/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Manglende e-mail
Fra : Nordsted1
Vist : 317 gange
50 point
Dato : 25-07-05 15:04

Hvordan kan det være, jeg ikke modtager e-mails fra kandu idag, er der noget galt hos kandu, eller er der mon nogen i min husstand der har pillet ved pc'en, men ikke vil indrømme det???

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 25-07-05 15:05

Kandus mailserver er nede og har været det meste af dagen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 15:06

Det sker jævnligt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-05 15:07

refi, er det noget jeg kan se nogen steder (bortset fra manglende mails) bliver evt. mails tilsendt senere?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 15:08

bare vent Nordsted1 - pludselig strømmer mailene ind

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 15:08

bare vent Nordsted1 - pludselig strømmer mailene ind

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 15:10

Du skal nok få dine mails - bare roligt

Håber du har en stor postkasse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 15:14

HVAD er det for nogen nykker min pc har fået - sender dobbelt hvis jeg ikke holder øje med alt muligt - ikke kun her - også i for eks oe - eller den åbner to og tre gange når jeg logger på ????????

sker det igen nu så hyyyyyyyyyyyler jeg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 15:15

nå det gjorde den så ikke - lol - undskyld sidespringet Nordsted1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 15:16

Fejlen er en fejl 40

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 15:18

refi du kan selv være en fejl 40 - atter undskyld til Nordsted1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-05 15:23

miritdk..... ja ka' ta' det. En fejl 40??? er det noget jeg kan se nogen steder?? Har kun hørt om smør 40

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 15:24

En fejl 40 er den der sidder 40 cm fra skærmen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 15:26

hvis i to bliver ved så bliver den her tråd til smalltalk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-05 15:27

Intet nyt under solen

..men til gengæld slipper man for ventetiden, når man vil'se hvad der skér' rundt om i trådene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 15:29

Spørgsmålet er jo besvaret - så hvad er der galt med smalltalk - der er da ingen der bliver belastet med mails - endnu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-05 15:29

miritdk..... kald det li' hva' du vil (skal synges li'som i lilholtsangen) refi..... mange tak, det er lang tid siden jeg har været en 40'

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 15:35

kan heller ikke lige ramme de 40 - øv har fået den sang på hjernen nu ((((((((((spark)))))))))))

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-05 15:36

refi med alderen bliver man jo nok en 50-60, mon jeg skulle overveje briller, så jeg kan blive en 40?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 15:37

sålænge det bare ikke er en fejl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 15:39

hva´filan var nu det for noget brillesludder - jeg ved med sikkerhed jeg ser yngre ud når folk smider brillerne - alternativt har fået lidt for mange genstande indenfor vesten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 15:39

Hvis jeg tjekker min Kandu mail får jeg at vide at jeg har en fejl i min opsætning....

De kender åbenbart ikke KANDU´S mailserver

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 15:40

"merit"

De der genstande - er det dig eller den der kigger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 15:41

Undskyld "mirit" skulle der stå.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-05 15:46

Jeg drikker INTET stærkere end Gin ..før mogenmaden !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 15:51

sig mig molo - kan du ligefrem opsnuse ordet smalltalk ?????

refi - smutter lige i ophøjet fornærmethed !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-05 15:55

molokyle..... det lyder meget fornuftigt med indtagelse af gin, den indeholder jo enebær, som skulle være rigtigt godt for mange ting, hvis man ellers kan få det ned, og kommer det op, har det ingen skade gjort

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-05 16:03

Tak for svaret refi, det var da et dejligt kort og præcist svar, et som selv jeg kunne forstå

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 16:12

Selv tak - ellers skærer vi det gerne ud i pap

Sorry