/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lukke et spørgsmål eller ej?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 479 gange
500 point
Dato : 08-09-05 23:29

ans mener at man ikke skal, jeg mener det modsatte.

ans prøver at forvirre nye brugere ved at komme med totalt forkerte beskeder vedr. lukning af spørgsmål. Jeg har i mange andre tråde fortalt hende at der FINDES et pointsystem på Kandu og at dette selvfølgeligt ikke er lavet for sjov.

Det er altså IKKE MIG der har opfundet Kandu's point-system. Det er KANDU. Kandu regnede faktisk med at folk kunne tage LIDT af sig selv, uden at få det skåret ud i pap. I Kandu's hjælpetekster kan man heller ikke finde hjælp til at lukke et spørgsmål. Derfor spørger mange nye brugere: Hvordan lukker man et spørgsmål?

Da Kandu IKKE gør det, gør jeg det nu og da. Men ans's besked om at spørgsmål IKKE skal lukkes er rent lort.

Hvad mener I?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-09-05 23:31

At du er et fjols.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-09-05 23:31

Må man godt lade være med at mene noget?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-05 23:31

Det står ikke i kandus regler at et spørgsmål skal lukkes.

Det er det, jeg gør opmærksom på, når du kommer med dine egne regler.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-09-05 23:33

Hold nu bøtte Arne....og støt dig til din placering på top 50.

- og jo - pointsystemet er lavet for sjov. Hvad kan du ellers bruge det til?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-09-05 23:34

Et spørgsmål skal IKKE lukkes, hvis der IKKE er kommet et tilfredsstillende svar.
Så FAT det dog mand, eller har du indlæringsvanskeligheder?
Er du DUM, eller hvad er der gået galt i din opvækst ?
Fordi så er jeg sikker på, der er et bofællesskab ude i Tjørring, hvor du kan få hjælp.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-09-05 23:35

Lærer Andersen i Matador, han havde også sine egne regler.......... i kortspil.

Han var nu også en ubehagelig person.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-05 23:36

Citat
arne.jakobsen Dato : 08-09-05 23:20

ans -> din åndsbolle - IGEN IGEN IGEN - Prøver du at forvirre nye brugere ved at komme med dine totalt forkerte beskeder. Jeg har i mange andre tråde fortalt dig at der FINDES et pointsystem på Kandu og at dette selvfølgeligt ikke er lavet for sjov.

Det er altså IKKE MIG der har opfundet Kandu's point-system. Det er KANDU. At du er så snydedum at du ikke kan indse at grunden til at Kandu ikke skriver i reglerne at spørgsmål SKAL lukkes, er at Kandu faktisk regnede med at folk kunne tage LIDT af sig selv, uden at få det skåret ud i pap. I Kandu's hjælpetekster kan man heller ikke finde hjælp til at lukke et spørgsmål. Derfor spørger mange nye brugere: Hvordan lukker man et spørgsmål?

Da Kandu IKKE gør det, gør jeg det nu og da. Men din bedsked om at spørgsmål IKKE skal lukkes er rent lort.

arne.jakobsen

Du skal først forklare brugerne hvordan man lukker et spørgsmål og ikke før.

Du overfalder nye brugere med dine hjemmelavede regler, som kandu ikke har godkendt.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 08-09-05 23:36

Vil du have flere point ??? Lad da folk selv afgøre om der er kommet et svar de kan bruge.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 08-09-05 23:38

Citat:

"Men din bedsked om at spørgsmål IKKE skal lukkes er rent lort."

;Mon ikke trykket skal ligges

"Men din bedsked om at spørgsmål ikke SKAL lukkes er rent lort."

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-05 23:39

Du skal først forklare brugerne hvordan man lukker et spørgsmål når de spørger om det.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 08-09-05 23:39

Både og.... det kan jo tiltider være ireterende at nye bruger ikke godkender et svar. vel pga glemsomhed eller fordi de ikke ved hvordan.
Men har jeg eks lavet en tråd hvor jeg ikke mener der bliver svaret godt nok/pænt, så kan jeg godt finde på at undlade at acceptere.
Så vil jeg heller havde at pointne er spildt evt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-05 23:41

paperboy - Du er KUN en dreng. Så fat det selv. Jeg siger ikke at et spørgsmål skal lukkes hvis der ikke er kommet et brugbart svar.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-09-05 23:41

Vi retter lige en stavefejl:

Men din bedsked om at spørgsmål IKKE skal lukkes er rent lort.

