/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
En fridag ?
Fra : molokyle
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 08-07-05 23:03

I morgen : Lørdag d. 09-07-05 har jeg fri ..hele dagen .... for første gang i 3 uger !

Hvad bruger man dagen på? ....andet end at dase, drikke Vodka af Vandmelon og kigge på patter på Ama'r strand ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-07-05 23:06

Lørdagen skal gå med en smuttur til Lalandia hvor familien ferierer... der skal vi så hygge og grille og så hjem igen om aftenen... Det bliver skønt... Ser ikke familien så ofte, da vi bor i hver sin ende af landet....

Sååå... go lørdag der!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-05 23:15

Vaxen -> Godt ok så !!!

..men du sku' nu prøve den 'nye' standpark : http://www.amager-strand.dk/

</BADE-JERNET>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-07-05 23:17

Joooo.... meeeen... nu bor jeg jo på Langeland...Og stammer fra det gode Hundested.. Du ved, Kattegat, bølger, strandområder uden turister, hvidt sand... Så skal jeg til Sjælland, så napper jeg jeg den du!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-07-05 23:18

Gider ikke dase, drikker ikke spiritus, er kold overfor patter..........så lørdag står på hovedrengøring. Først køkkenet, så spisestuen og naturligvis en bunke vasketøj ( som altid). Er der mere tid, så skal der lige læsses lidt haveaffald på bunken nede på marken

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-07-05 23:20

Puha Maj_britt... den skulle stå på 27 grader i morgen... Den perfekte dag til afslapning, eventuelt en solvogn i haven og noget isvand ved siden..... Arbejde i den hede burde bestemt forbydes

Vaxen

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-07-05 23:22

Afslapning? No way, det er da dødsygt.........jeg er alt for energisk og rastløs til at holde mig i ro i mere end 5 minutter.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-07-05 23:22

Hej Molo, jeg syntes du har valgt at bruge din fridag helt fornuftigt .....men første fridag på 3 uger???? hvad har du gang i??!! det kan man da ikke byde sig selv

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-05 23:23

maj_britt -> Det er da først Søndag man gør rent, går ned med affald, vasker tøj og rydder op?

Spiritus kan drikkes ALLE ugens dage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-07-05 23:26

Molo.........med 4 unger i huset?

Ja, spiritus kan drikkes alle dage, af dem der bryder sig om det, jeg laver en kande HOT pernod-the........det tætteste jeg kommer på en brandert ( forstod I den?)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-05 23:26

Toupie -> Som 'AKTIVERET' i praktik skal man jo arbejde i sin 'fritid' for at få råd at holde 'fri' !!! ..you know

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-05 23:27

Jeg er blevet inviteret ud af en fyr ..Og det endda et fint eksemplar af slagsen

Skide heldigt egentligt - han rammer nemlig lige et tidspunkt, hvor jeg helt seriøst trænger til intim stemning i gastronomiske kvalitetsomgivelser..

Couldn't be more perfect

God weekend!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-07-05 23:29

Molo, stakkels dig

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-07-05 23:29

Creamy, er det din far?????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-05 23:30

Go for it ! ..creamygirl

http://www.nataliedee.com/painting-hug.jpg </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-05 23:34

Maj_britt

Jeg sladrer ikke, men adspurgt direkte lyver jeg heller ikke.
Ja det er min far *ROFL*

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-07-05 23:36

Jamen Creamygirl fik du ikke et godt tilbud af en profil her på siden forleden??? Hvad endte det med??? En kop kaffe???

Hvis jeg må spørge... altså.... Ihhh... Nysgerrig... lidt i det....

Vaxen

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-07-05 23:37

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-05 23:39

maj_britt -> Du bruger vel stjerneanis i din The ? ..dét gør jeg !!!

..og hel kanel ..og nelliker ..og kardemumme ..og vanilie ..og tørret korriander ..og lakridsrod ..og ingefær ..og vandmynte

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-05 23:41

UPS... jeg glemte fløden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-05 23:42

Økologisk ...selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-05 23:45

Glæder mig nu stadig over at pigene har fået ben

..og patter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-07-05 23:45

Molo, aner det ikke, køber den hos min the-mand, han har blandet på forhånd........0 fløde.

Bailey-the er MUMS.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-07-05 23:47

Hvorfor kommer jeg nu i tanke om Robert??????

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-05 23:47

Kigge-steg ! ..som det hedder på Ama'r Strand

..når man har nået en 'hvis' alder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-05 23:50

Citat
jeg er alt for energisk og rastløs til at holde mig i ro i mere end 5 minutter.

