/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
FREDAGSBAR !!!
Fra : molokyle
Vist : 402 gange
330 point
Dato : 12-08-05 21:49

Velkommen; så er Fredagsbaren åben for alle tørstige sjæle

Hér kan du lette lette dit hjerte og din blære, blandt håbløse alkoholikere, ludomaner og andet godtfolk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 12-08-05 21:53

åhh hvor er det dog afslappende at nyde dette med dog molo
god weekend til dig.
mbh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 12-08-05 21:55

Der skulle jo også stå dig i første linie....
skål skipper

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 21:55

Benjamin.Hansen -> Bøvs... undskyld

Jeg tror Keldd også snart stiger på vognen (..og det er IKKE vandvognen )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-05 21:58

Ja, jeg har lige knappet nr.2 snebajer op, jeg er ret træt af alle de hængerøve jeg har hørt på i aften,
nu må der ske noget, jeg giver en snebajer molo, bare kom.Det går bedre allerede.
Hilsen
Keldd.....

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 12-08-05 21:58

Jeg syntes det e svært at se de kønne piger i baren...
hik...
;-D

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 22:00

Benjamin.Hansen -> Skål : http://www.beertest.dk/beertest/Fun/girl_beer.wmv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-05 22:01

Det er egent(bøøøøøøvs)lig meget godt med sådan en bar her, hvor man kan drikke sig fra sans og samling,
så kan man altid bagefter gå ud og optræde i de andre tråde, og fortælle hvordan tingene egentlig hænger sammen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 12-08-05 22:04

Hmmm Hmm molo...
Hik... what a movie....
Gad nok vide om hun også kan længere nede så er der noget der strammer...
lækkert....
hik.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 22:06

Hvad var livet uden øl?

http://www.beertest.dk/beertest/Fun/ThePowerofBeer.wmv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 22:09

Kvinder sku' bare vide, hvordan man får husbond til at deltage i rengøringen:

http://www.beertest.dk/beertest/Fun/beerreaper.wmv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 12-08-05 22:11

Skål i skuret

Gad rigtig godt at linke til en artikel som reuters bragte, om trappetist munke der kun gider at lave verdens bedste øl når de mangler penge

Men så langt rækker mine evner altså ikke.... skål!!!

Det er ellers sådanne historier der fremmer humoren....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 22:12

UPS... forkert link. Øllerne virker allerede

http://www.beertest.dk/beertest/fun/carling-frustraiting.wmv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-05 22:14

Jeg synes bedst om den første film, borset fra de havde lavet den lidt om.
Pludselig synes jeg, at jeg er meget fornuftig,ja, i virkeligheden, burde man nok gøre det lidt mere i miljøet
her i fredagsbaren, måske der følger noget andet med?
Hilsen
Keldd......

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-08-05 22:16

Feeed Bar mand, der er ingen der kan lugte at min vandpibe har kørt 4 omgange.

ingen piger i baren, for søren Benjamin.Hansen, det er toiletsædet du knæler foran..
http://www.wagenschenke.ch/
http://www.wagenschenke.ch/site/homerun.htm
http://www.wagenschenke.ch/site/hangover.htm

Nå jeg har ikke lige tid, skal lige slikke noget skum af et par nibbels ....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-05 22:22

Sikken en gang "mandehørm"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 22:23

Hvad plager disse mennesker?

http://www.jbs-oel.dk/

</UNDERLIG>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 22:24

Al glæde uden øl er kunstig

</SPØJST>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-05 22:25

Jeg har lige inviteret nogen sild herover i baren, men jeg sendte dem hjem for at tage noget stramt tøj på,
jeg ser gerne der er lidt klassisk stil over de piger vi omgås her i baren, det er altså en go' bar, jeg synes jeg bliver mere og mere fornuftig, øh, var det natmaden der var her?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-08-05 22:26
Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-05 22:33
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 22:33

Keldd -> Øl-piger?

http://nslog.com/archives/2004/11/16/beer_girl.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 12-08-05 22:34

Smiler og skåler da lige med jer

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 22:38

Hai the1best -> Du ved da i det mindste, hvorledes det går for sig i fredagsbaren

...helt 'bar' -en

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-05 22:39

Øl piger er godt nok, hej The 1best, det var pænt af dig og kigge ind.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 22:39

..og så må der ryges </MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : the1best

Modtaget 340 point
Dato : 12-08-05 22:46

Hejsa drenge hygger I jer ????? Takker pænt for velkomsten.

Ja, har jo lige et spørgsmål jeg skal ha svar på og så ...... så lige fredagsbaren er åben

En dejlig fornøjelig weekend........ uden tømmemænd....... til alle

Hmmmm Keld....... jeg er vist ikke relemteret påklædt

SKÅL

The1best

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-05 22:53

Det gør ikke noget The1best, vi er med på den værste, især hvis du har glemt at tage tøj på, faktisk, er det noget vi går meget ind for.Så som du ser , er der ingen regler vi kan hænge os i, vorherre bevares.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 12-08-05 22:56

Hmmmm Keldd glemt og glemt det er vist så meget sagt

The1best

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-05 23:04

Så må jeg hellere omformulere mig, det passer nok også bedre til molos normale tankegang,
kom som du(I) er, jeg udtrykte mig forkert før, det var inden jeg havde fået noget at drikke, det vil ikke ske mere.
Hilsen
Keldd.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 23:18

Glug glug glug...

Der er gået ged i upload til frip.dk ..og nu er jeg 'kommet til' at slette 'noget'

..min 'gamle' hjemmesider får jeg heller ikke lov at pille ved

..og jeg er løbet tør for øl

Så NU bli'r baren LUKKET

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 23:20

...relemteret påklædtthe1best?

Dét ville jeg godt se

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 23:20

..men først er der film

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 12-08-05 23:24

Aften alle
Jeg har været forbi tidliger og "kigge ind af vinduet" for at konstatere, at det netop var som ans tidlige sagde: sikke dog en mandehørm. :S
Meeeeen...... blev alligevel fristet til at putter en femmer i jukeboxen og sætter mig op i baren.
Sender lige et dejligt varmt smil til Keldd

Hygge griner lige lidt af monokyles film kl 22:00

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-05 23:24

Hææj, nå det er her, I sidder og "ævler"?

Hanne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-05 23:31

Hør lige,nu lukker baren, jeg har ikke drukket ud endnu, nå, der bliver vel gang i den på næste fredag.
Trine08:
Faktisk er vi rimeligt civiliseret her i baren, jeg skulle lige til at gå over at bukke for dig, og spørge om du ville med ud at danse, en skam jeg ikke nåede det i dag, men jeg vil nå det en anden gang, du er sød.
Hilsen
Keldd......

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 12-08-05 23:53

Hehe, du har drukket dem under Keldd
Med hensyn til dansen, så var det jo heller ikke for sjov jeg puttede penge i jukeboxen

Tak for de søde ord, og iligemåde