/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Siden kan ikke vises nr 2 el. 3 + Java, ~
Fra : maya123
Vist : 680 gange
200 point
Dato : 23-07-05 07:50

Hej
Jeg har måske to problemer, ved det ikke.
Jeg har store problemer med "Siden kan ikke vises", ud af 100 gange, er det feks 90 gange, der kommer "Siden kan ikke vises". Når den endelig vises kan der være problemer på siderne, ikke altid. Nogle gange er der kun røde krydser, der hvor der skulle være billeder. Jeg har nyeste Java, nyeste opdateringer af IE og sat LAN til automatisk. Jeg har lige sat gendan standarder i Funktioner Internetindstillinger og vil ikke røre mere ved det, før jeg har hørt hvad jeg ellers kan gøre. Jeg har her til morgen også lavet gendannelse tidspunkt i Windows, tilbage til den 19-07. Nogle gange er det helt umuligt at komme ind på bestemte sider. Jeg kan ikke komme ind til Windows Update, men godt komme til Microsoft Danmark (den står fint). Forbavsende nok he he står kandu.dk nogenlunde, men stadig med de problemer, ”siden kan ikke vises” + røde krydser.
På min egen proceslinie, der hvor man har ur osv., havde jeg for nogle dage siden den lille Java lampe, men på en surfer aften, sad der pludselig 2 af dem. Jeg højreklikkede og lukkede dem begge, nu kommer der ingen af dem når jeg åbner min PC. Under Funktioner i IE og indstillinger er Java dog sat til og jeg kan også se Java under programmer i C drevet, men ikke under programmer i Start menu? Skal lige tilføjes at det ikke er hele tiden de røde krydser forekommer.
Jeg har kørt nyeste Ad-Aware og Spybot, der var intet i Spybot og den smule der var i Ad-Aware er fjernet.
MVH Maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 23-07-05 08:05

Jeg har Norman Personel Firewall og har ikke sat nogle blokeringer på den. Den overvåger nogle porte, men det er vist standard. Lige nu har jeg også svært ved at komme på Kandu, æv.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 23-07-05 08:07

Midlertidige filer og alt det er kontrolleret.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 23-07-05 08:09

PS Hvordan får jeg min lavalampe igen på proceslinjen.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 23-07-05 08:36

:0)
Det virker nu......Giv mig min Java lava lampe tilbage på min proceslinje og du får pointene.

Tror det har været min udbyder, der har lavet rav i den el. et problem hos MS
God lørdag mvh maya123

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 23-07-05 09:49

højreklik på start - egenskaber - fanebladet proceslinie - kig under aktuelle og tidligere elementer - der burde den ligge - så skal du blot klikke dig til vis altid - eller vis når aktiv

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-07-05 10:15

Hejsa
hvis det er sun "java" du har installeret så...........
kontrolpanel >>java >>advanced >>msicellaneous >>flueben i "place java icon in system tray" >>ok

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 23-07-05 12:12

Hejsa og mange tak for svar.
Nu har jeg prøvet både miritdks og dks metoder og jeg finder også ganske rigtig Java på begge måder, så den ligger der, det ved vi nu
Problemet er at selv om jeg indstiller nøjagtig efter jeres beskrivelser, vil den ikke komme frem på proceslinjen, det er underligt. Jeg har også prøvet at genstarte. Der er et eller andet der "blokere". Nu står den til "Vis altid" under tidligere elementer og den står med et flueben i place java icon in system tray, men den kommer sgu ikke frem. Andre muligheder? Tak for tålmodigheden.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-07-05 12:25

det sker kun når du går ind på sider som bruger java
prøv at gå til din bank side
eller til www.java.com

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 23-07-05 12:43

aahhhh ok Taaaarrkk, nå men I får begge point, for I havde begge noget godt, så dk jeg smider dine ud under sidste 25, ok................Mange tak

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 23-07-05 12:43

Tak for svaret miritdk. Og rigtig god weekend Tak tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 15:45

i lige måde og godt du fandt en løsning