/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til ClareogSigne.
Fra : arne.jakobsen
Vist : 574 gange
1 point
Dato : 05-08-05 03:39

Har I/DU helt glemt denne tråd:
Citat
Printer Spørgsmål    Point : 50

Fra : claraogsigne
Dato : 13-05-05 18:50
Spørgsmål : "HP 2410"
Er den ok - er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med den.

Har set den i Føtex til 899.- normalprisen er 2500.-

Den er sat ned pgr. af at den skal udgå af deres varesortiment
Kommentar

Fra : arne.jakobsen
Dato : 13-05-05 19:38

Slå til det er en udemærket alt-i-en printer. Og 899- er et fund. Den bliver hurtigt udsolgt. Hilsen Arne
Kommentar

Fra : severino
Dato : 13-05-05 20:25

KOM SÅ AF STED PIGER, ellers kommer jeg og køber den!
Kommentar

Fra : claraogsigne
Dato : 13-05-05 20:47

he he du ved ikke i hvilken by - jeg køber den nok i morgen

Kommentar

Fra : severino
Dato : 13-05-05 20:57

Fortæl det lige, så er jeg fri for at suse Danmark rundt og købe dem alle sammen!
Kommentar

Fra : Gambrinus
Dato : 13-05-05 22:09
Ta' os' en me' til mig
Gambrinus
Kommentar

Fra : Gambrinus
Dato : 13-05-05 22:12

Her : http://h10030.www1.hp.com/you/us/en/pcs_2410.html
Jeg har selv en PSC 2210 og er meget tilfreds.
Gambrinus

Kommentar

Fra : arne.jakobsen
Dato : 22-05-05 21:29

Hwa så? Fik du købt printeren, eller var den udsolgt?
Kommentar

Fra : claraogsigne
Dato : 24-05-05 14:51

den var udsolgt - øv bøv - men nu køber jeg en laser i stedet for - kan I anbefale en til en overkommelig pris?

Kommentar

Fra : Gambrinus
Dato : 24-05-05 14:55
OKI er gode. De kalder dem for LED-printere.
En anden teknologi end laser, men det er bare farven, der har en anden lyd.
Gambrinus
Kommentar

Fra : arne.jakobsen
Dato : 24-05-05 14:57

Jeg ser til stadighed gode tilbud på HP Printer/Scanner/Kopier i tilbudsaviserne. Købte selv en for to år siden og er meget tilfreds med den.
Kommentar

Fra : arne.jakobsen
Dato : 24-05-05 15:00

Fordelen ved HP's alt i et printere er at du jo har både kopimaskine, scanner og printer i en og samme enhed for ca 800 kr. Ulempen er at farvepatronerne er ret dyre i pris.

Kommentar

Fra : arne.jakobsen
Dato : 19-06-05 08:30

Hej ClareogSigne. Har I helt glemt dette spørgsmål?

M.h.t. farvepatroner til HP. Jeg har lige fået 3 hjem, 2 farve og en sort. Pris 606 kr. Printer I meget i farver, er det en lidt dyr løsning, men det er vel alt farveprint. Jeg bruger for ca. 400 kr. farvepatroner om året. Jeg har lige set en HP 1350 til ca. 900 kr. i A-Z.

Dit/Jeres spørgsmål ER besvaret, så LUK det dog.

og nu kommer I igen med et nyt i aften????

Hvis I får så god hjælp UDEN at ville lukke jeres spørgsmål, hvorfor skulle nogen så gide at hjælpe jer i fremtiden?

LUK de spørgsmål som I har stående åbne, og hvor I har fået hjælp.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 04:00

Hvis I selv skulle gide at læse tråden, så er det denne: http://www.kandu.dk/dk/spg/66795

claraogsigne synes åbenbart ikke at de/hun behøver at opføre sig ordentligt på kandu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 04:07

Hun/De vil gerne have vore råd/vejledning, men Hun/De gider ikke at lukke deres spørgsmål.

I det før nævnte eksempel HAR jeg for talt hvordan man gør, så det er IKKE længere en god undskyldning.

Hvad er SÅ????

Næste gang den profil kommer med et spørgsmål, vil jeg ikke svare.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-08-05 04:23
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 05:24

claraogsigne's spørgsmål i aftes var: http://www.kandu.dk/dk/spg/71930

Selvom hun/De havde fået mange korrekte svar, var det KUN en kvinde (dova) der kunne udløse point?????

Også selvom dova's svar var direkte tåbelig og forkert.

claraogsigne ER nok ikke et menneske, men 2 lesbiske. De hader mænd så meget, at de ikke vil give point til mænd uanset hvor meget mændene har hjulpet dem. Men straks en pige (dova) kommer ind med en stupid kommentar, Så bliver der lukket. Det er squ da sygt.

Jeg ved at der findes mange søde, kloge piger på Kandu. Jeg elsker jer alle.

Accepteret svar
Fra : lyhne1

Modtaget 1 point
Dato : 05-08-05 07:17

Arne-> Du har jo fuldstændig ret.. Men kunne muligheden for at Claraogsigne fravalgte dit svar, være alt den unødvendige brok du fyrer af i selvsamme tråd? Jeg kan sagtens se dine pointer, men du bruger nu urimeligt meget plads på disse.. Dette gælder selvfølgelig også dem der kører med på samme spor.. Det er da mega irriterende at få sit spørgsmål fyldt op med uvedkommende diskussioner..

Men fra starten kan jeg godt følge din pointe..

Et andet problem kunne være formuleringen, i stedet for at kalde Dova's svar for tåbeligt, kunne man måske sige håbefuldt, eller urealistisk, da Kandu så godt som aldrig foretager sig noget som helst..

Bare et forsøg på forklaring til dit spørgsmål.. Håber ikke jeg fornærmer dig, da det ikke er meningen...
bare at forklare

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 05-08-05 07:21

Hovsa, jeg glemte at sige at mine komentarer primært knytter sig til dit link: http://www.kandu.dk/dk/spg/71930

mht den førstnævnte tråd, så ja, spørgsmålet er besvaret, og fint tilmed

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 09:03

arne.jakobsen

Hvad mener du med dette

Citat
arne.jakobsen Dato : 05-08-05 03:09

Hvorfor lukker du dette spørgsmål, når dette stadigt sår åbent?

http://www.kandu.dk/dk/spg/66795

http://www.kandu.dk/dk/spg/71930

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 09:11

lyhne1 - For lige at tage det bagfra, så mener jeg jo også at spørgsmålet er besvaret, og fint tilmed, men clareogsigne synes det åbenbart ikke siden hun/de IKKE lukker spørgsmålet.
Med hensyn til spørgsmål 71930, så starter jeg jo ikke med at kalde dova's svar for tåbeligt, det kommer først efter at hun har bedt mig om at L.... Rø..n. Det er altså dova der skruer bissen på, IKKE mig. Min første kommentar til dova's svar er faktisk fulgt af en smiley. At min bemærkning rammer plet, ses af hendes urimeligt barske/sure svar.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 09:21

ans -> Hvad jeg mener er: Hvorfor kan claraogsigne godt finde ud af at lukke ét spørgsmål, når hun/de IKKE kan finde ud af at lukke et andet? I spørgsmål 66795 stiller hun/de oven i købet 2 spørgsmål og får gode svar på begge, MEN det spørgsmål kan hun/de IKKE finde ud af at lukke. I selve spørgsmål 71930 får hun/de OGSÅ gode svar, men kan først finde ud af at lukke, da der kommer en kvinde ind i tråden. At denne kvindes (dova) svar er noget ubrugeligt vrøvl, synes IKKE at virke generende på claraogsigne. MEN HURRA der var en kvinde der gad at svare, så skal hun have point.
Bemærk at der i den første tråd KUN er mandlige svarere.
Jeg ved ikke om jeg har ret, men det ser squ sådan ud.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-08-05 09:58

Årsagen til den manglende lukning kunne være, at en af svarerne har opført sig uartigt og som en pointhaj af værste skuffe.
Desuden er det stadig ikke påbudt at lukke spørgsmål og slet ikke fordi nogen superbruger forlanger det.
Egentlig burde der være en regel der sagde at en der opfører sig uhøvisk i en tråd fortaber muligheden for at få point uanset om det er det korrekte svar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 10:18

arne.jakobsen

I dit citat manglede kun et indlæg det kommer så her

Citat
arne.jakobsen Dato : 02-07-05 07:38

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

I dag har jeg skrevet følgende

Citat
ans Dato : 05-08-05 10:12

claraogsigne

Ingen steder i kandus regler står det skrevet, at et spørgsmål skal lukkes.