Det er sq da løgn Maj_britt!!

Kalder du det at være energisk, når du sidder på kandu?! - og du har altså siddet på din flade bagdel nu - i mere end 25 minutter

***************************
Vaxen.

Kaffe?! ...

Næh du, der skete ikke en dyt. Cando.dk sendte mig et billede - og det var det! *L*
Han bor alt for langt væk

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-07-05 23:52

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-07-05 23:53

Ej, Creamy, jeg sidder ikke stille, jeg har hørt en MYG, jagter den i hele huset, skal sq nok på ram på svinet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-05 23:53

creamygirl -> Lad os se ...

..billedet altså (..altid parat til lidt sladder ) !

<(MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-07-05 23:56

Helløw

Jeg vil tilbringe lørdagen med at nusse rundt ude i gården, vande, nippe, feje, kolde drikke, afslapning, sms, plante, grille, lidt sol på kinderne. Smutter nok en tur i supermarked og provianterer - ellers lørdagshygge i det dejlige sommervejr!

Hanne

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-07-05 23:56

ENIG

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-07-05 23:56

med Molo.........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-07-05 23:57

Her kommer desværre igen hanskår forbi i badebukser

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-05 23:58

Camillasmoster -> Lyder fornuftigt ..alt for fornuftigt !

Jeg laver lige en kop Camille og en John

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-07-05 23:58

Uhh... Gad vide om man ikke kunne være heldig i Lalandia... Hvad angår hanskår i badebukser

Vaxen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-07-05 00:00

Molokyle

Du må da have slugt et eller andet! ..Cando.dk's billede kan du spørge Cando.dk om lov til at se..

Hvis jeg var dig ville jeg dog lade det ligge. Din selvtillid kunne få et knæk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-05 00:01

Vaxen - det kunne jo godt tænkes...

Tag lige et billede til mig, så jeg ikke glemmer, hvordan sådan et væsen ser ud

molokyle - er du da syg?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:03

Bagerens Sigtebrød, Øko-smør, Cheddar-Ost og Blomme-Tomater

..og endnu en John

</UHMMM....>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-07-05 00:03

@camillasmoster

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-07-05 00:03

http://movies.warnerbros.com/pub/movie/potter2/hp2_early/images/HP2SP-2334R.jpg

Ham her i badebukser, det ville sq være ok med mig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:07

creamygirl -> Det skal mere til at knække mit store Ego, min Selvforherligelse, Selvfedhed, Lækre SommerBrune Krop osv..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:09

maj_britt -> Som at se mig selv !!!

..om 20-30 år

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-07-05 00:10

Molo........pas dine patter, du har ikke forstand på lækre fyre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:11

Hvem er for lækker ???

Rabobank's Erik Dekker : http://www.erikdekker.nl/

</CYKELRYTTER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:14

Ps. Tjek lige højre menuens : Foto's

..og jeg er ellers kun til 'Damer'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-07-05 00:14
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:17

Ussshhh... den virkede den dérsens John dér. Jeg tror lige jeg forøger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-07-05 00:18

HA, jeg fik sq den lede myg.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-07-05 00:19
Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-05 00:21

Citat
Hvad bruger man dagen på? ....andet end at dase, drikke Vodka af Vandmelon og kigge på patter på Ama'r strand ???

Når du så er færdig med ovenstående, så kan du jo kede dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:21
Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-07-05 00:21

Vaxen.........han måtte godt klappe mine hunde

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-07-05 00:22

ham holder du bare dine små klamme fingre fra vaxen. Han er min

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-07-05 00:23

How how piger... først til mølle

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-07-05 00:24

Han er vel mand nok til at klare 3 piger?????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:25

ans -> Jeg skal på job søndag formiddag kl. 9.00

..såeh... ?

[hør] Hørte lige én joke idag :

Citat
Hvad hedder 'BRAIN-STORMING' på Jydsk ???

STILLELEG !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-07-05 00:29

Ok, tag ham bare!

Jeg gad ham alligevel kun, da han så sådan ud.

http://www.fotograma.com/potros/georgeclooney/george08g.jpg

og det gør han ikke mere. Nu har han mave - og er grå i toppen

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-07-05 00:31

Ahhhhhhhh, grå top er sexet, maven skal da bare elskes væk, hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-05 00:34

Wuff! Ham Georg må gerne komme og hjælpe mig i gården he he!

