/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mange point
Fra : rytmehans
Vist : 400 gange
500 point
Dato : 29-09-05 23:34

Jeg har også for mange point.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-05 23:35

er der gået sport i dette her??

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 29-09-05 23:35

Mig og Arne er lidt af nogle pointludere, så stik du os nogen af dem.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-05 23:36

paperboy.... tal ordentligt.... prostituerede hedder det ;-(

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 29-09-05 23:38

undskyld mit sprog nordsted1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-05 23:40

paperboy, manglede squ da bare, det var svært nok at stave til

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-09-05 23:49

Hvad er der blevet af det gode danske og meget sigende ord: "glædespiger"

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 29-09-05 23:51

*ROTFL*

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-05 23:54

berpox.... hvis jeg sagde glædespiger herhjemme, er der ikke en der vil forstå hvad jeg mente, ikke fordi vi sådan snakker om dem

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-09-05 23:56

glædespiger

Har sgu aldrig fattet hvorfor nogen mænd synes det skulle være en glæde at være nødt til at betale for det

mvh dova

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-09-05 00:03

*GGG*
/hep dova - du er sq herlig - fornemt træk

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 30-09-05 00:07

Forkert kategori.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-09-05 01:16

smxxx >fik du løst dit problem her http://www.kandu.dk/dk/spg/75144

//bentjuul

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 30-09-05 07:20

hæ - ja ja - hvorfor skal det være en glæde for nogle piger at modtage betaling, for noget der burde være gratis....

Det være sig kolde kontanter, eller flå ungersvende for drinks når de er i byen...stakkels håbefulde mænd der så gerne vil score...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 08:55

Hvis I får brug for hjælp?

Tryk F1

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-09-05 11:05

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-09-05 12:40

Nu har jeg prøvet F1, men der står intet om at glædespiger koster noget som helst.

Og hvis at de gør tror jeg at jeg kender en del der ville finde det billigere med en glældspige og en hushjælp,
frem for en kone.

Citat
Dear Tech Support:
>
> Last year I upgraded from Girlfriend 7.0 to Wife 1.0. I soon noticed that
> the new program began unexpected child processing that took up a lot of
> space and valuable resources. In addition, Wife 1.0 installed itself into
> all other programs and now monitors all other system activity.
Applications
> such as Poker Night 10.3, Football 5.0,Hunting and Fishing 7.5, and Racing
> 3.6 no longer run, crashing the system whenever selected. I can't seem to
> keep Wife 1.0 in the background while attempting to run my favorite
> applications.
>
> I'm thinking about going back to Girlfriend 7.0 but the uninstall doesn't
> work on Wife 1.0.
>
> PLEASE HELP!
> Thanks, A Troubled User
>
> Dear Troubled User:
>
> This is a very common problem that men complain about. Many people upgrade
> from Girlfriend 7.0 to Wife 1.0 thinking that it is just a Utilities and
> Entertainment program. Wife 1.0 is an OPERATING SYSTEM and is designed by
> its creator to run EVERYTHING!!! It is also impossible to delete Wife 1.0
> and return to Girlfriend 7.0. It is impossible to uninstall or purge the
> program file from the system once installed.
>
> You can not go back to Girlfriend 7.0 because Wife 1.0 is designed to not
> allow this. Look in your Wife 1.0 manual under "Warning - Alimony/Child
> Support."
>
> I suggest installing the background application "Yes Dear" to alleviate
> software conflicts. The best course of action is to enter the command
> C:\APOLOGIZE because ultimately you will have to give the APOLOGIZE
command
> before the system will return to normal anyway. Wife 1.0 is a great
> program, but tends to be very high maintenance. Wife 1.0 usually comes
with
> several support programs such as Sweep 3.0, Cook It 1.5, and Do Bills 4.2,
> however be VERY CAREFUL how you use these programs.
>
> Improper use will cause the system to launch NAG 9.5. Once this happens,
the
> only way to improve performance of Wife 1.0 is to purchase additional
> software. I recommend Flowers 2.1 and if the problem is especially
> troublesome, Diamonds 5.0!
>
> WARNING!!! DO NOT, under any circumstances, install Secretary With Short
> Skirt 3.3. This application is not supported by Wife 1.0 and will cause
> irreversible damage to your operating system and possibly hardware.
>
> Best of Luck, Tech Support
>

God week-end si'r jeg bare.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-09-05 14:42

Citat
Og hvis at de gør, tror jeg at jeg kender en del der ville finde det billigere med en glældspige og en hushjælp,
frem for en kone

Den indstilling der, har jeg hørt fra flere af mine mandlige venner............som regel altid for at dulme frustrationen over, at det seneste faste damebekendtskab er skredet

mvh dova

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-09-05 14:43

tænk hvad for en kreativitet alle for i deres indlæg når der er point i sikte. D-)

Næ giv dem til mig, jeg har så travlt for tiden at jeg ikke er meget på kandu

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-09-05 14:45

nu kan jeg ikke engang sætte en sætning sammen.

"tænk, sikken en kreativitet folk de får i deres indlæg, når der er point i sigte. D-)

Stress, tror jeg har skylden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-09-05 14:49

Jeg har Wife 2000 med servicepack 2 og når jeg trykker F1 kan jeg høre en kælen stemmer som siger.........................EYVIND DU SKAL OP KLOKKEN ER MANGE.

Ps. Jeg har ikke prøvet de andre F-taster.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 30-09-05 16:08

EYVIND....stå du op kl fem....så har du en time til......seks med glædespiger/ludere/prostituerede....eller andre med rimelig "TRÆK"-procent..

En idé?????.....ja, nogen får en go´ idé....andre får en dårlig!

Kommentar
Fra : carsten.jonassen

Dato : 30-09-05 16:18

Det der med glædespige - om man forstår det kommer vel an på aldersklassen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-09-05 19:41

Ha-Ha Dova, tænkte nok at du var der
Tænkte nu mere på nogen gifte bekendtskaber, der knokler r.... ud af bukserne, for at komme hjem til aftensmaden der står på side 134 i kogebogen.
for så at fortsætte med at ordne regninger, gøre bilen klar, ordne tøj, lave lektier med børnene, osv. ved sengetid har konen hovedpine,
(sikkert af at stå i kø i magasin), den dag hun er skredet, er det nok mere fordi, 'at han tog sig aldrig af mig' grunden.
Med glædespigen er det anderledes, man får kun hvad man har bedt om, og bagefter kan man gøre hvad man vil.
Altså en mindre belastende dagligdag med tid, osse til sig selv.

Jeg sejlerde en gang som kok, min hovmester sagde altid at hans kone var danmarks dyreste luder.
Det han mente var, at han sejlede i 3md. af gangen, sad i måske østen og ordnede husleje og andre ting hjem til danmark.
Så godt som hele hans resterende løn sendte han hjem til konen. Resten brugte han sammen med hende når han var hjemme.
og så af sted igen. Han betalte altså ca 100.000-120.000kr. for at være sammen med sin kone i ca. 30-40 dage om året.

Dova, jeg har allerede fortrudt at jeg har skrevet dette,(siger min kone),
men da hun lige er gået ud for at bruge penge på sig selv, skynder jeg mig at trykke på send.

ps. forresten er jeg slet ikke gift

</AL BUNDY>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-09-05 19:46

Hov jeg må lige rette lidt, han sendte ca 20.000kr/md.
Selv om at han mente det på en 'pæn' måde, så havde han faktisk ret.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 10:13

en pludselig indskydelse via natmadens indlæg hvor der nævnes side 134 i kogebogen - fik mig til at slå op - og her får jeg så...

FARSERET HVIDKÅLSHOVED