/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Media Player
Fra : Sillepigen
Vist : 420 gange
50 point
Dato : 14-09-05 20:33

Jeg har haft lidt problemer med mit wmp program, da sangene gik i stykker når jeg lagde dem inde i wmp fra en cd. Derfor afinstallrede jeg programmet, og ville så installere det på ny.
Men straks finder jeg næste problem. For jeg kører med Windows 2000 professionel og den eneste media player jeg kan finde til det er UltraPlayer. Jeg savner egentlig det "normale" wmp. Findes versionen kun til XP eller hvor kan jeg finde den?

Mvh Kathrine

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 14-09-05 20:39
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-09-05 20:41

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=fc2107df-8bb1-45a7-947b-e5bde39d1b38&displaylang=en

"System Requirements
Supported Operating Systems: Windows 2000; Windows XP

Windows XP or Windows 2000 Multilingual User Interface Pack.
Prior to attempting to install any of the Media Player Multilingual User Interface Packs, you must install the English language version of the Media Player 9 Series."

husk at afinstallere alle gamle filer fra det gamle program

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-09-05 20:41

Installer WMP herfra: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp

Og prøv så igen. Går det stadig galt med at den "ødelægger" sangene, så kom ind og og beskriv problemet før du gør noget andet. Så skal vi prøve at hjælpe dig. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 15-09-05 08:50

off topic......

hvad er det der går galt for så mange med den wmp ??????

Min lille teori er at der installeres for mange andre og de måske konflikter på et tidspunkt - ????????????????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-09-05 14:31

mirit -> Det lyder rimeligt. Jeg har ikke andet end WMP og har aldrig problemer af nogen art.

Kommentar
Fra : Sillepigen

Dato : 18-09-05 10:21

Hej alle! Tak for jeres hjælp. Desværre er problemet der endnu, så jeg vil forsøge at beskrive det mere præcist.
Når jeg kopierer numre fra en cd til mediebiblioteket, og bagefter vil høre dem, er der på et eller andet tidspunkt i det kopiere nummer, et sted hvor sangen hakker,hopper (hvad kaldes det på fagsprog?).

Som det bliver sagt, her jeg også et andet program, Real Player, på min computer, som fint nok lægger sangene ind uden at de bliver ødelagt (derfor ved je det ikke er cderne der er noget galt med).
Hvorfor bruger jeg så ikke bare Real Player i stedet for WMP? Fordi jeg ikke kan få sangene derfra og over på min MP3-afspiller og den samarbejder ikke med msn ;)

Tror I det vil hjælpe at afinstallere Real Player og så prøve WMP endnu en gang?

Mvh Kathrine.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-05 22:31

prøv dog - og husk at afinstallere helt i registreringsbasen også

Kommentar
Fra : Sillepigen

Dato : 02-10-05 15:36

Jeg har nu prøvet at slette alle de andre programmer og installere wmp på ny.
Den hakker ikke mere!
MEN kvaliteten er helt i bund - lyder som en gramofonplade fra 70'erne.
Jeg har ændret kvaliteten til den bedste inde i indstillinger, men det gjorde inden forskel. Er der et andet sted man kan ændre på kvaliteten af de kopierede numre?

Mvh Kathrine

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-10-05 23:59

sillepigen har du forsøgt at indstille dine lyde - kontrolpanel - lyde og lydenheder - ????

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 08-10-05 14:22

Tak for svaret miritdk.