/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
de satans piger siger jeg kysser dårligt
Fra : shallowbay
Vist : 917 gange
50 point
Dato : 07-09-05 19:45

"du er måske ikke lige den bedste"

for helvede da..

Help..

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-09-05 19:48

hehehe... Jamen hvordan kysser du da ?
Gør du din tunge helt hård ? Eller overfalder du hendes kund så hun ikke kan få luft eller hvad tror du selv ?

Et kys skal jo være blødt, stille og erotisk......... (spændene)

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-09-05 19:52

??????????????????

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 35 point
Dato : 07-09-05 19:55

Øvelse gør mester, vi har alle været nybegyndere, så bare kys videre )

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 07-09-05 19:55

du er måske ikke lige den bedste" ...den kender jeg ikke

for helvede da...... er vist fra en povl dissing sang

Help.. .... The Beatles

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-09-05 19:59

Tokeren
et kys kan måske sidestilles med at spise en negerbolle på en speciel måde. hvis du prøver at bide toppen af, udhuler bollen med tungen forsigtigt.. UDEN at suge læberne fast som en sugemalle, for så knuser du chokolade skallen. UDEn for meget spyt, for så bliver chokoladen meget våd og fugtig og klistret, det er heller ikke så godt.
Så kom i gang med at spise flødeboller og lad tungen øve sig helt forsigtig.
God fornøjelse, Tokeren

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-09-05 20:00

Hvor er den nærmeste udgang... Nanna

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-09-05 20:00

Hov.. mit eget navn skulle da vist ikke lige stå øverst i mit sidste indlæg.
Tokeren

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-09-05 20:05

Så kys dog kvinder/piger der ALDRIG er blevet kysset før! Gå konsekvent efter de grimmeste, eller dem med "drivhus i håret" - hvis du forstår!

Hvis de aldrig er blevet kysset før, ved de ikke hvordan det føles. Du kan højst få en kommentar noget i retningen af: "Ih, jeg troede ikke man blev helt tør i munden af at kysse, eller at læberne blev blå og sårede - men sådan er det åbenbart"

Held og lykke!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 20:09

tokeren - dit indlæg er til både ug og slange med pil op ad -

B R A V O !!!!!!!!!!!!!! det er ski den bedste kyssemanual jeg nogen sinde har set

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 20:10

Den er jeg med på Trine.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 20:13

hvem er ham keldd ???????????

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-09-05 20:17

miridtdk< en der ved hvordan en flødebolle skal spises

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 20:22

nemlig Trine.
Keldd

Kommentar
Fra : 8729

Dato : 07-09-05 20:23

Ork..... det bliver værre endnu....... bare vendt til de forlanger at du skal spise flødebollen direkte fra "dåsen"

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-09-05 20:25

8729< hahahahaha LOL

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 20:26

Trine,
men jeg vil danse lidt først, til noget fed musik, SÅ bliver det rigtigt spændende.
Hvad så Trine, hvilken musik skal det være, den kan du klare.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-09-05 20:29

Eller også gir du bare pigen en mavepuster, lige efter hun har svinet dig til. Så siger hun det nok ikke igen!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-05 20:32

Et kys er et udtryk for et indtryk som bliver påtrykt under højtryk og giver aftryk hos den påtrykte.

Men når nu de siger.... de satans tøser...........at det ikke er det bedste, hvorfor spørger du så ikke hvordan det bør være.......tænk på al den undervisning og øvelse det ka' gi

mvh dova

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-09-05 20:35

Keldd< hmm,, tror vi er over i noget Marilyn Monroe - Teach me Tiger
Mener du ikke det ?

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 07-09-05 20:37

Citat: "Så kys dog kvinder/piger der ALDRIG er blevet kysset før! Gå konsekvent efter de grimmeste, eller dem med "drivhus i håret" - hvis du forstår! "

Ja, jeg forstår ikke. Hvad mener du med "drivhus i håret"?

Rosekamp

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 20:44

Trine:
Den går fint an, og lidt af Elvis Presleys sjælere, og vi kan også tage Tom Jones
I'll never fall in love again.

Så bliver det en fed aften efter en god middag, med lidt at drikke, endelig ikke for meget,lige til man er rar
varm. Er du enig?
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-09-05 20:49

tak miritdk.. jeg har spist mange negerboller i mit liv..og proceduren er slet ikke at kimse af.
8929: boller i dåsen..? så bliver det vist kompliceret.
Tokeren

Kommentar
Fra : 8729

Dato : 07-09-05 20:52

Naaaahhh.. Keld, nu bliver det jo næsten for meget af det gode, man kommer jo til at sidde her med tårer i øjnene!

