/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sidste dag?????
Fra : ans
Vist : 619 gange
1 point
Dato : 05-09-05 23:20

Citat
Sagde du ikke sidste dag at du følte du skyldte mig 200 point for dit lille profil-trick i sweepstaken?

Mit spørgsmål er: "Hvornår er sidste dag"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-05 23:23

Hvem taler du med ans?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-05 23:25

Skal vi samle et tæskehold.
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-05 23:26

Det siger man, når man ikke husker om det var i går, i forgårs elle i dagene før.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-05 23:26

Skriver bare til brugerne på kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-05 23:27

Ps. Sidste dag? Vidt begreb, men jeg vil mene det må være lig : Den yderste dag. Et bibelsk udsagn. Ragnarok ..hvis vi taler mytologi.

Alternativt : Sidste salgsdato, sidste rettidige batalingsdato ...eller lign.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-05 23:29

Citat
Det siger man, når man ikke husker om det var i går, i forgårs elle i dagene før.

Sådan er der jo nogle, der har det

Bevis for, at det er den rigtige forklaring, ønskes.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 11 point
Dato : 05-09-05 23:29

Ans, det er et jysk udtryk, der af nogen bruges, istedet for at sige forleden dag.

mvh dova

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-09-05 23:29

Sidste dag er senere end den første dag.
Efter sidste dag er natten meget lang.
Jow det er mig som skylder 200 spørgepoint væk. (gisp jeg har kun 179)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-05 23:30

Sidste dag er også en fejlagtig sproglig betegnelse for igår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-05 23:31

Svarer lidt til, hvad jeg skrev her den anden dag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-05 23:33

forrige dag måske?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-05 23:33

Altså:

Sidste dag = igår
Den anden dag = i forgårs

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-05 23:35

Ps.

Den tredie dag = i overgårs

Forleden = i overgårs go'mor'n (på Ama'rkansk)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-05 23:36

Alle forhenværende dage har været/er sidste dag.
Alle kommende dage bliver på et tidspunkt til sidste.
Dog siger man : De sidste skal være de første.
Gambrinus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-05 23:37

Eller i formifjors?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-05 23:40

Hvis man siger sidste år, er man da ikke i tvivl.
Eller hva' ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-05 23:40

Ja dialekter kan vi more os længe med herinde.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-05 23:43

Mener du forrige år Gambrinus?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-05 23:46

Forige forår før forige sommer !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-05 23:47

rr

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-05 23:47

Når man siger sidste dag, er det så fordi man ikke kan huske?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-05 23:49

Nej, det har ikke noget med hukommelse at gøre, men bare en talemåde.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-05 23:50

Huske hvad ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-05 23:53

Citat
Det siger man, når man ikke husker om det var i går, i forgårs elle i dagene før.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-05 23:55

Sidste dag, kan også opfattes som en forkortelse af sætningen : Sidste gang vi mødtes/- vi taltes ved/- vi skrev/kommunikerede ...underforstået; sammen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-05 23:56

Nudansk ordbog :
Forrige : foregående sidste: den f. chef var jyde.
Også om, hvad der ligger forud for det senest forekommende.

Så forrige år kan altså både være sidste år og året før.
Måske bliver næste år det sidste.

Lad den chefen bestemme !
Selv om han er jyde.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-05 23:58

Sludder : Det hedder vist : Sidst vi mødtes ..osv.

' -e gang' ; er fyldord, der kan skabe unødig forvirring om hvad der menes

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-05 23:59

Hvis man slår sidst op, bli'r man da først forvirret !!!!!
Gambrinus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-09-05 00:02

den yderste dag? Så må der vel være en innerste dag?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-09-05 00:04

-> Ans, det er nu du skal holde tungen MEGET LIGE I MUNDEN, de er s.. da skægge.

Knus Ripley

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-09-05 00:05

sidste dag = sidste gang vi snakkede, eller sås.
Eller som arne siger: Det siger man, når man ikke husker om det var i går, i forgårs elle i dagene før.
Alt i alt = forleden som igen er = indenfor 14 dage.
Ellers er det for en 3 ugers tid siden........
Er man helt blank = forige skær torsdag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 00:06

Gambrinus 23.56 ->

</*LOL*>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 00:07

Da jeg vågnede i morges vidste jeg da ,at det var den første dag i resten af mit liv.

