/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Præcise mål på Bushængeskilte
Fra : pipzi
Vist : 890 gange
100 point
Dato : 21-08-05 19:58

Hejsa alle gæve Kandu'er

Er her mon en grafiker til stede ?

En som kan fortælle mig de præcise mål på Bushængeskilte, der hænger i vinduerne i busserne ?

Både med og uden huller.

Jeg vil blive meget glad, om en kan svare sådan rimelig hurtigt...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-08-05 20:03

Tag bussen og mål de skilte sådan lidt diskret.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-08-05 20:54

Er det reklamens nøjagtige størrelse du spørger efter ?

http://www.aaa.dk/aaa/udbudsbetingelser_alt.pdf
Citat
I 12 m. busser fire hængeskiltepladser (to i hver side af bussen).
Entreprenøren råder over to pladser til kommerciel brug. Pladserne skal
forsynes med klemmer eller kroge (afstand 350 mm). Der kan ikke sælges
yderligere pladser.
- I 13,7 m. busser og ledbusser fire hængeskiltepladser (to i hver side af
bussen). Entreprenøren råder over fire hængeskiltepladser til kommerciel
brug. Pladserne skal forsynes med klemmer eller kroge (afstand 350 mm).Der
kan ikke sælges yderligere pladser.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 21-08-05 21:01

Det er selve reklame hængeskiltet. Altså dem der hænger i vinduet.

Det er fordi jeg laver noget frivilligt arbejde, og jeg har endnu ikke modtaget mailen fra Århus Sporveje. Desværre. Og jeg står ret akut og mangler det.

Derfor spørger jeg til,hvor stort skiltet egentlig er. Mener at huske, det er omkring 46*30 men vil gerne have det HELT præcise tal, også med hullerne til at hænge i, hvor de er placeret osv.

Annuller spørgsmålet
Fra : pipzi

Dato : 18-07-06 21:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål