/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Om at lukke et spørgsmål ????
Fra : Ammitz
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 01-08-05 10:38

Hvordan lukker man et spørgsmål, det ikke er lykkedes at få et brugbart svar på???
D.v.s. ingen er berettiget til at modtage points!

Ammitz

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-08-05 10:40

Så er der ikke andet at gøre, end at lade være med at lukke det der er jo ingen tvang). Ellers giv pointene til det bedste svar, du får dem jo alligevel ikke igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-05 10:44

det er ingen ide at give point til noget der ikke kan bruges - meningen er jo at andre skal kunne søge og finde et tilfredsstillende svar
Undlad at acceptere og lukke hvis du ikke har fået noget du kan bruge

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 01-08-05 10:53

Hvilket spørgsmål drejer det sig om, måske er vi blevet *klogere*????

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 01-08-05 12:08

Jeg tror det er dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/71200

Da du ikke har fået et brugbart svar, skal du ikke lukke det.

Det vil være trist for de brugere, der senere ville købe sig til et svar, får noget ubrugeligt for point som den/de har måttet betale.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 01-08-05 12:28

Ja det er korrekt
www.kandu.dk/dk/spg/71200

Jeg har løst det sådan:
Støvet en gammel PC af. Installeret Win98 \ Word-perfect \ Word.
Åbner de indleverede Word-perfect filer på denne maskine og kopierer teksten over i Word.
Gemmer wordfilerne på en diskette (det er kun tekst).
Lukker wordfilerne op på min nye maskine - og dette er OK.
Det viste sig nemlig, at jeg heller ikke kunne få noget ordentligt ud af at bruge een af vore andre større maskiner med Win2000 til at åbne filer på, som er fremstillet i word perfect på en maskine med win98.
Det er kun filer som er fremstillet i wordperfect på en maskine som også kører win2000pro, der lader sig åbne uden fejl.
Men jeg kunne ikke vente længere, - da det drejer sig om arbejde som skal igang.
Ammitz

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-05 12:31

så lad være med at lukke - ganske enkelt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-08-05 12:34

Ammitz

Skriv din egen løsning i det oprindelige spårgsmål og lad det stå åbent.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-08-05 12:34

spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 01-08-05 12:42

Tak for svaret ans og alle I andre.

Det er bare så ærgerligt, når man nu gerne vil "betale" godt for en supergod løsning, - at ingen så er i stand til at give det, lige når man har brug for det.

Men tak for jeres interesse.

Ammitz

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-08-05 12:47

Selv tak

Det ville også være ærgerligt, at man som bruger skulle købe sig til et ubrugeligt svar

Hilsen ans

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 01-08-05 13:00

Gad vide hvad Arne.jakobsen med K siger til det her.