Citat
Sagde du ikke sidste dag

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 00:09

Citat
Eller som arne siger: Det siger man, når man ikke husker om det var i går, i forgårs elle i dagene før.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 00:12

Som jeg skrev tidligere, er '-e dag' eller '-e gang' i den citerede sætning; fyld, der kun bidrager til usikkerhed om hvad der menes.

Sproglig korrekt burde der have stået :

Citat
Sagde du ikke sidst, du følte du skyldte mig 200 point for dit lille profil-trick i sweepstaken?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 00:16

Der mangler et komma

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-09-05 00:18

Jeg er jyde og jeg har da aldrig hørt/sagt f.eks. "sidste dag gjorde jeg det og det"...

I Biblen står der noget med "på den sidste dag".

Der er en frikirke (tror jeg, det hedder), der hedder noget med "sidste dages hellige.."

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 00:19

..men jeg ville sikkert også have sat det semikolon jeg er så glad for
Citat
Sagde du ikke sidst, du følte; du skyldte mig 200 point for dit lille profil-trick i sweepstaken?

..men tegnsætning og jeg er ikke rigtig gode venner, hvis der kommer en skolelærer forbi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-09-05 00:19

Hvornår følte du sidst ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-09-05 00:22

Gambrinus 00.19

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-05 00:22

Nej der burde have stået:

Sagde du ikke forleden (dag), du følte du skyldte.......

Det har ikke noget at gøre med sidste gang man talte sammen eller sås.
det bruges også generelt når man fortæller om noget der f.eks. er sket for et "par dage siden" eller 2-3 dage siden, uden nærmere tidsangivelse, og det bruges ikke om "i går", .

Og forleden er ikke for en uge siden, som Trine skriver.
Det hedder enten "en lille uges tid" eller "knap en uge" siden, hvis det ikke helt er en uge,
Og "en god uges tid" eller "godt en uge" hvis det er lidt mere end en uge siden.
mvh dova

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-09-05 00:30

Jeg føler mig stadig i tvivl om, hvem der føler, at vedkommende skylder hvad til hvem.
Eller om vedkommende føler, at hvem skylder ham at vise følelser, vedrørende det vedkommende føler, at hvem skylder ham.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 00:32

Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-09-05 00:39

Det er da vist over din sengetid, hva' Gambrinus?

Du er vrøvlet (mere end du plejer )

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 00:40

Det er hvad, der føler, at hvem skylder point til hvad.

Der er bare det, at hvad ikke vidste hvem hvem var

Fremmer det forståelsen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 00:43

dova -> Det har du ret i.

Skriver man som jeg, bringer man modtageren yderligere i tvivl

For man ved jo ikke om, det skrevne hentyder til en begivendhed der har fundet sted for blot få minutter siden eller for et år siden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 00:44

ans -> 'hvem' og 'hvad' er navnene på 2 personer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 00:45

..men 'det' har på intet tidspunkt fremmet min forståelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-09-05 00:49

Altså !
Vedrørende stiller spørgsmål til Hvem, vedrørende hvad, Hvem skylder vedrørende.
Hvem ved, hvad hvem skylder vedrørende.
Vi ved nu hvem, Hvem er.
Vedrører det os eller vedkommer det kun vedrørende ?
Gambrinus
Ja. jeg skal nok gå i seng.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 00:51

molo

Du skulle have givet et bud på Tyrkiet - Danmark så havde du vidst hvem og hvad, der er tale om.