En anden gang, når du ser et godt tilbud som ovenstående. Så skal du stå i kø fra morgenstunden for at være heldig. Det er sådanne tilbud, der bliver revet væk i løbet af no time.

Hilsen ans

så er hele tråden på nuværende tidspunkt gengivet her.

Citat
Hvorfor lukker du dette spørgsmål, når dette stadigt sår åbent?

har du lagt mærke til, hvad det er, du selv skriver?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 10:25

Ja ans det har jeg. Hvad om du prøvede for én gang skyld at koncentrere dig om at tage stilling til selve spørgsmålet? Som sædvanlig cycler du i en kæmpestor bue uden om netop spørgsmålet. Hvis du IKKE har relevante kommentarer til spørgsmålet så skrup ud af mnin tråd. Hverken jeg eller nogen andre gider høre på disse kontaktlyde fra PC'en når de kun dækker over en af dine sædvanlige snotdumme IKKE-kommentarer. Så SKRID ud af mit spørgsmål.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 10:34

Du kan kun udtale dig på egne vegne.

På nuværende tidspunkt kan du ikke selv bestemme, hvem der deltager i dine tråde.

Hvorfor undlod du dit eget og sidste indlæg i den tråd du henviser til?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 10:35

Hvorfor undlod du at gengive ........

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 10:39

ans -> Denne tråd er IKKE åbnet for at debattere med dig. Hvor svært kan det være at fatte? Men undladelsen var en forglemmelse, det ville faktisk have gavnet mit argument hvis det havde været med. Så kan folk nemlig SE at claraogsigne VED hvordan man lukker et spørgsmål OG er blevet gjort opmærksom på det. Så den med at hun/de ikke vidste det, duer altså ikke. TAK for hjælpen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-08-05 11:02

Arne for h........
Citat
claraogsigne ER nok ikke et menneske, men 2 lesbiske. De hader mænd så meget, at de ikke vil give point til mænd uanset hvor meget mændene har hjulpet dem. Men straks en pige (dova) kommer ind med en stupid kommentar, Så bliver der lukket. Det er squ da sygt.

Jeg syntes ikke det er pænt, når nogen kalder dig forskellige ting.

Og hvad gør så stakkels Arne........................................................bvadder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 11:03

Jeg ved at spørgsmålet er stilet til claraogsigne.

Du skal stadig ikke bestemme, hvornår brugerne skal lukke deres spørgsmål.

Hvornår fatter du det?

Desuden er jeg ikke den eneste, der deltager i dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-08-05 11:26

Venligt ment:

Arne - nu har du gjort det igen... kan du huske, at jeg tidligere har appelleret til dig, om at behandle andre mennesker ordentligt?

Kan du ikke gribe lidt i egen barm, og se træpælen i dit eget øje!

Gå dog i terapi - du har noget indestængt vrede over et eller andet.

Du lufter dine fordomme, hvor det slet ikke hører hjemme.

Gør dit liv bedre ved at få det bearbejdet.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 12:04

Eyvind og Hanne. Tak for jeres velmente kommentarer. Men prøv lige at svare på spørgsmålet? Jeg ved da godt at mit udsagn er provokerende, men havde det ikke været det, var det jo ikke mig VEL. Giv en ANDEN god forklaring på hvorfor denne claraogsigne (én person eller to), på trods af at have fået indtil flere gode og brugbare kommentarer/svar IKKE vil lukke sit spørgsmål. Som ans gentagne gange har skrevet STÅR der ikke noget i Kandu's regler om at et spørgsmål SKAL lukkes, men selve det faktum at der eksisterer et point-system, mere end antyder at det altså ER det der er meningen.
Jeg kan holde med ans i hendes betragtning om at et spørgsmål, af hensyn til fremtidige søgninger på spørgsmålet, ikke skal lukkes hvis der IKKE er kommet et ordentligt svar. Dette er ikke tilfældet her.

Som lyhne1 skriver:

Citat
mht den førstnævnte tråd, så ja, spørgsmålet er besvaret, og fint tilmed :-)

Er lyhne1 virkelig den eneste der kan indse det?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 12:19

claraogsigne er mere end en person.

Forklaringen står i en tråd her på kandu

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-08-05 12:43

Rønnebærrene er nok sure idag AJ (også idag)

"Med hensyn til spørgsmål 71930, så starter jeg jo ikke med at kalde dova's svar for tåbeligt, det kommer først efter at hun har bedt mig om at L.... Rø..n."

Selvfølgelig kaldte du mit svar tåbeligt, ellers havde jeg sgu ikke behøvet at be' dig om at lukke R.... .

Men du mener måske du skulle have haft point for denne kommentar:
"Jo det kan det godt, sålænge der IKKE er kommet nogen kommentarer til spørgsmålet kan du såvel slette som rette det. Hilsen Arne"

Hvis du nu var så meget inde i tingene, kunne du jo lynhurtigt finde ud af, at claraogsigne ikke har noget spørgsmål der ikke er kommet kommentarer til....så altså er det jo DIN kommentar der er ubrugelig.

Og JO, det var hele spørgsmålet der blev fjernet dengang en eller anden offentliggjorde dine personoplysninger....Det var i et spørgsmål Klumme havde stillet.

Og det er stadig ikke op til dig at angribe andre brugere, kalde dem noget som helst, og anklage dem for at de ikke lukker et spørgsmål.

dova

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-08-05 12:49

Arne - kunne du forestille dig en kandu-verden hvor du ikke oversvømmede både egne og andres tråde med ubehagelige ytringer?

Arne - kunne du forestille dig en kandu-verden hvor du ikke havde kniven fremme hver eneste gang en bruger ikke lukkede spørgsmålet til din fortjeneste - selvom du mener at dit svar er det korrekte?

Arne - kunne du forestille dig en kandu-verden hvor du ikke brød ind i tråde du ikke ved en pind om?

Arne - kunne du forestille dig en kandu-verden hvor du altid skrev pænt både til og om andre?

Arne - kunne du forestille dig en kandu-verden uden dig?

Arne - kunne du forestille dig at du kunne både læse og forstå dansk, så burde du læse flash77's link http://www.nettips.dk/default.asp/KatId=108/SubId=/id=1720/text=Trolling+p %E5+Internettet
og forstå, at din opførsel på Kandu helt og aldeles ligger indenfor begrebets grænser.

Arne - kunne du forestille dig, at du kunne indse at du ofte tager fejl og/eller ikke er i stand til at dokumentere dine svar?

Arne - kender du begrebet "mod dumhed kæmper selv guderne forgæves"?

Arne - JEG har opgivet dig.

Med den opførsel du udviser her, så var du ude i virkeligheden blevet fyret, hældt ud som spejderleder og havde ikke fået en chance for at instruere nogen som helst i noget som helst. Du have mistet alle venner, og familien havde haft umådeligt svært ved at acceptere dig.

Tilbage er dyrene, svampene og kandu's brugere, som ikke virksomt kan stritte imod dit væsen og undlade at være i kontakt med dig.