BESKED...........arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-05 23:43

Luke2000 - Det hedder ikke LIGGES men LÆGGES. Men du er jo én af de dumme teenagere der ikke kan tåle at blive belært. Hvorfor fanden tror du at du er så skide klog? Kan du bevise det med noget som helst?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-09-05 23:43

Tak Arne

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-09-05 23:46

arne.jakobsen - Det hedder ikke BEDSKED men BESKED. Men du er jo én af de dumme gamle der ikke kan tåle at blive belært. Hvorfor fanden tror du at du er så skide klog? Kan du bevise det med noget som helst?

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 510 point
Dato : 08-09-05 23:47

Syntes ikke der er noget galt i at nogle forklare/husker nye bruger på hvordan man lukker et spg.
Husk, vi er her jo hver især af forskelige grunde.
Nogle pga computer problemer
andre søger musik, nogle jagter point, mens en helt tredie gruppe udelukkende er her pga smalltalk.
Så er det da surt at være den der jager point, og så opdage at spørgsmålet ikke bliver accepteret fordi den nye bruger evt ikke ved hvordan. (eller glemmer det)
Ligesåvel er det nok ireterende for nogle der stiller et spg ang Hus og have, og efter kun 3 svar, går der smalltalk i den...
Kan ikke se det store problem i og fortælle hvordan nye bruger hvordan "systemet" forgår.
Jeg gider blot ikke at forklare dem det.
Men nu er jeg her jo heller ikke for at "jage" point.
Men hvis jeg var, var der jo heller ikke noget galt i det.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 08-09-05 23:49

Lol gør det- hvad mener du om indholdet, eller vil du kun beskrive, hvad du mener om mig ?

Hvis det er tilfældet er jeg endelig ligeglad. Ligesom du sikkert er ligeglad med at jeg ser dig som en ulækker fordrukken blærerøv.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-05 23:50

Citat
jollys Send til en ven Dato : 08-09-05 22:17

Spørgsmål : "windows media player"

hvordan for man windows player ud af sin xp + musik filer til en mappe

1 Accepteret svar

Fra : arne.jakobsen Dato : 08-09-05 22:30

Allerførst går du ind i WMP, går i Funktioner - Indstillinger - Kopier musik fra CD. Under Kopier musik fra CD til denne placering, kan du se i hvilken mappe din musik ligger. Du kan have musik liggende andre steder. Men selv om du fjerner WMP fra din PC, vil dette ikke fjerne de mappe hvori musikken ligger gemt.

For at fjerne WMP fra PC'en går du i Kontrolpanel og vælger Tilføj eller Fjern programmer. Du bladrer ned til du finder Windows Media Player og fjerner denne.

Hvis alle dine musikfiler IKKE i forvejen ligger i én mappe, må du selv flytte rundt på dem så de gør. Hilsen Arne

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 08-09-05 22:34

Nu kan jeg se at du er helt ny bruger på Kandu. Velkommen til .

På Kandu findes der et pointsystem, derfor udlovede du også 40 point.

Disse point ER tabt når bare én person har svaret på dit spørgsmål, og hvis du synes at du har fået et godt svar, bør du også lukke spørgsmålet. Ellers ligger pointene bare og svæver i cyberspace.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

1 Kommentar

Fra : jollys Dato : 08-09-05 22:49

Tak for svaret arne.jakobsen.
jeg prøver om det her virker ellers vender jeg tilbage oki ha en god aften .

mvh jollys

1 Kommentar

Fra : Keldd Dato : 08-09-05 22:53

Det var egentlig et godt svar aj, keep up the good work. Keldd.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 08-09-05 22:56

OK jollys, men for en anden gangs skyld, så lad være med at lukke spørgsmålet så hurtigt. Der er mange kloge hoveder på Kandu og hvis du holder dine spørgsmål åbne i et par dage, kommer der ofte mange flere svar som du så kan afprøve og vælge imellem. Hilsen Arne

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 08-09-05 23:05

arne.jakobsen

Nu igen, igen og igen.