Køb nu ikke tråden, jeg har den.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 00:55

Ok. Jeg føler mig langt bedre orienteret nu

..og jeg ville have tabt med mit bud på : 2-1 til Tyrkiet

Jeg vil følge Gambrinus eksempel og gå på puden

Takuss </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 01:21

Det hele stammer fra denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/73591

Citat
Eyvind Dato : 02-09-05 22:27

2-2
[citat]

arne.jakobsen Dato : 02-09-05 22:30

OK Eyvind, det er noteret. Lad nu være med at sende emesen også

Citat
e.c Dato : 02-09-05 22:48

2-2

Citat
arne.jakobsen Dato : 03-09-05 22:03

Ja, vi nåede da at få udlignet til resultatet 2-2. Det gættede såvel eyvind som e.c. på så

til eyvind og e.c.

e.c. får point i denne tråd og så opretter jeg en ny til eyvind.

arne.jakobsen ved ikke at Eyvind og e.c er samme person. Der bliver oprettet en ny tråd til Eyvind.

Eyvind gør opmærksom på, at han også er e.c. Lover at han vil oprette et nyt spørgsmål til 200 point, men til hvem?

I denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/73774

Citat
arne.jakobsen Dato : 05-09-05 22:58

Eyvind -> Sagde du ikke sidste dag at du følte du skyldte mig 200 point for dit lille profil-trick i sweepstaken?

Der var ikke tale om et profiltrick men om

Citat
Det siger man, når man ikke husker om det var i går, i forgårs elle i dagene før.

Så kan I elle belle mig fortelle

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 01:25

Tak for svaret dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-05 01:30

alt det fordi tante ans ville ud med at det var arne der skrev det og at eyvind også er e.c ?????????

sov nu sødt og drøm interessant

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 01:36

mirit

Hvad er sidste dag?

Jeg sover altid godt, jeg tænker bare på mine kusiner

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-05 01:37

igår - nu er det første dag (godt nok noget mørkt men stjerneklart)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 01:44

I dag er så første dag i resten af dit/mit liv.

Er sidste dag så den dag jeg/vi sidst er i live?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-05 01:54

kommer an på om vi er i stand til at tælle dage efter døden er indtråd

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-09-05 01:59

dova < det skriver jeg heller ikke.
Jeg skriver at forledendag, er max 14 dage tilbage.
Hvis man taler om mere, hedder det "for en 3 ugers tid siden"
Og ja, er det mindre end en uge = en lille uges tid
Mere end en uge = en go uge siden.....

Men ja, i bund og grund drejer det sig nok lidt om en tale fejl i dette tilfælde.

Er sidste dag så den dag jeg/vi sidst er i live? <----- hehe.. er jo i dette tilfælde umuligt at svare på

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 08:04

Og så er det snart ferietid.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-09-05 08:45

Guud jeg troede at det var nogens sidste dag på Kandu, det er jo nærmest kotume at nogen bliver fornærmet smækker med Kandudøren, med jævne mellemrum.
Den sidste dag i min ferie har jeg stadig til gode, hm.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-09-05 08:46

Guud jeg troede at det var nogens sidste dag på Kandu, det er jo nærmest kotume at nogen bliver fornærmet smækker med Kandudøren, med jævne mellemrum.
Den sidste dag i min ferie har jeg stadig til gode, hm.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 08:47

Det er altid svært at gennemskue hvad jyder egentlig mener, så jeg er ikke spor forbavset over forvirringen

</AMA'R>

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 06-09-05 11:12

hmm mange der kritiserer udtrykket "sidst" for at være specielt jysk
Citat
Fra : dova Dato : 05-09-05 23:29

Ans, det er et jysk udtryk, der af nogen bruges, istedet for at sige forleden dag.

mvh dova

men hvad så med :
tak for sidst (kan bruges både i venlig og uvenlig mening .-) )
bruger i så:
tak for forleden???/T&//

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 11:25

snaptil -> Det er vendingen 'sidste dag' og ikke ordet sidst der debatteres

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 11:28

...men spørgmålet går tilbage til her sidste dag

'sidste dag' er dog korrekt i anden kontekst:

Han vandt 1. præmie på stævnets sidste dag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-05 11:39

Citat
dova < det skriver jeg heller ikke.
Jeg skriver at forledendag, er max 14 dage tilbage.

Ja, Trine, sådan opfattede jeg det også, og det er det jeg mener er forkert.

Man kan ikke sige forleden, om noget der er 14 dage siden. Forleden er 2-3 dage siden

Snaptil

molokyle har sådan set forklaret hvad det drejede sig om.

