/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvem er dummest !!!!!
Fra : vibse68
Vist : 339 gange
50 point
Dato : 29-07-05 19:41

Så er der frit slag, for dem der føler trang til at nedgøre andre voksne mennesker....

Bare lov mig at i ikke ævler mere inde på seriøse spørgsmål...

Har vi en aftale ????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-05 19:43

Jeg er den dummeste - men ikke nogen klar aftale.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 29-07-05 19:52

Giver det point at indrømme, man er dummest?

Jeg indrømmer gerne jeg er suverænt dårligst til at holde en have, dressere min kone [hun dresserer vist mere mig... ], bage boller og til at vinde i Lotto....

Men til gengæld er der så mange andre områder jeg er dygtigst til, så det lever jeg ganske stolt med.

God weekend til jer alle.

--
Med venlig hilsen

Henrik Blunck
Dianalund
www.linux-svar.dk - Gratis nyhedsbrev om Linux
www.blunck.dk - Online fotoalbum og oversigt over interesser for familien Blunck

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-07-05 19:52

Hvad du dog ikke gør for at score point Ervind.
Jeg betegner dog mig selv som alternativt begavet.
Gambrinus
(Hvordan går det med varmen på din CPU ?)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-05 19:52

Ingen aftale

//bentjuul

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 29-07-05 19:59

Jeg må være den dummeste

Det er min fødselsdag, og det er møgvejr.

Frieda

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-05 20:03

tilykke Frieda med de øh

Ps. Det er godt vejr her i Smørum.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 20:03

Vibse68 nu har jeg lige læst hvad du har skrevet i http://www.kandu.dk/dk/spg/71468 mht. oprettelsen af denne tråd....

Og da mit humør er i top og min humor ok, tilslutter jeg mig Eyvinds kommentar
Citat
Jeg er den dummeste - men ikke nogen klar aftale.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 20:07

Kan man vinde noget

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-05 20:09

Altså hvis Toupie er klog nok til at lave et
{citat}
- kan hun ikke være den dummeste
{\code}

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-07-05 20:09

Det passer altså ikke det I skriver, jeg kan da lide de fleste af jer.
Lad mig fortælle jer, det ville jeg ikke kunne hvis I var dumme, for jeg er nemlig........øh......Klog.
Hilsen
Keldd........

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-07-05 20:12

Lille skærm på bordet der
Hvem er dummest på Kandu her

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 20:13

Hoooooow Eyvind det er snyyyyyyyyd det der

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 20:17

Eyvind jeg var da naiv nok til, at tro jeg kunne stoppe diskussionerne i Vibses tråd ....... og får ovenikøbet "skældud" af vibse for at gøre det........så jeg må da klart være den dummeste.

Tag den!!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-05 20:24

Jeg har en splinter ny comp med det hele......................og sidder med det gamle hakkebrædt.....................det er da dumt.
Og pr. definition er kvinder klogere end mænd.................siger min kone.
Se nu er du på'en Toupie.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 20:26

"eyvind"

Hvis du bestiller RAM i DDR må du absolut kandidere

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 20:31

Æv Eyvind, ja den får jeg nok svært ved at slå
....og det hjælper sikkert heller ikke at skrive, at jeg troede jeg var flink (lissom Ans) at oprette en anden tråd hvor diskusionerne kunne fortsætte - men dér kunne jeg da godt tro om igen....dum som jeg er

Men Eyvind nu begynder jeg at stryge, så det kan godt være jeg kommer senere og "slår" dig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-05 20:32

Tak kloge Refi...........................så fik jeg lige elimineret endnu en.

Ps. Der står helt tydeligt at det skal være DDR-ram - men jeg troede godtnok, at de kom fra en dal på den anden side af Vesterhavet.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 29-07-05 20:33

tja Vibse68
jeg kunne da godt nævne 1 men han er her ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 20:35

DEn KUNNE du have undgået "eyvind" - Du skrev den selv....

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-07-05 20:43

Hmm, her har jeg da vist en chance

I dag har vi haft REGN her hvor jeg er, jeg siger Jer, jeg har aldrig set mage til uvejr (og jeg har endda ferieret i Østrig i mange år!).