Først tigger du om point efter dine egne regler dernæst skriver du til brugeren at han/hun ikke skal lukke så hurtigt.

jollys, der står intet i kandus regler om at et spørgsmål skal lukkes.

Du kan læse http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Velkommen til kandu jollys

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 08-09-05 23:20

ans -> din åndsbolle - IGEN IGEN IGEN - Prøver du at forvirre nye brugere ved at komme med dine totalt forkerte beskeder. Jeg har i mange andre tråde fortalt dig at der FINDES et pointsystem på Kandu og at dette selvfølgeligt ikke er lavet for sjov.

Det er altså IKKE MIG der har opfundet Kandu's point-system. Det er KANDU. At du er så snydedum at du ikke kan indse at grunden til at Kandu ikke skriver i reglerne at spørgsmål SKAL lukkes, er at Kandu faktisk regnede med at folk kunne tage LIDT af sig selv, uden at få det skåret ud i pap. I Kandu's hjælpetekster kan man heller ikke finde hjælp til at lukke et spørgsmål. Derfor spørger mange nye brugere: Hvordan lukker man et spørgsmål?

Da Kandu IKKE gør det, gør jeg det nu og da. Men din bedsked om at spørgsmål IKKE skal lukkes er rent lort.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 08-09-05 23:21

jollys -> Du har gjort det rigtige.

gav du ikke den nye bruger mulighed for at svare på din kommentar før du skulle komme med dine egne regler.

ovenstående er fra denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/73958

men er nu gengivet her.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-05 23:51

berpox -> Det skal jeg sige dig. Der er en stor forskel på Alm. Kandu'er og Super. Det er at alle kan se en superbrugers historik. Altså kan en spørger gå ind og checke om denne superbruger rent faktisk KAN noget eller ej. Hvordan? Fordi man på en superbruger's historik kan se hvilke spørgsmål han/hhun tidligere har været involveret i og har svaret på. Man kan også på en superbruger se om vedkommende har været superbruger i 4 eller 1 år. Det er en hjælp når man som ny kandu'er skal vurdere hvem man vil have tillid til og hvem ikke.

Den lille spøg om "månedens brødrister" er KUN en latterlig spøg. Der har endnu ikke været én præmie jeg gad eje/vinde. Men som seriøs Superbruger, vil jeg gerne svare på så mange spørgsmål som muligt.

Uden Point-systemet ville alt dette IKKE kunne lade sig gøre.

Jeg vil gerne IGEN sige: Kandu HAR et point-system. Kan man ikke lide dette, må man tale med Kandu om det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-09-05 23:57

Luke2000 -> Du mente IKKE endelig, du mente Uendelig. Din dumme teenager. Lær dog at tale dit eget sprog før du begynder at tage mig i skole.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-09-05 00:01

I den tråd i taler om bliver der jo eksempelvis også sagt:

OK jollys, men for en anden gangs skyld, så lad være med at lukke spørgsmålet så hurtigt. Der er mange kloge hoveder på Kandu og hvis du holder dine spørgsmål åbne i et par dage, kommer der ofte mange flere svar som du så kan afprøve og vælge imellem. Hilsen Arne

Så jeg ser det ikke såmom man kun er ude efter point, man er blot ude på at få nye bruger til at forstå systemet.
Hvilket jo er cool nok

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-09-05 00:01

Arne, har konen lukket for det varme vand, siden du er så bidsk i aften?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-05 00:03

ans -> Hvis du ikke selv kan indse at din Dato : 08-09-05 23:50 i denne tråd er en meget stærkere anklage imod dig end et forsvar FOR dig, er du nøjagtigt så stupid som jeg har anklaget dig for. Heldigvis er der mange der kan læse en tråd og forstå indholdet. Selv min gamle fjende Keldd giver mig jo ret. Tak for det Keld.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-05 00:04

Trine08

Det blev jo først skrevet, da arne.jakobsen havde fået sine point.