Måske, jeg så laver lidt om på planerne.....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-07-05 00:35

Grå top er usexet! - og godt så Maj_britt, du elsker hans mave væk - og sender ham derefter til mig. Jeg gider ikke rode i hans deller, og hans hår kan vel farves

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-05 00:35

Grå og mave ingen hindring!!!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-07-05 00:37

Vil altså hellere have Malfoy, er VILD med hans arrogance og han er sikkert RÅ i kanen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-05 00:38

Du kan ikke være særlig gammel creamy, hva'?

Grå top ER sexet - bare se Sean Connery!

Han blev lækker, da han blev tyndhåret og grå!

Da han var ung, var han alt for "pæn".

maj_britt - skal vi deles?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:39

Her er en lækker fyr i sin ungdoms velmarksdage : http://home20.inet.tele.dk/friheden/mig.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-05 00:39

Undskyld, men hvem er Malfoy?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-07-05 00:40

Rå i kanen?! ..Mener du sån' alá Lundin rå?! eller bare rå!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-05 00:40

Ja, jeg er ihvertfald ikke børnelokker

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-07-05 00:40

De kommer bare, camillasmoster, så skal vi nok sende dem en tur i centrifugen.

Tror creamy skal se på min knægt på 25, ingen grå hår, ingen mave........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-05 00:41

Velmagtsdage molo -

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:42

Kuvøseguf !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-07-05 00:42

Han er da lækker med gråt!!! ... Det der med maven ved jeg ikke lige.... han kan vel træne for min skyld????

bortset fra.. Han vil sgu kun have sin gris indendøre...Æv bæv...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:43

Camillasmoster -> Korrekt !

</TYRKFJEL>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-05 00:44

Den er i vinkel med mig, maj_britt!

Hi hi, jeg læste "din knægt på 25, ingen hår"

Får han så sondemad?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:44

Camillasmoster -> Du lyder snart som arne.jakobsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-07-05 00:45

Og nu vil jeg i køjen... Og må vel nøjes med min egen... Som ikke er grå i toppen, men efterhånden noget tynd deroppe

Sådan kan det jo gå...

Sov godt allesammen... Og hav en skøøøøn lørdag!

Vaxen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-05 00:45

Fejl 40

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-07-05 00:45

Arghhhhhhhhhh, Malfoy fra Harry Potter.

Ved jo ikk om Lundin var rå........måske var han impotent?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-05 00:47

Uha, desværre er det danske sprog min kæphest....

Jeg ka' sgutte la' vær'.......sorry

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:48

Jepper Vaxen; Sov Godt = ...Sleep Tight = Sinilluarit

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-05 00:49

Jeg ser ikke Harry Potter, sorry - det kan ikke fange min interesse.

Ej heller Starwars og Ringenes Herre...

Næh du, engelske krimi - dét ved man, hvad er!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:50

Camillasmoster -> Rettelse : Fejl 45 !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-05 00:51

Jamen, så vil jeg også sige: Good night to you all - where ever you are!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-07-05 00:52

Ej , camillasmoster, knægten siger hans mave er et vaskebrædt. Så fremover kan han sq selv vaske sit tøj på den mave

Oz satans at jeg ikke fik døtre, føler mig presset med 4 sønner i huset. Drenge er jo lidt dåmme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:52

Camillasmoster -> Hvem i er Harry Potter ???

..er jeg gået glip af noget vigtigt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-05 00:52

Nåh ja, du har måske længere ben end os andre

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-07-05 00:53

Citat
Du kan ikke være særlig gammel creamy, hva'?

Gammel nok

Og jeg håber jeg tør indrømme, når jeg en gang bliver lige så gammel som dig, at jeg IKKE bryder mig om mænd med gråt hår og mave
De kan da være rare nok, men sexede?! ....NIX *S*

Det er sq noget kvinder over de 40 har opfundet, fordi udvalget begrænser sig

Sov godt alle - og fortsat god Weekend

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 00:56

maj_britt -> Du må da gerne 'komme' ...?

..at vaske MIN mave

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 09-07-05 01:00

maj_britt, din stakkel - al den mandehørm på een gang....

Molo, tror du maj_britt vil have endnu en knægt indenfor døren?

Nu smutter jeg altså, æ ou!

Nat nat!

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 01:03

Camillasmoster -> Puden kalder på mig også

Tak til ALLE for en hyggelig smalsnak !

</SINILLUARITSI>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-07-05 01:43

Dåmme pc, den gik da i sort...........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-05 09:29

maj_britt - sidder du der endnu? ha ha ha ha ha ha

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-05 10:49

Go'nat maj_britt

Mmmmm...... arhhhhh, det er første gang i meget lang tid, jeg har sovet så længe

</MOLOKYLE>