MEN - lige før regnen kom, havde jeg besluttet mig at nappe min 45 knallert og køre en tur i Aldi (som ligger ca 2 km. herfra). jeg havde skrevet huskeseddel, fundet den store pose frem, tjekket pengene og var klar til at drage af....

Pludselig slukkede Vorherre for lyset, det blev bælgmørkt OG temperaturen steg til 33 grader (rekord her)...derefter kom regnen - DU GODESTE..men jeg...hvad gjorde jeg mon?
- jamen nu havde jeg jo forberedt min (i øvrigt helt unødvendige) Alditur, og INTET skulle stoppe mit forehavende!....

Jeg kørte......jeg var vist den eneste trafikant i omegnen, på dét tidspunkt...men INTET skulle stoppe mig!!

*snøft* *snøft*.....INTET, siger jeg Jer...intet *hoost*..SLET intet!! *suk*...

Dét må da være topmålet af dumhed

PS. Jeg blev våd...meget meget meget våd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 20:50

Vil.du .......vil anbefale dig at læse nogle flere Tip´s herinde - havde du det, ville du have vidst at du skulle være gået i stedet, så ville du være blevet mindre våd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-05 20:51

Det havde kun været dumt hvis du har trukket den knallert begge veje, fordi der ikke var benzin på.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-07-05 20:57

Jeg kørte
Jeg kan garantere at det har set sjovt ud - måske lå en papparazziting i ly bag en busk og tog billeder, i så fald er jeg på forsiden af *Idiotiske Tidende* i morgen

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 20:57

Jeg melder mig frivilligt, men HVAD var det NU spørgsmålet var,,,,,,,,
Hvad med Kurt Thorsen, er han stadig bag tremmer, eller har han fået fritagelse PGA. ????
Stakkels mand,,,,,,

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 21:06

Æv jeg kan godt se at konkurrencen er ved at være hård nu - så jeg må vist hellere smide mit trumfkort på

Det gælder altså kun for dem der deltog i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/71468 så det udelukker Eyvind, vil.du og smxxx .......tror jeg nok

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 21:14

YES - jeg har chancen endnu

Hvad var man skulle svare på

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 21:17

Tror ikke jeg HAR penge til en tur til :::::::::::::::::det herhjemme er nærmest, har ikke deltaget i den tråd, da jeg hellere vil støtte ZOO i DK,,, med at få udryddet lopper, og andre ubehageligheder, i et abe/GORILLA bur.....................
Men er ham Thorsen stadig på frierfødder, MED en kølle, eller blev den sag bare tysset/syltet.....
Mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 21:19

Hvor kom Thorsen ind i billedet ?????

Ja han er stadig spærret inde.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-05 21:23

Yes jeg er dum nok endnu.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 21:24

Jeg syntes lissom vi mangler Vibse68 til at komme med nogle standpunktskarakterer ...og udelukke "nogle" som fx. Smxxx (han/hun nærmer sig kraftigt, selv uden deltagelse i "modertråden")

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 21:29

Ej nu får jeg besøg af naboens kat.....den står i min vindueskarm på 1. sal.......øhh næ nu er den kravlet ind

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 21:32

Der er stadig liv i tigertråden......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-05 21:32

den kloge narrer den mindre kloge ( = dum ) - ergo er jeg dum

garanteret også nemmere end at skulle tage fat i netop sådan et problem som her

<<<<<<<<<nu vi er igang

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 21:33

Eyvind, du snyder altså gør du

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 21:35

Indtil videre er der vist ingen der har opfyldt trådens ånd

Den var visr beregnet til at nedgøre VOKSNE mennesker.....

Såååå

I altsååå - hvor er I dumme

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-05 21:36

Hvem taler du til....................

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 21:36

Så er der frit slag, for dem der føler trang til at nedgøre andre voksne mennesker....

Bare lov mig at i ikke ævler mere inde på seriøse spørgsmål...

Har vi en aftale ????

Uha da da
Troede ordet var frit,,,,,,,,, gælder kun for de fåååååååå
Men hvad med denne
http://www.kandu.dk/dk/tip/11922

Men nu er jeg også kun en BEGYNDER her på, har glemt navnet.
Men bare fordi, at pc`en var opdaget før jeg fik en, behøver folk, ALTSÅ ikke være grimme mod hveranden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-05 21:39

Der er nemlig ingen voksne her...........kun legebørn.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 21:39

Det hedder altså ikke hveranden "smxxx" , men hinanden.