God bedring Arne

mvh berpox

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-08-05 12:54

TÆNK ENGANG : når du ikke kan finde en tråd, hvor du kan svine folk til for både det ene og det andet i dit selvbestaltede kandu-univers, tja så laver du bare en.
-----------------------------------
arne - jeg kan ikke være sur på dig - jeg har bare lidt medlidenhed
---------------------------------------------

god week-end
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-08-05 12:58

claraogsigne -> op med hovedet og knejs med nakken

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-08-05 13:15
Kommentar
Fra : calista

Dato : 05-08-05 13:28

Det er i bund og grund sørgeligt, at eet menneske (AJ, hvis i er i tvivl) kan få lov til at fylde så meget her på kandu.
Jeg er tilbøjelig til at give Bennymanden og Flash77 ret, vi bør have medlidenhed med AJ og så ellers ignore trolden. Og så ellers håbe på, at kandu snart kommer med den lovede ignorer- knap.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-08-05 13:29

Ser ud til at "kandu" bliver rødvinsramt i trådene denne fredag aften. Den Inteligente, charmerende,
og altid elegante Arne totalt håbløs jakobsen, er på fri fod.

Hilsen
Keldd..........

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 13:52

Vi kan forsøge at omvende en troll så meget, vi vil. Men det nytter sjældent. Eneste mulighed for at stoppe trolling i et internetforum er ganske enkelt at ignorere vedkommende.

Flash77 - Læs dog teksten i dit eget link.

Og til I andre: Svar på spørgsmålet istedet for at lave det om til endnu en hadetråd.

Hvis I var så helvedes meget klogere/bedre end mig, ville I jo netop IKKE bruge jeres tid på at skrive om mig, men istedet forholde jer til det spørgsmålet drejer sig om.

Men hvis jeg er en troll, må jeg da sige at jeg er temmeligt succesfuld.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 13:59

Så forholder jeg mig til spørgsmålet.

claraogsigne skal ikke stå skoleret for dig. claraogsigne må selv bestemme hvornår og hvis spørgsmålet skal lukkes.

Citat
Men hvis jeg er en troll, må jeg da sige at jeg er temmeligt succesfuld.

Du om nogen anden elsker jo omtale.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 05-08-05 14:00

AJ, hvor i kandu's "reglement" står det TYDELIGT at man SKAL lukke spørgsmål?
Det kunne jo være, at claraogsigne ikke fandt svarene fyldestgørende, og derfor ikke har lukket.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 05-08-05 15:48

Arne, hvorfor laver du ikke bare din egen kandu???????

Den kunne jo hedde www.arnekantørdu.dk..........

Det bliver DIN vidensbank, du bestemmer reglerne, had siger du så? Sejt, ikke sandt

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 05-08-05 15:49

+v

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 15:57

Citat
Hvorfor lukker du dette spørgsmål, når dette stadigt sår åbent?

tror han tager sig en lur, for meget amarone

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 15:58

Amarone

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 05-08-05 16:12

Ak ja, det er ikke så godt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 16:31

arne.jakobsen

Et eller andet er gået galt.

[citat]
Til ClareogSigne.
[citat]

Drop nu den Amarone, gå tidligt i seng og vær frisk dagen efter.
Du kan jo ikke stave, når du har fået for meget.

Du vil få det meget bedre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 16:32

Det sidste citat skulle ikke have været et citat.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-08-05 16:45

Tak for svaret lyhne1. Du var den eneste der forholdt dig til spørgsmålet. Og tak for det. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 17:04

lyhne1 har bare pakket sin kommentar bedre ind

Var det ikke claraogsigne der skulle have svaret på spørgsmålet.

Forstår nu godt at claraogsigne ikke vil deltage i denne tråd.

Men så "sår" dette spørgsmål ikke længere åbent.

Du kan hurtigt tjene 100% på returpoint

arne.jakobsen

Tag dig nu sammen!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 05-08-05 17:39

Arne!!!!!!!!!!!! du er det jeg betragter som værende FATVAG. Fører dig frem på samme måde i det virkelige liv ?

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 05-08-05 18:21

UPS! Der skulle selvfølgelig stå "Fører DU dig frem på samme måde i det virkelige liv?"

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-08-05 02:10

For F..... Arne hold nu op, fatter ikke, at du gider køre i den samme skure!!!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-08-05 07:20

Ripley & grethes.

Hvorfor viser i 2 jer ar være lige så tåbelige som alle andre der har besvaret denne tråd?

Det I gør at gå med på de andres SHIT.

Prøv nu at læs spørgsmålet og svar så DET.

Det er 100% ligegyldigt hvilket spørgsmål jeg stiller, i løbet af 5 min. er det alligevel lavet om til et spørgsmål der KUN drejer sig om FOR eller IMOD mig.

Det samme når jeg lægger et godt tip. 2 ud af 5 giver NUL point. IKKE fordi tippet er dårligt, men fordi det er mig.

At andre seriøse mennesker så af og til giver flere point, bringer mine tips op i den klasse hvor de hører til.

Men det er noget lort at jeg ikke kan stille et spørgsmål UDEN at det straks bliver ødelagt.

Se mit seneste spørgsmål i Musik. Så forstår I hvad jeg mener.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 08-08-05 07:42

Hvem er den største tåbe? Du eller jeg?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-08-05 08:20

grethes - svar på det stillede spørgsmål eller hold dig væk fra tråden. Hvor svært kan det være?

Hvis du ikke kan finde ud af noget SÅ simpelt, vil jeg sige at du er en tåbe.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-08-05 08:30

Arne, du fik en kommentar fra mig, men da den først kom da du havde lukket spørgsmålet, ville jeg ikke prøve at besvare den, især fordi den var øremærket ClaraogSigne.
Men jeg mente det jeg skrev i den Du hopper glad og gerne med på alt der kan give et KanDu skænderi og det er ikke altid alle andres skyld.

Han en god mandag - hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-08-05 08:40

Ripley - Det var den kommentar jeg lige svarede på. Men den har INTET med spørgsmålet at gøre.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-08-05 08:49

Og spørgsmålet var heller ikke rettet til mig vel????

Min kommentar var en umiddelbar reaktion på din optræden i tråden, jeg skulle garanteret have smækket med en dør i stedet for, men så alligevel.........

Synes stadig du havde fortjent den, den er bare ikke værd at bruge mere tid på flere dage efter

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-08-05 08:56

Spørgsmålet var rettet til ALLE. Men ALLE vil KUN tale om mig. Kan du ikke svare, så hold dog kæft. Jeg får jo en emil hver gang du eller andre kommer med en ligegyldig kommentarer.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-08-05 09:00

Du får lige en afsluttende ligegyldig kommentar, jeg talte præsist ikke OM dig.

Hyg dig nu med dit gode mandagshumør, jeg har ikke tid til at skrive mere

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 08-08-05 14:38

Og her figurerer du osse?? Og endda som en selvbestaltet diktator, der tror at det endelig er lykkedes dig at få undersåtterne til at, enten fise af eller HOLDE KÆFT og følge retningslinier som ikke en gang kandu.dk kender til, fordi de er udformet og udstukket af en ynkelige lille bitte hersker på bordet, >>Arne.jakobsen<<
Og storhedsvanviddet vil ingen ende tage. Man kan høre den storskrydende kæltring så langt som til månen. "jiiiihaaaaaaa jeg er kanduhersker, og spanker og ordwanker alle der siger noget andet" >>sieg Heil<< knoldsparker!!!!!!

