/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Anastasia - kvinde eller mand
Fra : thewizards
Vist : 2987 gange
200 point
Dato : 03-09-05 09:10

Jeg hørte ved en tilfældighed i radioen en dag, at den nok så kønne sangerinde - eller sanger Anastasia skulle være en mand. Er der nogen derude der kan bekræfte dette. Kan der evt. henvises til oplysninger af dette. Denne sanger-inde skulle være startet som diskjockey som iøvrigt fejlede fuldstændigt.

W.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-09-05 09:18

Ja, det er ikke det der står her.

http://en.wikipedia.org/wiki/Anastacia_%28singer%29

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-05 09:27

Den tror jeg nu ikke på. Jeg gætter på der er tale om en anden Anastasia: Du kan vel ikke tilfældigvis huske på hvilken radiokanal du hørte det, for så kunne man måske søge i deres arkiver

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-09-05 09:28

Speakeren i radioen har måske læst noget her.

http://www.vnnforum.com/archive/index.php/t-5377.html
Citat
Abzug Hoffman05-26-2004, 04:42 PM
I think she's Jewish by that crocodile mouth, big nose, dark eyes. Possibly she was born a man.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-09-05 09:55

Det kan også være her (nederst på siden)

http://kortlink.dk/93/ztb

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-09-05 10:52

Den stemme kan kun tilhøre en kvinde.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 11:00

Som altid, sættes der rygter igang, fordi hun har en så mørk og powerfull stemme.

Så skulle Tina Turner da også ha' været en mand..........

Hanne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-09-05 11:18

Jaja, den slags rygter har altid eksisteret.
Tidligere var det Amanda Lear.....kan dog ikke huske om der var hold i de rygter.

men Anastasia er en pige, overhovedet ingen tvivl med den krop.

Hun har for øvrigt været syg inden for det seneste par år....af brystkræft.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-05 11:22

tjah dova - det er jo sjældent mænd lige får brystkræft

hvem filan er forresten interesseret i om det er en mand - kvinde - race osv ????? Hmmmm

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 03-09-05 11:22

eh .. mænd kan alså ikke få brystkræft ..

for 3 år siden fulgte en fotograf hele Anastasias behandling for brystkræft, inklusive selve operationen.
det blev sendt i tv, bla. i danmark ...

det bør aflive det..

men tanken var da sjov

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-09-05 11:28
Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-09-05 11:35

Jeg hørte de samme rygter for flere år siden... Og har VIRKELIG kigget på hende siden. Hvad angår kvindelige former, ja, så kunne hun faktisk godt være en mand. Og med lidt hormonhjælp, så kunne hendes stemme såmænd også godt blive så forholdsvis lys som den er. Og brysterne kunne såmænd også få den fine facon de har fået.
Så... aner det ikke.. Men tror faktisk bare, det er et forholdsvis ondsindet rygte.

Hvad angår brystkræft, så kan mænd godt få det, det er bare sjældent forekommende, da de har så meget mindre brystvæv end kvinder. Desuden - har en mand fået kvindeligt kønshormon, så er han også i risikogruppen....

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-05 11:39

milde kineser da vaxen - går du så meget op i sådan noget ????????

nå ja - hver sin interesse

ps ----- skrev jo sjældent hvad angår brystkræft

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-09-05 11:42

Noget skal man jo bruge sin tid på Mirit!!

Og den menneskelige krop er da uendelig fascinerende at kigge på!! Lige meget hvordan den er skruet sammen

Vaxen

P.S Det var D9N, der sagde at mænd ikke kan få brystkræft

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-05 11:44

flueben ud !!!!!!!! og god lørdag med jer

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 03-09-05 11:45

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/brystkraeft.htm

nej 1 % af alle mænd får brystkræft ... så min fejl der ...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-09-05 11:51

Hendes "livshistorie"

Anastacia Newkirk was born September 17, 1973, in New York to a Broadway actress mother and father who was a singer on the East Coast. Her talent and desire for being a performer was not only in her genes, but helped her embrace the form of expression and passion that being an artist entails.

She claims that as a young girl she didn't want to be a singer, but her future career was foreshadowed by Anastacia singing along to her mother's Barbra Streisand and Elton John records and exercising her writing skills by trying her hand at poetry.

Once Anastacia moved back to Manhattan at the age of 14 (after having been raised by her mother following her parents' divorce), she attended the Professional Children's School. There, she claims to have been the only student who wasn't already working in the industry.

Although she wasn't necessarily working in the industry per se, she was making herself known by becoming a regular at 1018, a dance club in New York. She and her sister would attend and dance at the local clubs, which explains Anastacia's influence of house and "freestyle" music. It was at these clubs that Anastacia became attached to freestyle, as she would dance to the music and let herself get lost in the music.

Her love for house and similar forms of rhythmic music led to her appearances on Club MTV, which was American Bandstand à la MTV. She also danced in two Salt-N- Pepa videos, "Everybody Get Up" and "Twist and Shout".

Her frequent attendance at 1018 is what led to her big break. There, a producer noticed her dancing and asked her if she could also sing -- which, as can be heard on her hit debut album, she can. One of the first producers that Anastacia worked with was O.G. Pearce, who produced her song "One More Chance". Although Pearce's interpretation was successful and sounded the way Anastacia intended it to, she did not end up getting signed to Pearce's production company.

It all changed for Anastacia in 1998, when her manager encouraged her to enter The Cut, another MTV show, this time styled after Star Search. Performing a song that she wrote, Anastacia ended up as one of the 10 finalists out of 160 contestants; similar to the way singer CoCo Lee broke into the music industry.

Although Anastacia did not win, she impressed such artists such as Michael Jackson. After meeting with the presidents of different record labels, she finally signed with Daylight Records, one of Epic Records' labels.

Not That Kind, Anastacia's debut album, was released on June 13, 2000, and has already spawned the hit single "I'm Outta Love". The album is in a category of its own blending pop, R&B, dance, rock, and highlights Anastacia's unique, soulful voice that is rarely found on a white woman. Ric Wake, who has worked with such hit makers such as Mariah Carey and Celine Dion collaborates on the album as well.

Anastacia has a tattoo of the Egyptian symbol of eternal life surrounded by the sun on the small of her back, and she seems to have a passion for butterflies.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-09-05 12:13

Haløjsa
[hør]
Hvis der er nogen der kan få Anastacia til at besøge mig skal jeg da gerne lave en 'Tilbundsgående' undersøgelse. Iøvrigt kan det jo også være ligegyldigt en fryd for øje og øre er hun/han i hvert fald. Mums!!!!

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-09-05 12:20

Ingen mand med respekt for sig selv skifter køn pga en sang karierer.. så det kan kun være en ægte kvinde..

det er da logik så det basker...

junior

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 14:57

Hun er en flot pige! Basta