Og jeg synes nu også, at det måske nok kunne komme til at blive en lidt lang aften med al den romantik,

men skal vi sige Lørdag 19.30?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-09-05 20:56

Så absolut enig

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 07-09-05 20:56

Drop de tøser og tag en dreng.........hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-05 20:59

Citat
Marilyn Monroe - Teach me Tiger

Det er da ikke Marilyn Monroe Trine,

men April Stevens

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 07-09-05 21:01

Flødebolle på dåse - UHM det er frækt og lækkert. Både for mig og dåsen thi hi

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-09-05 21:02
Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 07-09-05 21:02

Et lige kys du ej kan få!
I vejen sidder næsen!
Et kys på skrå kan osse gå,
hvis du da ej er kræsen!

tokeren Dato : 07-09-05 19:59

Super manual ... *tomu*
Men måske skal toppen ikke BIDES af ... men nippes af med forsigtige nysgerrige "læbebid" i samarbejde med tungen! ;)
Resten er absolut til UG med kryds og slange!
***************************************************

shallowbay Dato : 07-09-05 19:45

Spørgsmål : "de satans piger siger jeg kysser dårligt"

*ggg*
Hvis du ikke kyssede dårligt, ville de ikke sige det! ;)
Så "de satans piger" er måske ikke så satans endda - de har sørget for, at du undrer dig - og når man undrer sig, søger man information/oplysning.
Lad være med at tro, du er Gudernes Gave til kvinden - det er du først, dén dag du IKKE synes, de er nogle "satans piger "

Investér og øv dig i 1000 negerboller ... så tror jeg ikke, du er så satans dårlig længere - når du kan kysse en negerbolle tom for skum, uden du ødelægger chokoladeskallen!
Husk motion!!! *GGG*

Held og lykke!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 21:02

8729,
Hvis du er et damemeneske, så stil dig op i køen.
Hvis du er en mand så.....fuck off.

Det var godt Trine, en dag inviterer jeg. Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 21:08

dova -Trine
Hende Svenskeren med den mørke stemme skal vi heller ikke glemme.

Anita Ekblom eller Ekdal, var utroligt fremme med den i begyndelsen af 60erne.
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-05 21:38

Keldd

"Anita Ekblom eller Ekdal, var utroligt fremme med den i begyndelsen af 60erne."

Det får du ingen KYS for, hverken m.h.t. Anita-modellen der enten må være en Lindblom eller en Ekberg, og heller ikke at hun skulle have sunget melodien først i tresserne. Den blev skrevet i tresserne af april stevens (Carol Tempio) og hendes bror Nino Tempio, og det var hende med den dybe stemme der sang den, dengang i tresserne.

Og m.h.t. at Marylin Monroe skulle have sunget den, så var melodien ikke engang skrevet da hun døde.

mvh dova

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-09-05 21:41

Sannie: din idé er ført til protokols *G*

Og det er da utroligt hvad negerboller kan føre til. Jeg morer mig hyggeligt!

Shallowbay: God tråd, men den kunne blive bedre, hvis du selv kom med et par kommentarer, om hvad der sker, når du bytter mundvand med pigerne, hvad går galt osv.
Hvad tænker du?

mvh Tokeren

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 07-09-05 21:46

tokeren
MUNDVAND!!!! ?????

Her troede jeg, vi talte om skum! *rotfl*

*flov* Undskyld!! *ggg*

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-09-05 21:50

Sannie, ja, mundvand eller skum... bare der ikke er for meget, så det flyder over.

Tokeren

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-09-05 22:14

dova< kan godt være du har ret. er godt forviret lige nu. jeg har den nemlig på pcen, hvor det er marilyn der synger den.... ????
Men, søger jeg på pcen efter hende+sang titel dukker der INTET op ??? Hmmmmmmm....
Men søger man på google efter: Marilyn Monroe - Teach me Tiger dukker der en masse op... faktisk nærmest mere ned hvis du søger på April Stevens....???? Why ?
Har Marilyn været med i noget andet der hed Teach me Tiger?

Nå, men anyway, så var det teskten jeg hentydet til da jeg mente den hørte sig til en erotisk aften

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-09-05 22:21

Du har ret, den har hun ikke lavet :o
Søger man på p2p pogrammer efter Marilyn Monroe - Teach me Tiger dukker der intet op !
Ej heller hvis du søger efter Marilyn Monroe - Teach me Tiger lyrics på google.
Nå, men det kunne du jo godt havde fortalt mig
Øv syntes ellers lige hun gjorde det så godt
argh nitte

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 22:29

der er altså noget galt her (dova-Trine) Svenskeren har sunget den, i begyndelsen af tredseren, det var hende der på
svensk sang " Sån't er Livet" men der har jo været mange. Og selvfølgelig Trine, jeg er med på den værste.