Der er meget, du ikke ser/vil se på kandu.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 09-09-05 00:07

arne - det er hamrende ligegyldigt om man er superbruger eller almindelig bruger. Personerne bag profilerne kan være lige kompetente af den grund. Og det ved du ikke en dyt om.

Pointsystemet kan du ikke bruge til en hujende fis - i virkeligheden kunne man bare "vinge af" ved Arne Jakobsen's svar hvis det var det mest kompetente - var du så tilfreds?

Så kunne du se om du havde svaret på 200-500-1200 eller en million spørgsmål.
Og andre har måske svaret på 25 spørgsmål i samme periode.

Men det viser intet om kompetance Arne - det viser kun at du bruger en frygtelig masse tid på at jagte spørgsmål og point, og på at måle dig selv med nogle latterlige cyber-point.

Der er ingen forskel ... kun i DIN opfattelse af brugerne. Nuvel, det er da rart, hvis ens besvarelse kan bruges af spørgeren - men igen - det har ikke noget med super vs. alm. bruger at gøre.

- og det første du gør, ved profilnavne du ikke synes at kende er, at "overfalde" dem med din standard-smøre om pointsystem og lukning af spørgsmål. Ved du hvad Arne, de fleste kan sagtens selv finde ud af det - det står ret tydeligt med ovenover hvert indlæg i tråde man selv har oprettet....

Du er simpelthen for langt ude....og igen har du iøvrigt brilleret med at flygte fra en tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/73467

/berpox

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-05 00:10

Og ans. I denne tråd som i så mange andre benytter du citater samt link's fundet på Google. Kan du ikke noget selv?
Hver gang der har været en debat i Smalltalk eller Kandu glimrer du ved dit fravær, og når du endelig ER der, er dine kommentarer dybt ligegyldige og uden stillingtagen til noget som helst.. Det er squ for lamt ans.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-05 00:11

Nej det er rigtigt nok, at der ikke står at et spørgsmål SKAL lukkes.

men der står så beskrevet hvad siden bygger på med pointsystemet, at svarer får sine point når svaret accepteres.

Så ud fra det, er det vel på en måde underforstået, at det hører til god orden og brug af siden, at man lukker når der foreligger et acceptabelt svar.

Selvfølgelig skal man ikke/vil det ikke være korrekt, at lukke, såfremt der ikke er et korrekt svar, da en del af systemet også bygger på, at man netop skal kunne købe et rigtigt svar.

Citat
Her hos kandu.dk bruger vi et pointsystem for at gøre det mere attriktivt for brugerne at svare på de forskellige spørgsmål, som andre brugere måtte have

Svar på et spørgsmål.
Hver gang du svarer på et spørgsmål og dit svar bliver accepteret, får du det antal superpoint som spørgsmålsgiveren har udlovet.

Svar på et spørgsmål inden for 1 time
Hvis du skriver et svar til et spørgsmål som bliver accepteret, giver dette dig superpoint. Hvis dit svar er skrevet inden for 1 time efter at spørgsmålet blev stillet, vil du få yderligere 10 superpoint, det gælder derfor om at være hurtig på aftrækkeren.

Andre brugere køber dit svar
Hvis du har købt dig til et svar for nogle af dine ledige point (hermed menes, at du har accepteret et svar til dit spørgsmål), så vil spørgsmålet blive lukket. Fremover vil det koste andre brugere point at læse dette svar. Du vil få tildelt 10% ledige point af, hvad du selv har givet for svaret, hver gang en anden brugere køber det. Dvs. du får nogle af dine point igen, hvis andre finder dit spørgsmål interessant, du kan dog maksimalt få 50% af værdien igen.

Men ofte aner folk jo ikke hvordan systemet kører.

Så hvis man skal kritisere noget, synes jeg det mindste man kunne forlange, når man bruger sådan en side, at man sætter sig ind i brugerreglerne (som så ikke direkte indeholder et påbud om at lukke spørgsmålene)

mvh dova

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 09-09-05 00:11

"Accepter som svar" kan man ikke skrive i et indlæg...