Men for at gi' et eksempel, så er min søster, til min store irritation, en af dem der netop bruger udtrykket sidste dag om forleden dag.
Hun kan f.eks. sige: "Ved du forresten hvem jeg mødte sidst' dag".......Og det lyder da virkelig dumt (synes jeg) , at sige sidste dag i stedet for at sige forleden dag.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 11:41

Brugt korrekt kan 'sidste dag' nu sagten referere til dagen i dag :

I dag er sidste dag, varen må sælges iflg. sidste salgsdato

...eller:

I dag er det sidste dag i denne uge, vi sælger jydepotter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-09-05 11:51

Og her gik jeg og troede at den sidste dag altid var i morgen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 11:51

Citat
Sagde du ikke sidste dag at du følte ........

Jeg mener ikke, at det er sprogligt korrekt, at skrive det på den måde.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-05 11:56

ans det er det heller ikke, men det er der jo rigtig mange andre ting der heller ikke er, i vores måde at bruge sproget.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-09-05 11:56

Jeg går over i mosen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 12:02

Ja man kan nemt blive sprogforvirret af at være bruger på kandu

God ferie Eyvind

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-09-05 12:13

Man skal trykke på start, for at lukke windows..
Man lukker vinduer op..
Når at man leder efter noget er det altid til sidst, at man finder det.(man stopper jo med at lede).

Den sidste dag, betyder vel også at den første kommer efter, så den første dag kommer sidst.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 12:17

Jeg kommer altid først....................................alså først til sidst.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 13:31

Klart Eyvind; du ska' jo betale for os andre til Valby-messen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-09-05 14:43

Jeg kan ikke betale, da jeg bare regner med at Molo tager mig med i en bowle.
Keldd ville sikkert godt, men han er vel i kartoffelmosen.
Mindes forresten ikke at Eyvind betalte sidst.
men klart at han kan nå det den første...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-09-05 14:45

Altså dagen efter den sidste september

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 15:20

Betale - jo det ville jeg da gerne, hvis man kan benytte de mælkemærker som jeg fik udleveret en gang, og ikke brugte.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-09-05 15:55

Hmm! Den mælk må vist være over første kasseringsdato !!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-09-05 16:29

Hvis idag var imorgen igår, så må igår være imorgen i forgårs.
Den sidste dag må være den sidste i rækken af dage - da vi ikke kender morgendagen, må denne dag være den sidste.

Med lidt held i sprøjten kan vi i morgen, om imorgen sige, at dagen er den sidste.

At sige, "jeg mødte ham den sidste dag" er da noget værre sludder, jyde eller ej! Det hedder "jeg mødte ham forleden/en af de seneste dag(e)" - og så er jeg på linie med holdningen: forleden dag = seneste 2-3 dage

Hvis man ikke kan huske om det var igår, i forgårs, eller forleden (som så må være dagen før i forgårs ) - så kan man dække sig ind med "Sagde du ikke sidste GANG, at du følte du skyldte mig 200 point for dit lille profil-trick i sweepstaken?"

Så skulle den sidste dag være barberet

Eller hvad???

mvh berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-09-05 16:32

Her hvor jeg bor - der skal folk bort om aftenen, når de skal til selskab....det tog et par år før jeg holdt op med at smile bredt ad den bemærkning...

Det tager også længere tid at sige te end kaffe (te-eee end kaf' )

berpox

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-09-05 16:38

Hvad øh, det lyder som om der er lavvande over hele linien, vær ikke ked af det,
alt ordner sig.
Jørgen:
Du har kun mad i hovedet.
Men over i kartoffelmosen, der er der en sjælden guldsmed, som jeg har ikke har fået ordentlig ram på, i ca 2 uger.
Idag kørte jeg ind mod byen, så et lille vandhul med siv, gik derned, 10sek. efter havde jeg set 2, et minut efter,
havde jeg taget 19 billeder af den,hvor den sad stille, dem over i kartoffelmosen drøner rundt konstant, det var en god dag, og hvor sjælden er den så?? Keldd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 16:52

Du bør ikke drikke spiritus når du kører Keldd.
Det er nok den samme, som flyver rundt omkring.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-09-05 17:19

Ja jeg lever jo også af fedtemadder,
og det er uden brød og salt..!!