Keldd

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 07-09-05 22:36

Teach me tiger ...
Var det ikke Ann Margeret (osse en svensk "goddis"), der sang dén??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 22:39

Kysser du så ikke alligevel dova?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-09-05 22:52

Altså indtilvidre har jeg kun fundet noget med April Stevens mht teach me tiger.
Ved ikke med de andre i nævner.. de der svensker...... syntes umilbart ikke der dukker noget op.
Men nu har jeg så heller ikke søgt på google.
Jeg har kun søgt på et par danske hubs på dc+, og faktisk dukker der kun 2 eks op, og de er med April Stevens.
(det er den version jeg har jo så nok også)
Kan iøvrit ses her: http://s35.yousendit.com/d.aspx?id=22MOHX2SVMBRQ3FXUQ0M187GZL er blot et screen shot jeg har taget, som "synligt bevis" på at jeg har det nummer (ved godt den ikke holder i retten)

Havde det været min tråd, så havde du fået nogle point dova
men det er detsvære bare offtopic

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-05 22:58

Så er jeg lidt i tvivl om hvorvidt det er Tom Jones der har sunget I'll never fall in love again, jeg syntes kun jeg har hørt den med en "dame/pige"???

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-09-05 23:03

joh, den er hvist go nok http://www.azlyrics.com/lyrics/tomjones/illneverfallinloveagain.html kender dog ikke lige numret

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 23:04

Det behøves du ikke være tvivl om Nordsted, for det er det.
Keldd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-05 23:06

Trine... det har han så, men desværre står der ikke årstal ved, men jeg mener bestemt også der er en dame der har sunget den, men det er vel typisk nok at de kopierer hinanden

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-05 23:07

Keldd

Det gør jeg kun hvis du kan bevise at hende der svenskeren har sunget den sang

Og jeg er næsten 100 % sikker på, at den kun er indsunget af April Stevens.....ellers skulle det være en af ret ny dato, indspilning med en anden, som jeg ikke kender.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-05 23:11

Ja, joe det vil så sige, den har også eksisteret i en ikke udgivet indspilning med mig....på et gammelt bånd, der ikke eksisterer mere....fra dengang jeg sang i et band midt i 70erne

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 23:19

Det bliver nok lidt besværligt dova, men hun hedder Lindblom til efter navn, den er god nok, men der er ikke noget i
de søgeprogrammer jeg plejer at bruge.
Jeg ser , din mail er på nettet, så skal jeg sende den til dig når jeg har fundet den, altså kun hvis det er
ok med dig, at jeg bruger din mail.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-05 23:27

Jo selvfølgelig er det i orden Keldd.

Ellers havde jeg nok ikke lagt den der.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 23:40

dova:
Hun sang: Teach me tiger-------Teach me tiger----waw waw waw waw waaaaaw.

Med sin bløde dybe stemme. Kys kys dova.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-09-05 00:02

Teach me tiger how to kiss you wauwauwauwauwaa
show me tiger how to please you wauwauwauwauwaa
Take my lips they belong to you
but teach me first...teach me what to do

Touch me tiger when I'm close to you wauwau....
Help me tiger..I don't know what to do wauwa...
I know that you could love me too
but show me first..show me what to do

This is my first love and i have to know
what must I do to make you my very own

Teach me tiger how to tease you wauwauwau...
Tiger tiger I wanna squeeze you wauwauwau...
All of my love I will give to you

but teach me tiger.....Or I'll teach you

Tiger.....tiger

Sådan sang April Stevens....frit efter hukommelsen

mvh dova

Og selv om det måske er lidt uden for emnet Shallowbay, er jeg sikker på, at hvis du med lav indsmigrende stemme, synger denne her i øret på pigerne, bliver de så henført, at de helt glemmer hvordan du kysser

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 08-09-05 00:09

men jeg er tilsydenladende ikke den eneste der tager fejl.
Et screenshot af kazaa hvor den finder marilyn med teach me tiger http://l1.yousendit.com/d.php?id=7D48JGNKTM883N3G2CVIRO8W8

Kommentar
Fra : dk.betjenten

Dato : 08-09-05 01:54

Citat
"de satans piger siger jeg kysser dårligt"
Fra : shallowbay Dato : 07-09-05 19:45

................... jamen, så er det da sikkert rigtigt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-09-05 05:01

nøøøøøøøøøøj hvor har i hygget jer mens jeg har været væk hjemmefra altså

håber for hulan da at shallowbay kan lide flødeboller

og ---------- anita lindblom sang ganske rigtigt teach me tiger som keld siger

tokeren...... gid man havde kendt dit lille trick i sin tid - for du milde himmel hvor det var kikset i starten (går helt ind for at topper ikke skal bides af men sådan - ok - er allerede beskrevet

vågn nu op til en dejlig dag alle sammen når den tid er kommet

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-09-05 07:38

Go' sjov tråd, det her er når KanDu er bedst.
Rigtig god dag til alle.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-09-05 08:41

Hov, shallowbay, du har et problem, fordi jeg hørte lige Cher i går:

It`s in his kiss.........