Lad os tage den om dit ødelagte musik spørgsmål. Jeg var i et gnavent humør i aftes og det er til dels din skyld, for hver gang jeg logger på kandu [som er sjældent] så fylder du stadig som det mest usympatiske svin i halvdelen af alle spørgsmål. Blandt seneste 25 var du ikke mindre end tre steder på provokationstogt, og det pisser mig af, at du i den grad får lov til at efterlade dig et slimet spor overalt hvor du færdes. Du dækker dig ind under ytringsfriheden. Ytringsfrihed betyder man har RET til at ytre sig, ikke at man SKAL ytre sig, ej heller at medier har PLIGT til at lægge plads til ens ytringer. Flere og flere boards fralægger sig desværre det ansvar, der omfatter at alle har pligt til at udvise en smule netikette, da Internettet skal være et opholdssted for både BØRN og voksne.

For 9-10 måneder siden gjorde du et barn fortræd her på kandu.dk. Det var tilfældigvis et af mine børn, og det tilgiver jeg dig aldrig lige som jeg ikke tilgiver folkene bag kandu at de ikke griber ind overfor dig. Grundliggende går jeg ind for at vende den anden kind til, men har i længden ikke kinder nok, og MINE unger skal DU fandeme ikke nedgøre eller ordspanke. Gør det dig stolt arne at du med din mega lede adfærd uprovokeret og aldeles uden grund har mestret at nedgøre overpisse og fratage et barn på 10 år den smule selvværd en 10 årig har?? Du bør satme tilses af en læge lille mand.

Hvis man som dig på trods af alt dit pral som voksen ansvarsbevidst og forhenværende spejderleder føler sig hævet over alle andre og tror man ustraffet kan tillade sig at optræde som du gør her på boardet, så er man naiv og udenfor menneskelig rækkevidde.
Ohhhlala,Jeg fik i aftes den største lyst til at skide dig til, som du selv har skidet og stadig skider på alle du ikke mener der har point nok, været på kandu.dk længe nok, ikke kan stave godt nok, ikke taler dig efter munden, ikke har et tilfredsstillende nick, ikke tilgodeser dig og dig og dig med point i et hvert tænkeligt og utænkeligt spørgsmål.
INGEN her på kandu har fået flere ufortjente point end dig. Du bliver ved og ved og ved og ved indtil opretteren af spørgsmålet opgivende giver dig point. Er det fedt arne?? Er du stolt arne?

Du er med forlov >>en kerneidiot<< Se bare dette spørgsmål, hvor du mega provokerende angriber profilen ClaraogSigne.
Nok IKKE et menneske, men LESBISKE??................tsssk tsssk. Har du spist svampe arne??? Eller er det din utilbørlige ØRETÆVEINDBYDENDE og umanerlige ligefremme måde at be om ny overmund på?? Gå dog til tandlæge hvis dine tænder trænger til et eftersyn og lad vi andre i fred.
Havde du udspyttet sådanne anklager på en offentlig gade så havde du fået et lag tæsk.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-08-05 21:09

Cookies

Jeg har lige læst dit indlæg.

Skrev du ikke til kandu om hændelsen. Det ville jeg som forældre have gjort.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 08-08-05 21:56

Cookies

Jeg har også læst dit indlæg .......... det er rystende, hvordan denne person kan opføre sig ..... og, tilsyneladende blive ved med det. Der må gøres noget!!

Magen til ubehøvlethed, skal der ledes længe efter.

Hilsen
grethes

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-08-05 00:42

Cookie -> Du er en dum og dårlig fader.

Når du tillader dit 10-årige barn at gå på Internettet, er det DIN pligt at have opdraget barnet.

Du har IKKE lært dit barn at præsentere sig, før det stiller spørgsmål. Havde dit barn fortalt sit navn og alder, var kommentarerne også blevet anderledes. At du er en uintelligent Mavesur stodder har jeg vidst længe.
At jeg i går fortalte dig at du også har valgt et latterligt nick og hvorfor, gjorde åbenbart ekstra ondt.

Men netop din egen dumhed, uvidenhed og uvidenhed, er din største dommer.

Du er SÅ dum og uvidende at du ikke selv kan svare på en 10-årigs spørgsmål, men bliver nødt til at henvise dine egne børn til Internettet.

Fy for faen...

Mænd uden IQ burde kastreres ved fødslen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-08-05 03:59

Ja... hvor havde der så været fredeligt her på Kandu.....uden AJ , som slet ikke har IQ til at forestille sig hvordan man skulle kunne måle intelligens hos en nyfødt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-08-05 04:12

dova - Du ved godt hvad jeg mener. Lad nu være med at gøre dig selv dummere end du ér.
Er din personlige hjælper sygemeldt? Stakkels lille dova. Så kommer du jo aldrig i seng. ØV.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 09-08-05 07:21

YNKELIGT!

Arne, uanset om man er 10 eller 100, om man er lesbisk(eller måske snarere ikke!) eller svampeekspert, om man er katteelsker eller kattehader, om man er til moderen eller datteren, ja ligegyldigt HVEM man er, hvor GAMMEL man er, og hvor god man er til at STAVE, eller hvilken IQ man har - så har man de samme legitime rettigheder til at være på internettet som DU har. Men INGEN skal acceptere dine fuldstændigt grundløse og åbenbare spontane verbale overfald på ALLE brugere der ikke deler DIN mening, og som du føler en inderlig trang til at korrekse for selv de mindste banaliteter.

Arne - børn advares idag mod at give for mange oplysninger fra sig på ALLE områder af internettet. Dvs. især messageboards, chatrooms, forums. Og Kandu falder under denne kategori. Og hvorfor? Følger du slet ikke med?

Cookie kan garanteret godt svare på en 10-årigs spørgsmål (eller de fleste ) - men Cookie's børn skal også lære at begå sig på internettet.
Jeg henviser også mine børn til internettet hvor de kan søge oplysninger om dit og dat, fordi de skal lære dette værktøj at kende. Og så advares de i høj grad mod, at der findes personer med både dit sind, og det der er langt værre ude i cyberspace.....og de skal under INGEN omstændigheder opgive deres NAVN. Du må være vanvittig.

Arne - det er fan***me dig der ikke er opdraget ordentligt! Diverse ørefigner og afretninger ved kateder såvel som skolepult har til alles åbenlyse overbevisning IKKE fået dig på rette spor.
Og desværre kan Kandu-brugerne ikke gøre op med din perfide personlighed, og ganske simpelt smide dig på porten!

berpox

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-08-05 14:36

Føj for satan arne...du skulle fandme på opdragelsanstalt!

Jeg kan følge cookie meget vel....INGEN skal gøre vores unger fortræd og slet ikke et så hjernedødt væsen som arne.
Min tolerrance er normalt stor, men det her!

mango
også mor til en 11årig.....som også får lov at gå på nettet og som også har fået at vide at det er forbudt at udgive navn, alder og bopæl

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-08-05 15:38

Sikken da noget vrøvl. At opgive sit navn er alm. høflighed og alderen hjælper til at besvarelser tager hensyn til dette. Jeg har squ da ikke på noget tidspunkt foreslået at nogen skulle oplyse deres adresse. Mango: tag dig sammen, og undlad at tillægge mig ord og motiver som jeg IKKE har. Og at du pludseligt synes at jeg er hjernedød, viser også mere om DIG end du ønsker. Hvis Cookie havde været en ordentlig far og havde undervist/opdraget sine unger, havde de ikke været nødt til at gå ind på Kandu med et SÅ dårligt formuleret spørgsmål.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-05 15:45

arne.jakobsen

Hvad vil du mene om den opdragelse, som dine forældre har givet dig?

Nu bliver jeg jo lidt i tvivl, har du fået en opdragelse?

Det er nu til at tilgive at børn ikke kan formulere sig, som en voksen.

