/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ikoner på forsiden
Fra : graahede
Vist : 471 gange
150 point
Dato : 22-09-05 18:29

mine genveje på forsiden er pludselig blevet hvide, er der nogle der har en løsning på det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 19:06

der er sket et eller andet du måske ikke har opdaget - prøv at gendanne til før det skete

er du sikker på du ikke har spyware eller andet snavs ????

jeg havde problemet for nogen dage siden og brugte scandisk til at rette - "ret fejl i filsystemet automatisk " - derpå blev det hele ok igen

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 22-09-05 19:23

kan man køre scandisk på xp pro

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 22-09-05 19:23

kan man køre scandisk på xp pro

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 22-09-05 19:23

kan man køre scandisk på xp pro

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 19:28

selvfølgelig - nogen kalder det chkdsk - men det er det samme

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 22-09-05 19:33

hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 19:37

åbn på denne computer - højreklik på det drev du vil køre scandisk på - vælg den øverste for en kort scanning der retter fejl - vælg den nedenunder til en rigtig omgang - når du er klar kan du køre defragmentering ved at bruge de første trin og vælge defragmentering -

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 22-09-05 20:15

Du kan inde i "kør", skrive chkdsk /f, så køre der et dos vindue, her skal du svare J så lukker vinduet , og når maskinen genstartes vil den køre det, du kalder scandisk.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 22-09-05 20:29

jeg har prøvet det samme, hvad er der for det til at ændre farve

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-09-05 21:19

Hej graahede

Åbn denne computer - højreklik på det drev du vil køre scandisk på. Vælg egenskaber. Vælg fanebladet funktioner. Vælg undersøg nu. Så vil programmet køre, næste gang du logger på.

Mvh Franksp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 22:38

sådan franksp - så er det bøjet i neon

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-09-05 22:56

miritdk

YES

God week-end til alle her på KanDu

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-09-05 23:05

Graahede stammer du eller????
Tryk kun en gang på 'Send indlæg', og hav tolmodighed. Kandu er neget ofte meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget langsom.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 23:10

DÆK ! Brassovitski - du er forsent ude

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-09-05 10:51

hej miritdk
Er det dunlop michelin eller ?????
Det er jo underlig så mange gange samme løsning foreslås. Derfor gider jeg heller ikke foreslå en løsning, lige nu. lad so lige vente og se hvad spørger melder tilbage.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-09-05 10:52

So os selvfølgelig.

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 23-09-05 15:03

nu har jeg prøvet scandisk gendannelse samt advare og avg 7.0 uden held.Er der nogle der har nogle flere forslag

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 23-09-05 16:02

Er det genvejene på skrivebordet? hvis ja, er det så ikonerne eller teksten der er hvide

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 150 point
Dato : 23-09-05 16:59

Hej graahede

Prøv at højreklikke et tomt sted på skrivebordet - Tryk på egenskaber - På fanebladet Skrivebord - På Tilpas skrivebordet - Tryk på fanebladet Web - Fjern nu alt undtagen Min aktuelle startside.

Tror det løser dit problem, som sikkert er opstået ved at du har villet gemme noget på skrivebordet.

Mange hilsner fra

Clou

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 23-09-05 17:41

det er ikonerne, jeg har prøvet det med højreklikke på et tomt sted.Det hjælper ikke

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 23-09-05 18:04

Hent Powertoys/tweakui: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
Installer det og kør det. tryk på Repair-rebuild icons.

Genstart og fortæl om det har hjulpet

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 23-09-05 20:57

hvad er det lige af alle de links, jeg skal indstallere når jeg trykker på web adressen?mvh graahede

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-09-05 22:45
Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 23-09-05 23:09

Tak for svaret clou.nu har jeg fået det til at virke på den måde du skrev,tak for svarene alle sammen

Kommentar
Fra : clou

Dato : 25-09-05 16:00

Velbekomme, bare skriv en anden gang, jeg vil altid gerne hjælpe.

God søndag

Knus fra

Clou