Tak skæbne, nat nat med kærlighedslivet, min dreng

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-09-05 10:01

Selvfølgelig har han et problem, ellers spurgte han vel ikke her.
Istedet for at harzelere over ham, så prøv at hjælp ham.
Shallow:
Tro ikke det bare er at stikke tungen ind i munden på dem, du skal også overføre noget af din varme.
Vær ikke hård, altså tage hårdt på dem (Jo jo, men det er en helt anden historie) og ikke noget med
at presse hende ,hvis hun vender hovedet bort. Det er noget der kræver lidt træning, se om du kan øve dig lidt
på nogen der er ældre end dig, og snart vil verden ligge for dine fødder.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-09-05 11:32

HØH - søreme om ikke keldd forlanger at shallowbay skal bruge begge hoveder på én gang

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-09-05 11:34

Citat
anita lindblom sang ganske rigtigt teach me tiger som keld siger

Er det noget du ved...eller bare noget du tror

Jeg fandt en tysk side med en komplet discography på Anita Lindblom, og der er den heller ikke nævnt .

Jamen Keldd

Vi prøver da også at hjælpe Shallowbay

Citat
Men når nu de siger.... de satans tøser...........at det ikke er det bedste, hvorfor spørger du så ikke hvordan det bør være.......tænk på al den undervisning og øvelse det ka' gi

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-09-05 15:16

dova:
Jo ja, jeg får fat i nogen af mine svenske venner, man kan jo ikke være sikker på noget,
måske de finder noget på hende.

Og Shallow, har vel ikke skrevet sit indlæg, for at blive bekræftet i, at han er en dårlig kysser,
jeg kan ikke gøre mere end jeg har gjort, så jeg synes at de lidt ældre piger herinde, øh skal tilbyde
deres assistance, det ville helt sikkert være i KanDu's ånd, at hjælpe hinanden også på den måde. (fysisk)
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 08-09-05 15:29

Keldd Dato : 08-09-05 15:16

Jeg har riiigeligt på hjemmefronten - men du kan oprette en kysseskole, så skal jeg nok komme og undervise de unge fyre! Jeg bruger flødebollemetoden!! Så du skal lige sørge for, at der er et motionscenter på skolen, så jeg ikke bliver AAAALT for rund af at undervise!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-09-05 15:30
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-09-05 16:20

Sannie:
Som opretter af kysseskolen, er jeg selvfølgelig nød til at

finde ud af hvilke kvaliteter du kan tilbyde. Min mail står under min profil, aftal en tid med mig der,

og jeg vil gå kompetent til værks, for at finde ud af det.

Og ikke noget med motionscenter, jeg elsker når pigerne har noget at hive i.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 08-09-05 17:18

Keldd

Altså!!
Nu var det jo ikke DIG, der skulle hives i, vel da!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-09-05 17:40

Sannie: Ja den kunne misforståes:
Jeg kan godt lide at pigerne har noget ,jeg kan hive i. Og så ingen sure opstød rundt omkring.
Keldd

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 08-09-05 17:56

Keldd

På pænt dansk (slang) hedder det "Frække deller" - men udtales (næsten) som Danmarks nationalret: frikadeller!
Jeg elsker frikadeller - og især dem, der bliver siddende som frækkedeller! ;-D

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-09-05 19:11

Sannie
Ja, det må være mig, men sådan har de fleste det, vil jeg regne med.
Nu må vi vist snart starte en anden tråd, det ser ud til vi er færdige, med at kysse.
Hilsen
Keldd.
Jo, de piger jeg kan lide at kysse, har flotte røde læber, deres hænder skal også være pæne,
og neglene lakeret, og gerne med en enkel stilren diamantring, ah måske 2 på fingrene.
Må jeg så have lov at fortælle hvad jeg kan tilbyde? Ah, det må blive i en anden tråd.
.oD

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-09-05 18:41

Rul kvinden i gammelt tørv. Skær hende derefter i skiver, og bland hele herligheden med honning og leverpostej. VUPTI! -og du har en dejlig kage!

Godkendelse af svar
Fra : shallowbay

Dato : 17-01-06 08:47

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 17-01-06 08:58

Du er godt nok hurtig - men det var helt fedt at få genset tråden!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-06 09:02

Selv tak