/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
svar problem på "kandu"
Fra : peteralf
Vist : 236 gange
50 point
Dato : 20-09-05 08:22

når jeg har stillet et spørgsmål til "Kan-duerne" kommer der som regel mange gode svar, men jeg har et problem med at komme ind og se diverse svar.
På mailen til mig er der som man ved....en markeret blå adresse som jeg kan pege på med min mus for derefter at klikke.
Her er der ingen reaktion?? Hvad gør jeg her for.. at få dette til at virke???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-05 08:34

har det ikke kun været her i den sidste uge, for der har kan-duerne, godt nok sovet?? jeg har selv haft svært ved det, men nu virker det igen - øh sådan da -

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-09-05 08:40

prøv at have lidt tålmodighed. det kan tage lidt tid inden der sker noget, hvis du har en elendig forbindelse ligesom mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 09:35

du skriver du ikke kan få "den blå adresse" i mailen til at virke - du mener formodentlig linket ......
prøv at hold ctrl nede samtidig som du klikker på det - så skulle det virke . (det kan være din pop-up stopper der driller)

At kandu har haft problemer godt to ugen i træk er ingen hemmelighed - man kan kun håbe på det bedste

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-05 11:34

Du kan prøve at højreklikke på det blå link i din email og i menuen vælge : Åbn i et nyt vindue.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-09-05 11:57

Peteralf, hvilken mailudbyder bruger du??
Jeg ved der er problemer med Ofir efter de har lavet om. Der er linket ikke "aktivt" men du kan kopier linket og sætte det op i adresselinien, så skulle det virke selvom det er en noget irriterende måde, at skulle gøre det på.

// Toupie