At en voksen kan komme med svar, som du gør, kan ikke tilgives.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-08-05 15:55

Jeg har bestemt ikke i sinde at tage mig sammen arne....meget kan jeg tolerere, men ikke at du nedgør og opfører dig så dårligt som du har gjort, overfor børn!
Hvad synes du det viser om mig arne?....at jeg er uenig med dig? At jeg keerer mig om vores børn? .....

mango

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-08-05 15:57

ans -> Du kan stadig ikke læse og forstå en tekst. Hvis barnet havde skrevet at det KUN var 10 år gammelt, havde svaret også været anderledes. Men jeg ser jo spørgsmål fra voksne, der er lige så præmaturt formuleret. Så man kan desværre ikke læse om spørgeren er 10 eller 40 år gammel.

Jeg skal undlade at kommentere dine sædvanlige svinske kommentarer. (Fej for egen dør)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-08-05 16:04

mango -> Du farer som sædvanligt frem med en halv vind. Jeg har squ da ikke sagt at jeg ikke kerer mig om vore børn? Jeg har sagt at Cookie IKKE kerer sig om sine egne børn. Havde han det, havde han lært dem at begå sig på nettet.
Før du næste gang overbeskider mig, så læs alle kommentarerne og lad være med at hænge dig i enkelte ord. Når du gør det, glemmer du nemlig at læse alle de andre ord. OG SÅ er det at du kommer til at sige noget vrøvl.

Så hvad viser det om dig? At du bekymrer dig om børn. MEN totalt overser alt andet. At du som de fleste kvinder vælger KUN at bruge det ene øje og den ene hjernehalvdel. Sørgeligt men sandt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-05 16:18

Citat
Men jeg ser jo spørgsmål fra voksne, der er lige så præmaturt formuleret.

Hvordan vil du så forklare den beskrivelse?

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 10-08-05 16:19

Ja, vi kvinder har da heldigvis en hjernehalvdel, vi kan bruge. Det kan man ikke just sige om dig arne.jakobsen, at du har.

Er det aldersbestemt, hvordan man svarer en spørger? Så undersøg lige alderen på spørgeren, inden du kommer med dine ubehøvlede svar og sviner til. Men jeg har ikke til sinds at oplyse min alder. Det kan jeg ikke se, kommer andre ved.

Alle har vel lov at stille spørgsmål her, uden at meddele hvor gammel man er. Fatter du intet?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-05 16:24

Stakkels arne.jakobsen han er født præmaturt og mistede begge hjernehalvdele.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 10-08-05 19:47

Hr. arne.jakobsen: Hvorfor besvarer du aldrig alle disse spørgsmål, du bliver stillet i dine egne tråde? Der er efterhånden mange. Så et "tips" !! Brug natten til at besvare dem.

Som du adskillige gange har udtrygt. "Du er den bedste "Kanduer" Har en fin placering på alle "toplister".

Vis dig, som den "gode" du er. og besvar alle de spørgsmål, du bliver stillet.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-08-05 19:57

Jeg gider faktisk ikke kommentere mere arne, for du fatter ikke hvad jeg skriver til dig alligevel, her kan da tales om at tale forbi hinanden*G*

Jeg håber altså snart at du bliver smidt ud af dette forum...du tror vi synes det er sjovt...ååhh nej kære arne du er en byld...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 21:13

Kan fileme ikke holde min kæft længere! ..
Arne, du er et dumt svin. Ved du godt det?!

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 08-08-05 03:36

Cookies. En lille dum skiderik som dig, er der Ingen der kan tage alvorligt. Ved du hvorfor? Du har selv valgt dit Kandu-navn. Men du ved åbenbart ikke at "cookie" OGSÅ betyder "en lille uintelligent dreng". Så Cookies betyder altså, at du enten er ekstremt dum, eller udtaler dig på mange små dumme drenges vegne.

Du er i den grad sociopatisk lillearne

Som jeg ser situationen, så har du svinet et barn til (Cookies barn) ..right?!

Du vælger i stedet for at sige undskyld, også at svine cookie til ..right?!

Cookie er gal på dig af den grund ..right?!

Det er der vel intet forkert i ..right?!

Cookie har svinet dig (i et musik spørgsmål) ..right?!

Egentlig ikke noget du kan fortænke ham i ..right?!

Han har valgt et åndssvagt nick ..right?!

Han er en dum og dårlig fader ..right?!

Han kan ikke svare på sit barns spørgsmål ..right?!

Han kan ikke opdrage sit barn, så barnet tilfredsstiller dine normer ..right?!

Han er uvidende - og komplet uden IQ ..right?!

Han er en skiderik, der taler som et råddent lokum ..right?!

********************************************

Du skulle saft suse mig have vasket din mund i vand og sæbe - og smides i seng du åhh så gamle vise mand..

Og ligesom med alt andet, så tror du sq tilmed at det er dig der sætter normen for hvad der er god opdragelse..

Siger som Mango; du er en byld - en kæmpe stor pestbyld. pestbyld som en matafor for noget der er ubehageligt og blot skal bortskæres..

Søg dog hjælp, eller skrup i seng - indtil der opfindes et middel mod din sygdom!

Kunne du ikke i stedet for at log på kandu hver dag - hælde en pose ris ud på gulvet og tælle dem?!

Det ville kunne bringe dig lidt adspredelse i din tydelige kedelige hverdag!

Fac ut vivas

Ps. Næste gang du svarer lillearne, så svar lige på det hele - og ikke kun det der passer dig bedst..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-05 21:23

Jeg forstår ikke at kandu vil tillade den formulering som arne.jakobsen fremkommer med.
Det er tidligere set, at brugere på kandu er smidt ud, på grund af en formulering, som har været "mildere" end den formulering, som tidligere nævnte bruger bruger.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 21:28

Kan det være fordi teamet ved at lillearne er retarderet - og har medlidenhed med ham?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-05 21:34

Måske, men det er jo ikke godt nok.

Det er synd for de brugere, som det går ud over. Det er jo ikke alle, der kan klare det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-05 21:37

Han er måske i fleksjob. Derfor kan han også bruge arbejdstiden på kandu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 21:45

Vel er det da synd. Jeg græmmes og håber at Arne angrer..trods alt!

Det er et barn på 10 år..for crying out loud - og jeg forstår til fulde, at Cookie er gal i skralden..

På den anden side så har jeg bemærket, at arne har den samme attitude overfor alle. Det er stort set det samme han siger om og om igen..
Dumme nicks - ½ hjerner - skiderik..osv osv..

Alene det, fortæller mig, at arne ikke er særlig begavet

Ubegavede mennesker synes alle mennesker er ens..Sådan er det

Citat
If you find a mushroom man in your neighbourhood, TELL A PARENT OR PASTOR RIGHT AWAY!
AVOID TALKING TO HIM!
Mushroom men are often very grumpy and bitter and will lash out!

Oprør mod tyranner er lydighed mod Gud

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-08-05 22:12

HØRT!

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 10-08-05 22:49

arne.jakobsen! Vær venlig at besvare de til dig stillede spørgsmål ......... bare i denne tråd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-05 23:03

arne.jakobsen vil ikke svare.

Jeg håber stadig at kandu vil gøre ham til almindelig bruger, hvis de ikke vil udelukke ham fra kandu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 23:06

Grethes, han tør ikke

lillearne ved nemlig godt, at han klarer sig bedst på tomandshånd med en svag modstander..(LÆS: børn, eller profiler der ikke tager til genmæle)..

SKVAT

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 23:07

Den med at gøre arne til almindelig bruger er bare for grineren

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 23:09

Forestil Jer det. lillearne nulstilles - hans verden braser

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-08-05 23:14

Et eller andet sted...i mit bløde moderhjerte, får jeg medlidenhed med ham.....uarrrkkk!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 10-08-05 23:44

Arne svarer ALDRIG på spørgsmål der er rettet mod Arnes besynderlige ordvalg, angreb og selvhøjtidelighed.

Arne FORSVARER kun sjældent sine synspunkter, men altid med nye angreb på de der måtte anfægte Arnes synspunkter.