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-09-05 00:12

ans< ja, Det blev jo først skrevet, da arne.jakobsen havde fået sine point.

1: nu var det så også et godt svar AJ kom med.
2: der er vel også grænser for hvor meget man skal skære det ud i pap for folk.
3: enhver kan jo tænke sig til at man ikke nødvendigvis SKAL acceptere et svar (vi lever jo i et frit land)
4: nu ved jolly det til næste gang, og eftersom han nu forstå systemet herinde, kan det være han har enu mere lyst til at kigge forbi

Nej, syntes ikke der er meget jeg ikke kan se/vil se

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-05 00:12

En to mange

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-05 00:12

maj_brit - Nixen bixen. Og lad nu være med at blande sex ind i denne tråd. Please...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-05 00:15

maj_brit -> jeg er IKKE bidsk, men når ans har valgt at overvåge alle mine tråde og øjeblikkeligt kommer ind med en besked til en ny bruger, i hvilken hun skriver at Arne er en idiot og at der ikke står noget om at man skal lukke et spørgsmål, så syntes jeg altså at tiden var kommet hvor vi Kanduer måtte have en snak om det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-05 00:16

Citat
berpox -> Det skal jeg sige dig. Der er en stor forskel på Alm. Kandu'er og Super. Det er at alle kan se en superbrugers historik. Altså kan en spørger gå ind og checke om denne superbruger rent faktisk KAN noget eller ej. Hvordan? Fordi man på en superbruger's historik kan se hvilke spørgsmål han/hhun tidligere har været involveret i og har svaret på. Man kan også på en superbruger se om vedkommende har været superbruger i 4 eller 1 år. Det er en hjælp når man som ny kandu'er skal vurdere hvem man vil have tillid til og hvem ikke.

Sikke noget ævl.

Det skulle vel ikke være sådan, at den og dens svar skal accepteres frem for andre lige så kompetente svar, bare fordi den og den nu har fået accepteret en masse svar i forvejen.

Og det siger da heller ikke en disse om folks evne til at svare på et spørgsmål, hvor længe de har været bruger/superbruger.

Hvad så med alle de nye der kommer til, skulle de være inkompetente fordi de tilfældigvis ikke har optjent kalenderårs brugerstatus først.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-09-05 00:17

dova< netop, kan ikke forklares bedre

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-09-05 00:20

dova< netop til svar kl 09-09-05 00:11 ville jeg sige.

ans< ja, sorry jeg har stillet det sådan op, men kunne ikke lige overskue at komme ud med min mening på anden måde

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-09-05 00:21

Hvis "vi kanduer" skal have en snak, så skal du styre dit sprog.

hvilken hun skriver at Arne er en idiot

Jamen, hun har jo ret

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-09-05 00:24

ang. berpox -> Det skal jeg sige dig. Der er en stor forskel på Alm. Kandu'er og Super. Det er at alle kan se en superbrugers historik. Altså kan en spørger gå ind og checke om denne superbruger rent faktisk KAN noget eller ej. Hvordan? Fordi man på en superbruger's historik kan se hvilke spørgsmål han/hhun tidligere har været involveret i og har svaret på. Man kan også på en superbruger se om vedkommende har været superbruger i 4 eller 1 år. Det er en hjælp når man som ny kandu'er skal vurdere hvem man vil have tillid til og hvem ikke

Så er det jo aligevel rimlig smart at man som ny bruger, kan se hvor meget en superbruger har svaret på i den evt kategori.
Har jeg eks et PC spg og for 2 forskelige svar, og jeg slet ikke kan finde ud af hvad jeg skal tro på er mest rigtigt, så er det da fedt at kunne se at den ene bruger har svaret på mange af de slags spg førhen.

