/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Anastasi - igen
Fra : thewizards
Vist : 343 gange
100 point
Dato : 03-09-05 22:36

Jeg stiller igen det samme spørgsmål ang Anastasia. Jeg hørte historien om Anastasias tilblivelse på p3 - vist nok læst af kanon kongen. Jeg kan ikke lige huske årsagen til raportagen. Måske kan i derude granske lidt i sagen?

W.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-05 22:46

http://www.kandu.dk/dk/spg/73607

du kunne jo fortsætte i det gamle spørgsmål

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-09-05 22:46

Hvad er det lige hun er 'Tilblevet' ?????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-09-05 22:54

Rigtige navn: Anastacia Newkirk
Født: 17. September 1973 i Chicago, USA
Stjernetegn: Jomfru
Anastacia er født i Chicago, men flyttede til New York som teenager. Her gjorde hun sig snart bemærket som en meget dygtig danser. Så hendes karriere startede faktisk som danser i nogle MTV shows.

Men hendes talent for at synge lod sig ikke skjule og snart var Anastacia blevet juhuu-pige, altså baggrundssanger, når andre bands og sangere indspillede deres CD.

I 1999 fik hun så selv en pladekontrakt som solist og debuterede med CD’en "Not That Kind", som blev en kæmpesucces - især i Europa. Ingen tvivl om Anastacia med sin kraftfulde stemme er en stor stjerne!

mvh dova

Tro ikke på alt det ævl med at hun har været en mand.

de sidste rygter går på, at Mick Jagger er indlagt til en kønsskifteoperation

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-09-05 00:08

Hej
Ja det kunne Mick også trænge til!!!! Altså at blive kønnere.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-09-05 00:10

Lige en sidebemærkning
Det har tit undret mig at i mange onlineskemaer så er der ofte et spørgsmål/felt med titlen Køn, og så kan man kun vælge mellem mand eller kvinde, der burde vel også kunne vælges Ja eller Nej. HI! Hi! Undskyld nu rabler det vist. Eller ??????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-05 07:59

Anastasias privatliv vedkommer ikke os andre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-05 09:35

brassovitski - det sjove ved det med kønsbetegnelsen er at der står sex - og så er det jo lidt ærgeligt ikke at kunne skrive jatak