Arne kan IKKE forstå, at når der antændes en indre krudttønde hos de fleste på grund af Arne's ekstremt ubehagelige adfærd, så er det nok fordi det er ARNE der ikke forstår at opføre sig ordentligt.

Arne påstår altid, at andre "render med en halv vind" eller ikke kan "læse det der står" - men Arne glemmer helt, at Arne's indlæg altid er fulde af formodninger om at folk er snotdumme, mangler IQ, er lesbiske, behandler kæledyr som spædbærn, alt sammen krydret med alskens ukvemsord.

Næ - det eneste vi kan gøre, er at tie Arne Jakobsen ihjel. Jeg burde følge Tedd's links vedr. internet-trolling og lade Arne alene i sin verden....men hvad - jeg kan ligeså godt give mit besyv med, uanset at Arne føler at vi blot alle følger en eller anden førerhund.

Til dig Arne - det gør jeg ikke, og jeg har BEGRUNDET FORMODNING om at "vi" under et heller ikke gør. "Vi" kan sagtens selv se at det er DIG Arne, der og YNKELIG!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-08-05 23:57

Giv din underskrift! på at denne byld fjernes.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-08-05 00:05

Det ligger i kvinders gener Mango! ..Må nok indrømme, at min medlidenhed ikke længere kan spores..

Jeg har sagt det før, men lige præcis mht til Arne, så har jeg det altså sådan, at det falder mig ligeså vanskeligt at være en lille smule overbærende og venlig overfor ham, som det er at være en lille smule gravid..

Det gode ved Arne er derimod, at man i hans selskab - tit kommer til at føle sig som den klogeste

Berpox > Du har fuldkommen ret!

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 15-08-05 20:40

Nå så jeg er en dum og dårlig fader fordi jeg ikke tillader mine børn at opgive navn og alder når de er på Internettet? Jeg er dum og uvidende og uden IQ og burde ved fødslen være blevet kastreret.

Ved du slet ikke, dig med dit kæmpe vid, at mennesker med følelsen en social og erotisk mindreværd kipper over i at lide af følgelsesvanvid, og at følelsen af mindreværd i bevidstheden skaber en Trang til selvhævdelse?

Du minder på mange måder om en hund!!!!!!

De vigtigste sociale drifter i en hundflok er selvhævdelse. Denne viser sig i hundens bestræbelser på indenfor flokken at opnå højere rangorden, helst at blive Flokfører.

Kampdriften. Denne er hundens bestræbelser på at måle sine egne kræfter med rivalens eller fjendens, enten i leg eller for alvor.

Hvor er det en skam at du ikke kender til disciplininstinktet, som er hundens evne til at kunne underordne sig den der har højere rang end den selv, efter at den har oplevet OG LÆRT at respekterer den stærkeres autoritet.

Du vil så gerne være besiddende og dominerende, men bliver aldrig andet end en simpel underhund. Dine spydigheder overhaler din hjerne indenom, og dit intellekt levner meget tilbage at ønske.

Mod dumhed kæmper guderne forgæves. Og DUM det ER du sgu!!!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-08-05 21:01

Cookies - Dit svar beviser at du KUN er en lille sørgelig småkage. Som sagt: Opdrag dine møgunger før du sender dem på nettet.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 15-08-05 21:06

For fanden .............. AJ, hvornår lærer du at modere dit sprog?

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 15-08-05 21:07

De vigtigste sociale drifter i en hundflok er selvhævdelse. Denne viser sig i hundens bestræbelser på indenfor flokken at opnå højere rangorden, helst at blive Flokfører.

Kampdriften. Denne er hundens bestræbelser på at måle sine egne kræfter med rivalens eller fjendens, enten i leg eller for alvor.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-05 21:19

arne.jakobsen

Du ved jo godt at der der på nuværende tidspunkt er en tråd om dig. Behersk dig nu.

http://www.kandu.dk/dk/spg/72286

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-08-05 21:33

At Cookies vedbliver at tale om hunde, beviser jo blot at han ikke ved en skid om mennesker.

grethes -> Den dag folk ikke overpisser mig.

ans -> Én tråd? Tænk dig da lige a little about.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-05 21:39

Citat
grethes -> Den dag folk ikke overpisser mig.

arne.jakobsen

Den dag, hvor du holder op med at overpisse andre, så vil der ikke være noget problem, for dit vedkommende.

Tænk dig da lige a little about.

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 15-08-05 21:43

Mennesker der føler mindreværd forsøger at kompensere for dette mindreværd ved at hævde sig. At hævde sig, er i sig selv ikke en dårlig ting, HVIS den har form af af positive bidrag til fællesskabet. Men hvis selvhævdelsen ytrer sig ved at man søger at nedgøre andre, ytre direkte usandheder i et forsøg på at gøre andre til grin, eller til at tiltrække sig opmærksomhed på negative måder, så er det en egenskab, der ikke kun frastøder andre, men også får dem til at vælge det mindreværdige og selvhævdende menneske fra. Socialt ender mennesket [arne.j]med at blive meget meget ensom.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-05 21:49

Han får nu megen opmærksomhed.

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 15-08-05 22:03

Rigtigt, men opmærksomheden er negativ og derfor intet værd. Socialt er arne.j meget ensom. Tro på det!!!!!!

over and out.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-08-05 07:04

Smile to the world and you and you end up in a stray jacket!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-05 18:56

Der er nogen her, der har brug for din hjælp

http://www.kandu.dk/dk/spg/72772

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 26-11-05 11:43

Hej...

Ved godt at det er en gammel tråd - og jeg deltager normalt heller ikke i de her fights med AJ... For jeg gider simpelthen ikke... Jeg har også flere gange måtte trækkes med ham i tråde, som jeg selv har oprettet, eller hvor jeg har besvaret.. og følger ellers bare med fra sidelinien, hvor man heller ikke kan gøre andet end at ryste på hovedet.

Det undrer mig at AJ overhovedet får nogle point, med den opførsel han har...

Jeg synes selvfølgelig også at han skaber meget dårlig stemning her på kandu, (og selvom jeg ikke har mange point, så er jeg en ivrig bruger/læser her på siden) selvom han ikke selv kan forstå hvorfor, og sikkert aldrig vil komme til det...

Til tider tænker jeg, om han er vild med den "opmærksomhed" som der er om hans "log-in person"... "opmærksomhed", som jo kommer af, at han ofte går over grænsen, og så lige liiiiidt længere...

Jeg har selv besluttet mig for at lade ham være.... og tænkte så, at hvis alle bare lod hans indlæg og kommentarer "flyde forbi øjnene", så kunne det da være at vi slap for "bavlet" i længden... Jeg har personligt selv lyst til at advare andre/nye mod ham og hans måde at gebærde sig på - ganske simpelt lægge et tip i hvert emne, eller lign.... For jeg synes virkelig ikke han kan være hans opførsel bekendt...

Det kunne jo også bare være, at han er mavesur over at han ligger lavt i den samlede score, og at der er langt op til eliten i toppen ?

Kunne kandu forøvrigt ikke lave en funktion, hvor man kan ignorere en bruger ?????? Det kan man i mange andre fora rundt omkring på nettet???

Jeg ville i hvert fald bruge den... og lad os så få en god stemning

rwo

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-11-05 23:06

rwo..du har åbenbart ikke fulgt helt så godt med For alle dine forslag og for den sags skyld kommentarer til den herre AJ, er set før, næsten ordret det du skriver
Jeg kan kun give dig fuldstændig ret...

