/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Points til Molokyle
Fra : vil.du
Vist : 264 gange
200 point
Dato : 17-09-05 03:14

Hej Molo.

Du skal have en pose points fordi du er en HERLIG een!!

Du har en viden der er helt utrolig, det er flot men, i mine øjne er din humor HELT uovertruffen

Så godt som hver gang du er på banen, får man et herligt grin - du er glad og i dejligt humør, du er venlig og imødekommende OG....

....så tænker du MEGET over tingene......i laaaang tid....og derpå, når du har fundet svaret, vender du skam tilbage og får tingene bragt i orden
Det ser man tydeligt her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/74410
- hvor jeg netop IGEN har siddet og moret mig

Her i cyberverdenen, så vel som ude i virkeligheden er humor en vigtig og uundværlig ingrediens.

Så.....ja pointene skal du selvfølgelig have men samtidig siger jeg også tak fordi du vil dele din HP med os andre - det er en fornøjelse at besøge den. Også dér afspejles din herlige humor

Hvis du er i virkeligheden som du er her i cyberspace, kan jeg kun sige at - hvis flere mennesker var som du, ville verden være et sjovere sted at være!

Knus til alle - men denne gang et særligt humørknus til dig >>molokyle<<

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 03:31

Godt brølt løve
Jeg tillader mig at skrive her i tråden, fordi jeg tror Molo nok skal melde sig i morgen til sine velfortjente point
----------------------------
vil.du -> dejlig umiddelbar tilkendegivelse, som jeg fuldt ud tilslutter mig.........
god week-end allesammen
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-09-05 08:23

siger DITTO!
Det også det jeg har sagt hele tiden, men det bliver ikke slidt af blive sagt tit.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-09-05 08:25

P.S. Og han, MOLO, er så dejlig human.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-09-05 08:30

Jeg stemmer i! Mage til humor - dejligt!

molo - nu må du ikke rødme

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 09:02

Hørt hørt, dejligt med en Molo

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 17-09-05 09:27

Camillasmoderssøster -> Det er sgu svært at lade være

Sikken en buket blomster, hvorledes ska' jeg takke ?

..om jeg er ligeså IRL ? Tjaeh... det sku' jeg mene. Jeg skriver nemlig det samme her, som jeg ville have sagt 'derude'. Jeg kan dog også være særdeles alvorlig og seriøs, når situtionen kræver det. Ikke alt egner sig til at gå op i hat og briller

vil.du som har oprettet spørgsmålet her og Nordsted1 er begge forholdsvis nye brugere på kandu.dk og så er det alm. høflighed at man siger :

Velkommen på kandu.dk vil.du og Nordsted1

Rart at se og høre; I tilsyneladende har fundet jer godt til rette

Fortsat go' lørdag alle sammen ..og lad os så bede til at kandu.dk snart får fixet deres emailserver problemer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 09:30

Molo... sådan nogle som dig, gør det rart at være på kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-05 09:41

[hør] ..og så vil jeg lige høre :

Hvem af jer vil giftes med mig (Nordstedt1, Camillastante eller vil.du) ???

Ps. ...det er HELT med vilje jeg ikke nævner mulberry (da jeg ikke helt har gennemskuet om der er tale om et damemenneske ..oder?) og bennymanden, som jeg helt overbevist om, er et bjæffende hankøn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 10:01

ehm..... hva tror du cremygirl siger til det??? ;-(

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-05 10:23

Nordsted1 -> Det vil vise sig ...men jeg tror nu gerne hun vil være min hemmelige cyberkæreste selvom jeg bli'r gift

Som jeg har forstået det har creamygirl gaflet sig en filejs IRL, men dét er da ikke kommet mellem os

Iøvrigt er det uhøfligt at bevare et spørgsmål med et spørgsmål, men mindre det er fordi man ikke forstår det af modparten stillede !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 10:29

jo jo, nogle gange snakker du skam et sprog jeg forstår - men der er langt imellem -. Undskyld jeg var uhøflig , men jeg syntes bare det var bedst at have helt rene linier

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-05 10:55

Nordsted1 -> Du må se at få dig anskaffet en molokyle interpreter/parser/fortolker

Jeg vil da nødigt tale for døve øren og det er altid muligt at spørge ind til, hvad molokyle egentlig mener, da jeg ikke selv er bleg for at gøre det samme

Rene linjer? Prøv med vand, sæbe og en portion knofedt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 11:04

Oki, det vil så gøre....

Det med de rene linjer lyder mig en anelse for klamt :D)

Godkendelse af svar
Fra : vil.du

Dato : 17-09-05 12:28

Du har fortjent hvert et ord Molo

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-09-05 12:42

Ehmm.....naaahhh..men pænt tak for frieriet. Jeg tror ikke min husbond(e) gennem godt 25 år (sølv, nov.2004)vil være ret glad for at deserterer

Men smigret...jada men jeg overlader dig nu trygt i hænderne på Moster og Nordstedt.

God vind derudad Molo, jeg glæder mig til at se MANGE flere guldkorn fra din tastefinger

Knus til alle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-05 13:28

vil.du -> ..MANGE flere guldkorn fra din tastefinger. Dette er simpelthen uundgåeligt

Takker for alle de pæne ord

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-05 12:05

Problemet med at rose Molo er at han går i et næsten endeløst flash loop som end ikke den bedste pop-up killer eller tastekombinationer som Alt + F4 og Ctrl + Alt + Del kan fjerne! Næh man blir nødt til at trække stikket ud af PC'en og resette bios vha dipswitchen på motherboardet! Når man så endeligt kommer ind i sit OS igen, kan man være sikker på Molo allerede har været inde og ændre i alle programmers maskinkode, så det har noget med FF at gøre istedet for den oprindelige hexdecimale værdi!