Bare spørg ....

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 21:40

Hæææ Refi så klog du er .... og nu har du da lige udelukket dig selv fra at være den dummeste

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 21:43

Mænd er lykkeligere mennesker - sådan er det bare

Dit efternavn kan du beholde som det er.
Garagen er din egen.
Bryllupsforberedelser ordner sig selv.
Chokolade er bare en blandt flere slags lækkerier.

DU kan blive præsident eller statsminister.
Du kan aldrig blive gravid.
Du kan have en hvid T-shirt på i badelandet. Du kan gå uden T-shirt i badelandet.
Automekanikere fortæller dig sandheden..

Hele verden er din pisse-rende. Du behøver ikke køre til en anden tankstations toilet blot fordi dette er for ulækkert.
Du behøver ikke tænke over hvilken vej du skal dreje en møtrik.
Du har det samme arbejde men tjener mere..
Rynker gør dig mere karakterfuld.
Du kan blot leje smokingen til store fester.

Folk kigger aldrig på dit bryst når du taler til dem.
Det nærmest forventes at du bøvser under og efter måltidet.
Du kan prutte.
Nye sko giver dig ikke vabler eller slidmærker.
Du har det samme humør altid.
Telefonsamtaler varer højst 30 sekunder.
Du ved ting og sager om biler, våben, fly...
En uges ferie kan snildt rummes i én kuffert.
Du kan selv åbne flasker og rødbedeglas.
Du får anerkendelse for at være betænksom.
Hvis nogen glemmer at invitere dig kan I stadig være venner.

Dit undertøj koster 49 kr. for 3 stykker.
Tre par sko er mere end nok for dig.
Du har aldrig betænkeligheder med om dit tøj sidder ordentligt.
Du er ikke i stand til at se om dit eget tøj er krøllet.
Hele dit ansigt er i de farver naturen har givet det.
Den samme hårmode varer i årevis, måske endda årtier.
Du er kun nødt til at barbere dit ansigt og halsen.

Du må lege med legetøj hele livet.
Din mave vil sædvanligvis skjule dine brede hofter.
En taske og én farve til alle årstider.
Du går med shorts, uanset hvordan dine ben ser ud.
Du kan ordne negle med en lommekniv.
Du kan vælge, om du vil have overskæg.
Juleindkøbene til 25 familiemedlemmer ordner du på 25 minutter den 23. december.

Det er ikke underligt at mænd er mere lykkelige.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 21:43

Øv - trækker udtalesen tilbage - det var en fejl 40

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 21:44

talesen= der må I lige hjælpe.......

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 21:44

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-07-05 21:45

Jeg vil være dummer øh dommer mener jeg!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 21:45

Hej, jeg skal love for der er gang i mailen idag,,,,,,,,,,den virker.
Jeg spørger også, BARE.
Legebørn,,,,,,,, voksne mennesker med en POWERFUL maskine, så tror jeg det inderst, drejer sig om.
hvem har den største,,,,,,, HD,,,,,,,ikke at mene med en maskine fra US, så bliver sgu selv den ælste, med skrivefejl, mand sgu lille igen, skal vi lege, eller skal vi bare se PÅ

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 21:47

Mon ikke snart "vipse68" er træt af mails.......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-05 21:48

Det ser da rigtigt ud for mig Refi.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-05 21:49

Citat
arne.jakobsen Dato : 28-07-05 16:10

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

hansen9

Kvindens pris?????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-07-05 21:49

Foreløbigt fører Eyvind men keld er klart inde i billedet efterfulgt af Toupie og Hansen! Refi han er desværre kun ikke rigtigt klog!
P.S. jeg er åben for bestikkelse i form af points!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 21:49

refi < Mudderkastning,,,håber du snart sender en blomst,,,,,,,
når der er skæg på gulvet,,,,,,eller var det skægget på gulvet, det kommer vel an på, hvad der er SKÆGT

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 21:51

Refi, det er helt forkert, der skal da stå: "jeg trækker mig fra udtagelsen"