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 26-11-05 23:16

Det er vel ikke et spørgsmål om hvor meget eller lidt man følger med, jeg har jo bare behov (som alle jer andre) for at lufte min egen mening.... men nej, jeg har ikke læse alle 95 indlæg, for alle har jo næsten den samme mening i denne tråd og 1000 andre....

rwo

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-05 23:36

Hallo Hr. rwo. Du er et af de mennesker der bare ikke KAN tåle at blive sagt imod. Men din bem.:

Citat
Det kunne jo også bare være, at han er mavesur over at han ligger lavt i den samlede score, og at der er langt op til eliten i toppen ?

Er da TOTALT tåbelig. Jeg er nr. 12 på Top 50-listen.

Du har heller ikke fulgt med i udviklingen af Kandu-systemet. Havde du dét ville du vide at den ignorer-knap som du efterlyser ER på tegnebrættet og er en del af det NYE Kandu-system.

Nej rwo. DU er bare endnu én af de sørgelige skæbner, der ikke har ret meget at have sin selvtillid i.

Når DU nu HAR besluttet at genåbne denne gamle tråd, så gør det dog ordentligt!!!

Kom med nogle citater fra ALLE de tråde hvor jeg har trådt på dine finere følelser.

Det eneste du er kommet med her og nu, er rene insinuationer. KOM med noget brugbart eller lær at holde kæft og affinde dig med din rolle som underhund. BVADR.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-11-05 23:47

Så så Arne..rooolig nu. Man har da lov at lufte sine meninger, ikke?
Og du viser jo netop liige nu alt det som rwo har opsumeret.
Men rwo...hvorfor begynder du at puste til gløderne..arne har faktisk været "rimelig rar" , aåen set ud fra, hvordan det KAN være, med søde arne.
Og, arne ligger jo BESTEMT ikke i bunden..uha da..så vile arne jo ikke være bekendt at komme her

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-05 23:50

Citat
arne.jakobsen Dato : 26-11-05 21:31

Peter -> Velkommen som helt ny Kandu'er og tillykke med dine første point. Du kan bare ikke bruge dem til noget hvis du ikke er Superbruger. De bliver heller ikke registreret nogen steder, så ingen kan se at du har været en dygtig dreng :-D.

P.S.: M.h.t. at bruge point'ene er det også "så som så". Man deltager i en månedlig lodtrækning om en eller anden dims.

Jeg tror at, der er mange, der venter på den ignorerknap, men den har været på tegnebrættet i så laaaaaang tid.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-05 23:55

Der er en bruger her på kandu, som går mere op i point end andre brugere.

Hvem mon det kan være?

Rigtigt gættet: arne.jakobsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-05 23:56

Mango. Du har ret. Men det er IKKE mig der helt TÅBELIGT og uberettiget puster til de uddøende gløder af et gammelt bål. Men når IDIOTEN nu absolut VIL. Skal jeg ENDNU engang vise at INGEN, absolut INGEN hverken HAR ret eller FÅR ret til at overpisse mig og det jeg står for. Hvis IDIOTEN rwo virkeligt mener noget med sine nye påstande, må han FANDME komme med beviser. IKKE bare sige at han føler sig skidt behandlet. Mange små mennesker tåler ikke at blive modsagt. Og rwo er åbenbart ét af dem. Men OK rwo. Vil du slås? Verbalt? Så kom an! Du har ikke en snebolds chance i helvede. Du har alene idag bevist din enorme uvidenhed om herskende forhold.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-05 00:00

Citat
arne.jakobsen Dato : 26-11-05 23:36

Hallo Hr. rwo. Du er et af de mennesker der bare ikke KAN tåle at blive sagt imod. Men din bem.:

Citat:
Det kunne jo også bare være, at han er mavesur over at han ligger lavt i den samlede score, og at der er langt op til eliten i toppen ?

Er da TOTALT tåbelig. Jeg er nr. 12 på Top 50-listen.

arne.jakobsen

Du glemte lige at fortælle, hvor mange point du har fået smidt i hoved og r..

Alene i sidste måned fik du ca. 6.000 point, som du bare ragede til dig.

Så fortsæt du bare med din pralen, der er dog stadig brugere på kandu, der ved, hvordan du opnår dine så eftertragtede point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-05 00:03

arne.jakobsen

Så er det vist på tide, at du får dig en lur.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-11-05 00:04

ans, for h..slap nu af..du er sgu så hurtig...tæl til 10 og tag en dyb indånding, før du skriver...
Jeg synes det er enormt træls , at bare fordi man lige keder sig, finder man et gammel indlæg hvor man kan puste lidt til gløderne..det er sgu da for svagt altså.
Ja, det pisser mig altså lidt af..og ærligt? arne, du har sgu opført dig rimelig pænt...det er dælme da også vigtigt at rose nogen, når det går godt...
Ja jeg tænder lige af..hvis nogen føler sig såret eller stødt, undskylder jeg på forhånd..men jeg mener hvad jeg skriver.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-05 00:07

ans - Hvor længe tror du at Kandu'er kan undgå at bemærke DIN placering på Top-50? Og dermed undre sig over og undersøge hvordan DU har fået dine point. I en tråd for nyligt kom Nordsted1 med et godt svar på 7 enslydende spørgsmål. HUN lagde det KUN i 2. JEG lagde det i 2. Nordsted1 og Jeg fik hver 1000 point. HVEM tror I allesammen fik 1500 point? IKKE for et godt svar, men KUN for sit sædvanlige brok!?? Nemlig det gjorde ans. Så AL ans's vrøvl om pointjageri er KUN vrøvl.

Langt de fleste gange ans får point eller bare kommer med en kommentar, er hendes svar UDELUKKENDE et resultat af en Google-søgning. Hun svarer på alt, uanset hvor ikke-tilstedeværende hendes viden er. Blot hun kan finde et Google-link.

Så ans's kommentarer om at være point-jæger er rent SHIT.

Jeg har for længst sagt: JA! Jeg vil gerne have point. Jeg er nemlig ærlig. Men ordet ærlighed findes ikke i ans's ordforråd. Endnu engang: BVADR.

Pas på jer selv derude, og lad være med at lade små mennesker forandre jeres liv. (Og jeg mener IKKE børn).

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-05 00:30

rwo - Én sidste bemærkning i denne omgang:

At du kommer ind med et indlæg i en 3 mdr. gl. tråd og stadig tror at ALLE interesserede parter har åbent for den (flueben på), er endnu et bevis på hvor DUM og uvidende du er. Og fandme om ikke du er SÅ stupid at du siger:

Citat
og lad os så få en god stemning

Nej lille dumme drengerøv. Hvis ikke DU er i stand til at tåle kritikken at dine kommentarer og derfor føler lyst til at genåbne en krig imod mig, SÅ gør det ordentligt. Og lad være med at bruge MIT for længst lukkede spørgsmål til at mele din egen kage.

Vil du noget? Så åbn dit EGET spørgsmål. Kom med dine EGNE anklager (Du påstår jo at jeg har generet dig).

Vis dig som et mandfolk og byd på krig hvis det ER det du vil.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-05 00:34

Sus - Det ER altså ikke muligt at slippe for indlæg i ens egne tråde. Men hvis IDIOTEN endeligt VIL, så kaster jeg sgu ikke håndklædet i ringen. Og da slet ikke til en drengerøv der ikke har gidet følge med, hverken i den alm. snak eller i Kandu's udvikling.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-05 00:34

Citat
Pas på jer selv derude, og lad være med at lade små mennesker forandre jeres liv. (Og jeg mener IKKE børn).

Er du ikke ca. 2 m. høj

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-05 00:36

rwo

Hvis du vil åbne en tråd til/imod arne.jakobsen, så får du intet ud af det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-05 00:47

ans -> At du vælger at forstå ordet "lille" på den måde, kommer ikke som nogen overraskelse. At rwo føler sit usselt lille ego trådt for nær: Heller ikke. Superbruger i mere end 2 år??? Og så have tabt i alle konfrontationer. Så kan man da godt blive LIDT mavesur. Men helt ærligt, så skulle man måske nøjes med at rådgive børnehave-elever.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-11-05 01:00

arne, jeg tror at ans mener det sarkastisk
Ans..drop det..giv dig til noget meningsfuldt..