Dermed ikke sagt at en ny bruger/alm bruger ikke kan kommed med kompetente svar.
Selvfølgelig kan han da det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-05 00:26

berpox -> Hvordan fanden kan du kalde det at flygte. Spørgeren spurgte og jeg svarede. Først da andre idioter kom ind og ødelagde tråden, valgte jeg at slutte. Men på det tidspunkt havde jeg svaret på spørgsmålet. Jeg er her IKKE for at skændes med idioterne. Og det VED du godt. Vi 2 er mødtes i mange tråde og har udvekslet meninger, men altid på en pæn og soper måde. SÅ er jeg med. Men uanset hvilken tråd: Hvis nogen begynder at kaste med lort, så forsvinder jeg.

Og det synes jeg er en LIDT smart beslutning.

Men berpox. Nu har du jo bragt denne debat langt væk fra spørgsmålet. Tag dig sammen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-05 00:26

Citat
arne.jakobsen Dato : 09-09-05 00:15

maj_brit -> jeg er IKKE bidsk, men når ans har valgt at overvåge alle mine tråde og øjeblikkeligt kommer ind med en besked til en ny bruger, i hvilken hun skriver at Arne er en idiot og at der ikke står noget om at man skal lukke et spørgsmål, så syntes jeg altså at tiden var kommet hvor vi Kanduer måtte have en snak om det.

arne.jakobsen

Jeg gør kun opmærksom på ,at det ikke står skrevet i kandus regler, at et spørgsmål skal lukkes.

Hver gang du kommer med din smøre får nye brugere det indtryk, at spørgsmålet skal lukkes, hvilket er noget nonsens.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 09-09-05 00:27

Arne....bla bla bla.... "vi kanduer" - sig mig, tror du det er et helligt broderskab du har med at gøre?

Du er da så knaldhamrende respektløs at det gør helt ondt. Skriver umådeligt grimt når noget går dig imod, og overvåger hvor nye eller gamle brugerne er, undersøger deres brugerstatus, hvorefter du med flittig hånd kaster om dig med irettesættelser, stavekontrol, henstillinger, og gisninger om personers færdigheder osv. på din kendte skolemesterfacon.

Arne - jeg har sagt det før - du HAR mange gode og kompetente svar - men du har mindst ligeså mange latterlige og provokerende indlæg, hvor du virkelig kaster med sten.....

/berpox

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-05 00:31

Trine08

Citat
Det skal jeg sige dig. Der er en stor forskel på Alm. Kandu'er og Super. Det er at alle kan se en superbrugers historik. Altså kan en spørger gå ind og checke om denne superbruger rent faktisk KAN noget eller ej. Hvordan? Fordi man på en superbruger's historik kan se hvilke spørgsmål han/hhun tidligere har været involveret i og har svaret på. Man kan også på en superbruger se om vedkommende har været superbruger i 4 eller 1 år. Det er en hjælp når man som ny kandu'er skal vurdere hvem man vil have tillid til og hvem ikke

så kan også se, hvor mange foræringspoint "superbrugeren" har fået, for ikke at svare på noget som helst

Og man kan se om han/hun har pennevenner LOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-05 00:35

arne.jakobsen

Citat
så syntes jeg altså at tiden var kommet hvor vi Kanduer måtte have en snak om det.

Har du allerede fortrængt de tidligere tråde, hvor emnet har været omtalt, og at du selv har deltaget.

Amarone

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 09-09-05 00:35

Arne - du flygter når du ikke svarer på spørgsmålene (jeg) stiller dig.

Jeg synes det er lidt dumsmart (for nu at bruge et royalt udtryk) bare at forlade en tråd, og efterlade den med en masse tumult. Det eneste omtalte tråd har efterladt er indtrykkene af at du Arne IKKE kunne svare tilfredsstillende på spørgsmålet, og at du Arne fremstår knapt så flatterende.

Ryd op efter dig, svar på spørgsmålene, og skriv pænt. Så bliver Kandu er endnu rarere sted at være....

