.
Det er et halvt svar på en halvsen nattetime, hvor halvdelen af natten er gået.

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : dk.betjenten

Modtaget 510 point
Dato : 30-09-05 01:59

Halve huller findes ikke !

Kommentar
Fra : dk.betjenten

Dato : 30-09-05 02:03

Hvis du graver et lille hul om formiddagen og et stort hul om eftermiddagen !
Har du så fire halve huller ?
Natten er længere end dagen, og der er længere til Rådhuspladsen end på cykel !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-09-05 02:07

En gammel skolevittighed kan illustrere: Hvis to mand er to dage om at grave et hul, hvor lang tid er en mand så om at grave et halvt hul? Nej vel? Der er store huller og små huller, men det er ikke muligt at grave et halvt hul, for enten er der et hul eller også er der ikke et hul.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-09-05 02:12

Et hul er huleme hult.

mvh
Jakjoe

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 30-09-05 02:20

Jeg ville ikke så gerne ene mand grave et halvt hul, for så er der ingen til at hjælpe mig op, hvis jeg skvatter i det halve hul. Men jeg vil godt påtage mig at grave et halvt hul på 2 dage, hvis jeg må nøjes med et kvart hul hver dag - og hvis redningshjælpen er inden for rækkevidde - do !

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-09-05 04:23

Man ka' sågu da ikke grave et halvt hul ....

Et gravet hul, er et helt hul uanset størrelsen.

ØØØeehhh forresten, den ene mand......er han kommunalarbejder

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 30-09-05 06:17

Tak for svaret dk.betjenten.
Først til mølle først til pointene.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 30-09-05 06:19

Hvis bare alle svar her på kandu var så korte og præcise som dk.betjenten's her, så var det noget vær.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 30-09-05 06:20

Ham der skulle grave det halve hul er ikke kommunalarbejder men handikappet, han har ingen arme.
Tænk lige over den lidt. Vi lader den lige stå lidt.

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 30-09-05 13:29

et hul er et hul om det så sidder i r.... på en murerarbejdsmand

Kommentar
Fra : dk.betjenten

Dato : 02-10-05 20:58

Tak for tilliden Brassovitski - jeg undrer mig over hvad der sker med pointene når man som alm. bruger ikke kan modtage dem ???
Måske er der nogen som ved det ?