Heii, kig ind på min hjemmeside i stedet, der er kommet nye billeder.
www.123hjemmeside.dk/mangorossa
Den første hvalp er afsat, og det blev naturligvis den hvide..og til et ægtepar her i byen..jubii

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-05 21:39

Mango du er simpelthen for underlig en gang imellem! ..

Ans, rwo og alle andre for den sags skyld, bestemmer sq da ene og alene selv, om de vælger at kommentere videre i denne tråd. Præcist ligesom du selv.. Hvor svært kan det være, at forstå?!

Du var for hulan selv den FØRSTE der liige skulle ind og give rwo ret efter han/hun havde smidt sit indlæg, ik?! - selvom du nok så skyndsomt får klemt ud, at han puster til gløderne ....Ærlig talt, så synes jeg, at du enten helt skulle have holdt din kaje, eller i det mindste lade være med efterfølgende at lade dig pisse af, fordi Ans stadig har en mening vedrørende monsterarne..

Det er sq da dobbeltmoralsk så det batter af noget, at du åbenbart finder det ok, at DU MÅ kommentere, men når Ans gør det, så pisser det dig af..

Du tillader dig til og med, at fortælle Ans hun skal give sig i kast med noget meningsfyldt...Geeezz!! ...Kan du mon være her?! Bevars’, dine hunde er søde, men tro ikke at at Hr. og Fru Mango fra Dogcity med hundevapser er en mirakelkur mod alskens dårligdomme og kedsomhed ..Og hva med dig selv?! kedede du dig lige et øjeblik, eller hvad gik der galt?! Du skulle nok lige have taget en time på din hjemmeside LOOL

_____________________________

Til dig Oktanarne..(du har tilsyneladende fuld tank!)

Som du ved, så lader jeg fandme ikke en chance gå fra mig for at fortælle dig et par sandheder. Heller ikke selvom Mango skulle gå hen og gå i selvsving, eller forsvare din korte tid som værende "sød" herinde. Ordet sød, kan det egentlig gradbøjes?!

Bette arne, du troede måske selv naivt på, at du havde ændret din adfærd, men se nu bare, hvad et enkelt indlæg fra rwo kan sætte i gang hos dig?! .. Du starter kraftstejlme forfra, til trods for at rwo ytrer sin mening på en stille og sober måde..

Du har absolut INTET lært lillearne. Du er stadig den hadefulde, indebrændte, pointliderlige bette mand med et lavt selvværd, hvor det eneste du virkelig mestrer til UG, er at overpisse dine medmennesker, samt tigge point i alle de tråde du medvirker i..*smiley med løftet midterfinger*

Du konkluderer

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 26-11-05 23:56

Mange små mennesker tåler ikke at blive modsagt. Og rwo er åbenbart ét af dem.

Halllloooo åndssvag! Hvis der er nogen her i tråden, der er en lille bitte mand, så det denondelynemig DIG ..Bvadr! rwo tillader sig at gøre rede for sin mening i en tilforladelig tone - og her er hvad han får kylet i nakken af dig.

Citat
TOTALT tåbelig

Næ, rwo har lov til ytre sig. OGSÅ I EN LUKKET TRÅD!!!

Citat
DU er bare endnu én af de sørgelige skæbner, der ikke har ret meget at have sin selvtillid i.

Nedladende argumentationsteknik

Citat
KOM med noget brugbart eller lær at holde kæft og affinde dig med din rolle som underhund. BVADR.

Hov...hihi... Cookie kaldte dig en underhund. Den gjorde da vist nas, hva monsterarne?!

Citat
Men når IDIOTEN nu absolut VIL. Skal jeg ENDNU engang vise at INGEN, absolut INGEN hverken HAR ret eller FÅR ret til at overpisse mig og det jeg står for.

Nedladende argumentationsteknik

Citat
Men OK rwo. Vil du slås? Verbalt? Så kom an! Du har ikke en snebolds chance i helvede. Du har alene idag bevist din enorme uvidenhed om herskende forhold.

Nedladende argumentationsteknik

Citat
At du kommer ind med et indlæg i en 3 mdr. gl. tråd og stadig tror at ALLE interesserede parter har åbent for den (flueben på), er endnu et bevis på hvor DUM og uvidende du er. Og fandme om ikke du er SÅ stupid at du siger:

"og lad os så få en god stemning"

Nedladende argumentationsteknik, samt en torskedum bemærkning om, at ønsket om en god stemning skulle gøre rwo til et stupidt menneske. Det er DIG der er stupid lillearne, men du magter ikke at erkende dette faktum..

Citat
Nej lille dumme drengerøv. Hvis ikke DU er i stand til at tåle kritikken at dine kommentarer og derfor føler lyst til at genåbne en krig imod mig, SÅ gør det ordentligt.

Nedladende argumentationsteknik - og hvem fanden er det lige, der ikke kan tåle kritik *ROTFLMAO*

Er du egentlig klar over monsterarne, at der alene i denne tråd, er ikke mindre end 18 profiler, der alle ytrer den samme mening om dig. Kommentarerne til dig går på, at alle som én finder dig frastødende, ubehagelig, nedladende - og Kandus største mundlort..

Og nu kommer vi til det allermest spændende monsterarne

Du har ALDRIG, og kommer sikkert heller aldrig til at fatte, at der ville være langt større forståelse for dig, hvis der var kongruens mellem det du siger og det du gør..

Men det er der IKKE. Du siger ét, men gør noget andet. Du har op til flere gange lovet bod og bedring med hensyn til dit sprog, men hver gang styrter du i med begge ben. Du KAN ganske enkelt ikke lade være, vel?! - det føles mega dejligt, at skrive disse infantile gloser, ikke sandt?!

Jeg gad sq godt vide, hvad der gik galt i din opvækst - for normal er du da langt fra *G*

Så er der osse dine latterlige generaliseringer. Hvor svært tror du lige det er at gennemskue, at du konsekvent laver disse, når de kan tjene som fyld for at understøtte dit eget lort!

Sidst men ikke mindst, bør du overveje, om det virkelig er alle de mennesker der deltager på denne tråd (som for øvrigt også deltager i mange af de andre), der virkelig er problemet.
Der plejer at være en årsag til at flere udtrykker samme holdning... ved godt du tolker det som en personlig hetz kørende mod dig... men du finder altså ikke problemet andre steder, end i de tråde hvor du deltager.

Så uden at du skal misforstå mig, så er det altså hamrende naivt og stupidt af dig, at hævde, at det er alle andre der har et problem..

Hvis jeg havde en hel flok, der massivt kom med de samme kommentarer eller udtalelser til og om mig, så ville jeg uanset om jeg var enig med dem eller ej, lige stikke en finger i jorden og tænke, "Gu ved om der er noget om snakken, eftersom der er så mange der siger det"

Jeg nægter fandme at tro, at folk skriver disse ting til dig, fordi de ikke har bedre ting at tage sig til, eller fordi de pludselig har fået lysten til en personlig hetz.

Lige til sidst, så lad mig slå dig lidt oveni dit dumme hoved.

Citat
Jeg er nr. 12 på Top 50-listen.

LOOOOOOOOOL - jamen det er da det du er lillearne. Nr. 12 på en fucking ligegyldig pointliste - i et lille bitte fora med gennemsnitligt 150 brugere. Hva i himlens navn kan du bruge det til?! og hey arne...ved du godt, at du mangler 105.610 point for at blive nr. 1?!

Herre du milde Gud - du er komplet til grin monsterarne

Men en form for talent, det har du dog. Det kræver nemlig et talent, at være et bittert røvhul!