/berpox

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-09-05 00:40

ans< så kan også se, hvor mange foræringspoint "superbrugeren" har fået, for ikke at svare på noget som helst [Hahahaha] [Hahahaha]

Og man kan se om han/hun har pennevenner LOOL

Er nok mest under smalltalk det forkommer.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 09-09-05 00:41

Vi kanduer - vær så venlig at holde mig uden for dette. Tak
Rudolf

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-05 00:55

arne.jakobsen fik du for meget amarone, da du var den eneste på kandu, der ikke fik mails

Citat
arne.jakobsen Dato : 09-09-05 00:10

Og ans. I denne tråd som i så mange andre benytter du citater samt link's fundet på Google. Kan du ikke noget selv?
Hver gang der har været en debat i Smalltalk eller Kandu glimrer du ved dit fravær, og når du endelig ER der, er dine kommentarer dybt ligegyldige og uden stillingtagen til noget som helst.. Det er squ for lamt ans.

Trine08

Som jeg tidligere skrev

Citat
Der er meget, du ikke ser/vil se på kandu.

så ville du vide, at det langt fra kun er i smalltalk.

Citat
Trine08 Dato : 09-09-05 00:40

ans< så kan også se, hvor mange foræringspoint "superbrugeren" har fået, for ikke at svare på noget som helst [Hahahaha] [Hahahaha]

Og man kan se om han/hun har pennevenner LOOL

Er nok mest under smalltalk det forkommer.

Mon ikke arne.jakobsen trænger til lidt søvn nu.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-09-05 00:59

ans< ?? fatter ikke dit sidste indlæg

tror nærmer du vil se noget som ikke er der.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-09-05 01:01

Citat
Ellers ligger pointene bare og svæver i cyberspace.

Arne, der ligger altså ingenting derude

Du tror ikke, at det dybest set er dit "styregen" der pisser folk af?! det tror jeg!.

Ingen bryder sig nemlig om, at blive dikteret, sparket til, rykket i næse og ører -

og det er der vel egentligt ikke noget at sige til!

Udover det, så omgår du sproget med en 4-årig Thalidomid -chimpanses vilkårlige

lemfældighed - og det hjælper squtte på respekten for dig..

Man fristes jo til at sige: "hvad sagde jeg"?!

Din rolige adfærd holder aldrig i ret lang tid af gangen..

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 09-09-05 01:10

Såvidt jeg lige kan se, er det et af ovenståendes, bedste spørgsmål/SVAR.
Da jeg ikke har hørt endet end negativt, fra arne_j

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-05 01:13

Citat
Da Kandu IKKE gør det, gør jeg det nu og da. Men ans's besked om at spørgsmål IKKE skal lukkes er rent lort.

Hvad mener I?

arne.jakobsen som merkonom i regnskab er du så kommet frem til et resultat.

Hvor mange i denne tråd siger at et spørgsmål skal lukkes?

Hovr mange i denne tråd siger at et spørgsmål ikke skal lukkes?

Hvor mange vil rette sig efter dine regler?

Hvor mange vil rette sig efter kandus regler?

Trine08

Citat
Trine08 Dato : 09-09-05 00:59

ans< ?? fatter ikke dit sidste indlæg

det tænkte jeg nok

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-05 01:15

Nu er det tid, da det er på denne tid ,at indlæg ikke kommer med. Jo man kan læse dem nu, men i morgen er de fjernet.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-09-05 01:29

Endnu en børnebog tager form: "Arne, den bidske kålorm"

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 09-09-05 02:19

Man bestemmer selv om man vil lukke sit spørgsmål

kandus regler er gode nok som de er. Ingen grund til at lave om på dem. Hvad der forresten heller ikke nogen der har fuldmagt til, udover teamet bag kandu.

Rudolf

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-05 03:36

berpox -> Læs trådene ordentligt og forstå at når jeg har svaret på ét dybt svinsk og fornærmende spørgsmål én gang, så er det nok. At du så senere kommer ind med et fornuftigt spørgsmål, er bare trist. Mød mig i en anden tråd, så snakker vi om det. Hvilket indtryk jeg giver i en SÅ åndssvag hadetråd, er mig inderligt ligegyldigt. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-05 03:43

creamy -> Tag dig sammen:

Citat
Fra : creamygirl Dato : 09-09-05 01:01

Citat:
Ellers ligger pointene bare og svæver i cyberspace.

