/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Fjern skjulte data - virker ikke
Fra : zxcvbnm1
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 07-07-05 21:06

Jeg har pludselig fået en fejlmeddelelse i min Word 2003 Pro.
Den siger, "Der opstod en fejl under forsøget på at starte værktøjet Fjern skjulte data. Prøv at installere værktøjet igen."
Jeg har forsøgt at geninstalleres værktøjet, lavet en reparation fra Office 2003 Pro-CD-rommen og forsøgt at installeres igen fra CD-rommen.
Der er intet, der hjælper. Fejlmeddelelsen dukker stadig op, og funktionen er ikke i Filer-menuen.

Kan nogen hjælpe med dette?

mvh
René

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 07-07-05 21:39

Prøv at rense din registreringdatabase med dette lille freeware program : http://www.tucows.com/preview/355220

Fjerne KUN hvad der er angivet som : Safe to delete

..når du har scannet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 07-07-05 23:09

Har nu prøvet det - uden held. Fortsat den samme fejlmeddelelse

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 07-07-05 23:11

funktionen virker helt fint i Excel

Godkendelse af svar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 08-07-05 23:31

Tak for svaret molokyle. Normale tilstande er oprettet takket være systemgendannelsesfunktionen. Aktivering af et gendannelsespunkt lavet først på ugen resulterede i en fjernelse af fejlen. Tak for indsatsen anyway.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-05 23:33

Ok. </MOLOKYLE>