Tedd, jeg tror da godt du må være dummer, altså dommer - men det er nok Vibse der skal bestemme det.....når hun engang når til mailen fra dit indlæg

Smxxx, vi skal da lege (videre)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-07-05 21:53

vil.du er ikke rigtigt dum! Kun dumstædig!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 21:53

Ans> Ooopss, smutter. Skal nok gøre det godt igen.
Men hermed har vi vinderen - jeg er klart dummest

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 21:54

Blomst til dig "smxxx"

PS: Er du sart

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-07-05 21:57

Hold kæææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææft, hele banden.
Hilsen
Keldd.....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 29-07-05 21:59

Der kom vinderen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-07-05 21:59

Hansen fører men vi mangler stadigvæk Molo kommer ind! Og emesen! Det ville være virkeligt dumt

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 21:59

Jeg holder med Keldd. Jeg vandt klart de 50 point selv om jeg kom med meget sent, og så er der jo ingen grund til at kvidre videre (med mindre vibse68 hæver til hundrede)

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 22:00

Hvis i er i live endnu,,,,,,,,, med stavefejl, "refi" så prøv lige DR 1,,,,,,det er bedre end dette. Med al respekt for denne kanal

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 22:00

Jeg holder med Keldd. Jeg vandt klart de 50 point selv om jeg kom med meget sent, og så er der jo ingen grund til at kvidre videre (med mindre vibse68 hæver til hundrede)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-07-05 22:00

Nogle mænd er dumme!

De kaster guld på gaden....... så er man s.. da dum, æ ou?!

Hanne

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 22:02

ØØØØØhhhhh, Emesen? Er det ikke Eyvind....?????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-07-05 22:04

Nu MÅ jeg da ha' vundet

Piger, skal vi rotte os sammen?

Så er vi alle dumme...og så må mændene gi' op og vi deler poængerne i porten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 22:04

Shhhh.....

Ikke så højt

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 22:08

Ja Camillasmoster du har klart vundet for det var godtnok en dum bemærkning .-D .......mændene ville klart være dummere hvis de smed kvinder på gaden

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 22:09

Camillasmoster> Det var dog en sjælden indrømmelse

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 22:10

Vibse68> Glem det igen, udnævn mig for guds skyld ikke til den dummeste på kandu.dk - så meget er 50 point heller ikke værd

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-07-05 22:11

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-05 22:11

Nu må i vente med flere indlæg - det er ikke til at følge med i filmen Det russiske hus, og man samtidig skal følge denne tråd.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-07-05 22:12

Nåh, hansen, er du en kryster?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-07-05 22:14

Jeg har slukket for det hus - det er sikkert udmærket, men jeg kunne heller ikke koncentrere mig.

Selvom det er Sean Connery - måååms!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 22:15

Billige videobåndoptagere kan købes på www.dbl.dk

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 22:16

Når man skriver et indlæg som "mænd er lykkeligere mennesker", publicherer det her - og printer det ud og lægger det foran konen. Hvem er så dummest på jorden her..... [hør]

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 22:18

Ham der opfandt printeren.....

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 22:20

Refi>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 29-07-05 22:21

Nå det er her I allesammen holder til denne skønne fredag aften.... Alle andre tråde er stendøde

Jeg fortjener prisen for dumhed.... Jeg HADER!!! når min samlever spiller GTA Vice City i timevis...Og hvad gør jeg så??? Jeg forærer ham selvfølgelig GTA San Andreas... Klart klart... DUMT!! Gæt, hvad han laver lige nu????

En fordel er der dog - så har jeg jo liiiige tid til at skrive et enkelt indlæg eller to på Kandu

Vaxen

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 22:21

Refi>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 29-07-05 22:23

Nu må i vente med flere indlæg - det er ikke til at følge med i filmen Det russiske hus, og man samtidig skal følge denne tråd.

**********************************

TYPISK mæææææææææææææænd, aldrig kan de to ting på en gang, msåke lige bortset fra at sidde på wc, pille bussefyre og læse Anders And blade.