Arne, der ligger altså ingenting derude

Du tror ikke, at det dybest set er dit "styregen" der pisser folk af?! det tror jeg!.

Ingen bryder sig nemlig om, at blive dikteret, sparket til, rykket i næse og ører -

og det er der vel egentligt ikke noget at sige til!

Udover det, så omgår du sproget med en 4-årig Thalidomid -chimpanses vilkårlige

lemfældighed - og det hjælper squtte på respekten for dig..

Man fristes jo til at sige: "hvad sagde jeg"?!

Din rolige adfærd holder aldrig i ret lang tid af gangen..

Hvis du nu kunne forholde dig til det stillede spørgsmål???????

Men som sædvanlig kører du bare derudaf på din egen lille kæphest.

Hvis du IKKE kan se at ans's seneste 2 kommentarer i denne tråd er udtryk for enten PANIK eller AMARONSK vanvid, er du squ dummere end jeg troede. (Og det siger ikke så lidt).

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-05 03:51

ans -> Du bliver mere og mere ubehagelig jo mere du bliver presset. At du slutter aftenen af med at overpisse Trine08 fordi hun tillader sig at være uenig med dig, er jo blot endnu et eksempel på hvor dum du kan være når du anstrenger dig. Jeg har engang fortalt i en Smalltalk at jeg elsker Amarone. Det var squ da ærlig snak. Holniels har fortalt at han drikker Harboe Øl. Hvornår viser du dit sande jeg og fortæller hvad DU drikker når du skifter HAM? For du er nemlig et meget omskiftbart stykke kvindfolk. Og i aften beviser dine totalt usammenhængende indlæg at du er skidefuld.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-05 04:11

berpox -> Dit tip om sproget var godt. Men hvis JEG havde lagt nøjagtigt det samme tip, havde det fået NUL. Altså:

et TIP bliver aldrig bedømt på dets kvalitet, kun på forfatternes popularitet eller mangel på samme.

Jeg HAR skrevet tilsvarende i tråde og tips og er hvergang blevet svinet til. Men DU må godt. Kan du da for fanden ikke indse hvordan denne syge kvindemafia forsøger at sætte sig på holdningsdannelsen på Kandu?

Som om ans, creamy og deres røvslikkere er bedre til noget som helst end andre! Se bare hvordan ans straks angriber Trine, blot fordi Trine tillader sig (læs TØR) at være uenig med ans! Det samme er sket for andre piger der har vovet at udtale deres uenighed med creamy.

Denne "Er du ikke enig med mig, så er du min fjende" holdning, er MAFIA-politik. Og ans og creamy's ageren her på Kandu er gode eksempler på dette. BVADR

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-09-05 05:27

Tak for svaret Trine08.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-05 06:19

IDIOT

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 09-09-05 07:49

Arne, du skal tage at feje for din egen dør først. Du har selv båret ved til bålet, derfor den såkaldte mafia-politik.

Om du havde fået nul stjerner for et enslydende tip - tja... forskellen er nok, at jeg ikke først sviner folk til på baggrund af deres vanskeligheder med stavningen. Jeg går snarere efter bolden end efter manden.

Lidt underligt hvis en mand med din kompetance og intelligens ikke selv kan se det.

- og så tror jeg iøvrigt at du selv burde læse trådene ordentligt....
31-08-05 23:21 lægger jeg nogle MEGET klare spørgsmål til dig i omtalte tråd - som du aldrig svarer på, selvom du flittigt kommer med yderligere indlæg efter dette tidspunkt. Det må da siges at være et eklatant udtryk for ligegyldighed og arrogance. Så belær ikke undertegnede om at læse trådene ordentligt Arne!

/berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 09-09-05 11:50

Arne - nu leger du politibetjent igen....hold nu din bøtte!
- og laver det endda selv som et tip.... *SUK* [ryste-på-hovedet-smiley]
http://www.kandu.dk/dk/tip/12241

- og du snakker om personfikseret forfølgelse.....

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 09-09-05 13:01

maj_britt hvordan satan kan du tror det fjols til arne har en kone ???????? Det var sateme godt nok dagens grinern