Sidst da jeg fik ordentligt ram på den lokale guldsmed,
var der i det mindste vand og brød på bordet i mange år.

Men en dejlig befriende dag du der har haft keldd.
Her, syntes jeg for tiden at, alt levende enten siger rap-rap, eller skål.

Well jeg må smutte, det er købmandstid, så jeg skal se om jeg ikke kan redde mig et
lille kar tofler og 1 eller 2 mater. Jeg skal nemlig have svanehals i dag, frisk fra badeværelset.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-09-05 18:41

Nu kokser kandu igen, på den måde at man selv skal se efter mail's.

Men det kender vi jo, bare irriterende.

Og velbekommen til Jørgen, hvad i alverden det så er du får rodet sammen.

Vejrudsigten lover godt de nærmeste dage, tid til at kigge på mit nye mosefund, og mirit klapper i, helt i.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 19:44

berpox -> Hvis man spørger :
Citat
"Sagde du ikke sidste GANG, at du følte du skyldte mig 200 point for dit lille profil-trick i sweepstaken?"

..kunne svaret let blive, hvis man tager spørgsmålet bogstaveligt :
Citat
Næeh... sidste gang sagde jeg : Danmark er bagud 2-1 på nuværende tidspunkt af kampen!

..uanset, man på et senere tidspunkt har lovet 200 påængår væk

..eller :

Citat
Næeh... sidste gang sagde jeg : Du bør bruge CSS egenskaben 'z-index' i 'position' selektoren : http://www.w3schools.com/css/tryit.asp?filename=trycss_zindex2 ..for at lagdele elementerne på din hjemmeside.

Det var nemlig ikke sidste gang man sagde noget, at man ytrede sig om følelser og påæng

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 21:50

Gambrinus - jeg har fundet min 64 MB ramklods, så nu er der fart på.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-09-05 21:59

Hvad eme, Eyvind, er du flyttet ud på nationalmusèet?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 22:19

Eyvind -> Jeg har en pc-133 256 Mb. klods liggende at flyde. Interesseret ? Så ka' jeg ta' den med til messe. Den må du godt få, hvis du ka' bru' den

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 22:24

Jammen Keldd - jeg fik jo en bærbar compaq comp,som manglede ram og en HD.
HD fandt jeg i en anden gammel comp på hele 6 GB.
Nu har jeg indstalleret win 98 og win 2000 så den kan bruges som fotolager/fremviser med en CF-kortlæser.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 22:30

Min compaq har 16 indbygget og kan ikke kapere mere end 80 ialt.
Der er een udvidelsesslot og idag (juhuuu) fik jeg en 64 'er SO-DIMM

Men jeg har netop hevet en 256 klods ud af min kørende comp. og sat den over i en fladskærm med indbygget comp diskettedrev og CD-rom 750 Mhz

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 22:35

Eyvind -> Jeg har også en ekstra 10 Gb. HD'er, men den sku jeg måske bruge i serveren? Ellers må du da gerne også få den.

..og to 2 Gb., samt en 1Gb. HD'ere jeg heller ikke bruger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 22:36

Nu er det snart "sidste dag" siden at jeg lukkede dette spørgsmål.

Find dog et andet sted at "snakke" om noget, som ikke har noget med sidste dag at gøre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 22:36

Vi ku' f.eks holde 'Stor Bytte Stumper Dag', samtidig med messebesøget i Valby ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 22:37

..og ans -> Molokylen laver en ny : Andre interessertråd

*OAO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 22:40

Undskyld Ans..............................

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 22:40

Dæjligt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-10-05 23:46

Nu det altså sidste gang i dag at jeg kommer forbi denne tråd
Sorry Ans, kunne ikk' lige lade væ'r.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 23:52

For sidste gang i dag, nu behandler du mig pænt.
Har du forstået det natmaden, jeg vil sove nu.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 00:42

Du nåedet det lige hva', at få dagens sidste ord.!