At camillasmoster ikke kunne koncentrere sig, det er noget helt andet, det vidner kun om omhyggelighed overfor et emne.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 22:23

Ok, Vaxen vandt i sidste sekund, og Rfi fik ingen smiley - uvidst af hvilken årsag

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 22:23

Hmm.........selvom vi har det sjovt så er vi vist ikke helt søde Vibse68 er ny bruger og vi har slet ikke ønsket hende velkommen...

Så velkommen til Kandu.dk Vibse68

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 22:24

Den går ikke "hansen9"

Mit nick er skrivebeskyttet.....

Efter aftale med Kandu

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 22:24

Nogen der trænger til opmærksomhed, eller er den ved løbe ud i drevet.....
Gvi mig pointet, jeg kan ikke stave mere.
GO`NAT ALLE

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 22:25

Nå sådan, man skal bare ikke skrive refi helt ud

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 29-07-05 22:26

Tvivlsom ære hansen9 ... men det er altså også over gennemsnittet tankeløst!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 22:27

Typisk smxxx - skal bare lige ind og rede billige point

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 22:28

Ja VELKOMMEN "vibse68"

Håber du kan se at vi slet ikke er så slemme som du måske troede

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 22:29

Vaxen> Ja, jeg synes virkelig du har gjort dig fortjemt til at være den, der har gjort størst i nælderne. Men måske handler det om kærlighed

Godkendelse af svar
Fra : vibse68

Dato : 29-07-05 22:31

Tak for svaret refi. der var mange om budet, men du vil jo gerne være i front, og har brugt meget tid på det så tillykke....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 22:31

Retfærdigheden sejrede i tigerspørgsmålet.....

Så nu får vi på puklen.......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 22:33

Takker "vibse68" og endnu engang velkommen....

Bare tigeren ikke tirres - så går det altsammen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-05 22:35

hahaha refi er dååååååååååååååååm -

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 22:37

hansen9
Lige det rette ord, NEJ, jeg ønsker ingen billige point,,,,,,kom jeg nu først igen,,,,,,,,,,,,,godt refi< ikke ser dine/mine slåfejl,,,så have der faldt brænde?????????
Eller virker min mail bedre end din HE/HE
Jeg ønsker egentlig ikke noget for at være med her, da jeg ikke ønsker at rakke personer ned,,,men en mening må man vel have. INDTIL næste gang.
Hej

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 22:38

Øv Refi> dig igen...... Her kæmpede jeg bare for alle de dejlige point. Jeg trækker den med de lykkelige mænd tilbage.......

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 22:40

Ævvvvvvvv det er snyyyd Vibse jeg vil godt klage, jeg syntes bestemt jeg var mere ihærdig end refi....

Seriøst så tak for tråden Vibse, jeg håber du har moret dig lige så meget som vi andre

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 22:41

smxxx> håber du læste det som den joke det var. Den grundede virkelig ikke i noget somhelst, kom bare fra hoften.....

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 22:50

hansen9
Skyder bare igen,,,,,,,,,,en anden dag.
Vandt til ikke at tage livet på min pc, som anden snak.
Den var JO under katagorien SKYD LØS:::::::::::::::::::::::::::::
Mvh

Kommentar
Fra : vibse68

Dato : 29-07-05 22:54

tak for god underholdning, og indsigt i humoren på Kandu.
Og lad så tigeren få fred !!

God weekend

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 22:56

I rigtig lige måde vibse68 - og velkommen på kandu.dk

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 23:00

I lige måde Vibse

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-05 10:58

Ja - det var nok det dummeste > at forlade tråden, så jeg ingen påænger fik.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-05 11:06

Prøver du på at overgå "emesen"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-05 20:21

Jammen Emesen er jo dummere, men han vil ikke ha' nogen point.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-05 20:28

Skal du ikke snart være superbruger "Eyvind" ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-05 20:37

Næ det er da super bare at bruge dette forum.
Og et alm. svar kan vel være lige så godt som et supersvar. [hør]

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-05 20:43

Ganske korrekt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-05 20:44

Derfor kom min bemærkning i den anden tråd også først EFTER svaret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-05 20:48

Jeg tar det ikke så højtideligt med de point, men det var da sjovt som Emesen,
at ryge op på 3. pladsen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-05 20:53

Ja det må være et stykke tid siden