/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke miritdk
Fra : ans
Vist : 573 gange
55 point
Dato : 01-07-05 12:50

miritdk

Vi kvinder kan bare det der

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-07-05 12:52

Ja - så det lige

Tillykke med works "miritdk"

Det sidste vil jeg ikke kommentere "Ans"

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-07-05 12:59

Tillykke miritdk ->
----------------------------
...... ja - ja - ja kvinder kan jo så meget (siger de)

god week-end

<\\ Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-07-05 13:03

Tillykke til mitit.dk

mvh dova

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-07-05 13:09

Tillykke Miritdk med det flotte program.

Når du skal til at bruge programmet
Og naturlivis ikke kan finde ud af det.
så spørg her http://www.kandu.dk/dk/emne/30820 [hør]

(((poW))) (((pow))) (((pow)))

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-07-05 13:13

(((poW))) (((pow))) (((pow)))

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-07-05 13:13

æv dumme Kandu......................

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 13:16

:_D :_D takker (også Eyvind ) - det var lige noget jeg havde ønsket mig rigtig meget

beklager Eyvind - de knaldhætter når ikke hele vejen hertil

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 65 point
Dato : 01-07-05 13:17

JAHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-07-05 13:18

Med månedens "tingel tangel"

Jeg selv sætter sikkert først en ægte, ukvindelig, uretfærdig og ækel pointjagt ind, når præmien skifter til at være en cruise to the Caribbean, Mexico, Hawaii - eller der omkring!

Til den tid VIL jeg så til gengæld vinde - om så jeg skal bruge ufine metoder såsom (bid, niven, kradsen) i min kamp for at nå målet

God weekend..

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-07-05 13:21

- der kan i selv se, creamy ved hvad det drejer sig om, og hvad kvinder kan:
bide - rive - kradse og spytte

.......... creamy -> jeg har osse altid ønsket mig en formiddagsbajer bag
Honolullu Brugsforening

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 13:22

creamy - det kan jeg stå inde for at jeg også ville gøre efter sådan en præmie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 13:23

bennymanden - ja det kan vi OGSÅ

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-07-05 13:24

Undskyld Ans - her midt i din tråd.
Og jow Miritdk - det har du ret i :http://www.kandu.dk/dk/spg/69854

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 13:41

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 01-07-05 13:43

NÅ SÅ fik du skudt papedigøjus.... ;-D et stort tillykke fra Fidusen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 13:45

frk. fidus - hvis der er en papegøje i pakken så sender jeg den retur

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 13:51

Hej Mirit - Tillykke med "pakken". Så må vi jo håbe det er noget du rent faktisk kan bruge til noget.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 13:57

Helt sikker at miritdk kan bruge det til noget

Om ikke andet kan hun prale af at være en så god kandubruger, der nu har vundet 2 gange
(hvis det er det hun vil)

KMPLAG

Hilsen ans, der nu vil nyde solen

Lukker måske spørgsmålet, hvis solen ikke steger mig

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-07-05 14:04

Nå, hvad så, jeg er da ligeglad, der er selvfølgelig tale om ren svindel, når det ikke er mig der vinder.

I stedet for vil jeg tage til Honolullo, og jeg inviterer nok Creamy med, så kan mirit, og alle hendes rygklappere

blive hjemme i kulden, i november, december samt januar og februar, medens vi fører os frem under tempererede

himmelstrøg. Det er dejligt at være millionær, ligesom mig ha ha ha ha .

MIRIT MIRIT MIRIT MIRIT MIRIT

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 14:10

altså keldd - i og med din millionærstatus klapper jeg da gerne dig på ryggen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-07-05 14:17

Nu kan mirit jo gå rundt og godte sig, men da jeg som bekendt er millionær, vil jeg også invitere ans med,

jeg har hørt fra sædvanligvis velorienteret kilde, at hun skulle være drønflot.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 14:21

ÆV altså - skal jeg gå helt alene herhjemme efter du har inviteret alle kandu´er med til sydhavsøer ????????

(((((((((((VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL))))))))))))))))

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-07-05 14:31

Ved ikke om min kilde er særlig velorienteret, men "den" siger, at Keldd på en god dag ligner en ostelagkage Er det rigtigt Keldd?!
Samme kilde fortæller, at dit rigtige navn er Robert, men at du aldrig kaldes for andet end rouladeRobert?!?!

Og så er der forøvrigt slet ingen grund til at være millionær,
bare man kan leve som en

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-07-05 14:43

Creamy, kommer ikke med alligevel, så bliver det KUN ans og mig,

så skal vi rigtig gå rundt under palmetræerne, og alt sådan noget.

Og vi skal bruge løs af alle mine millioner. Hæ Hæ.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-07-05 15:35

Jamenda tillykke miritdk
Hvorfor skal jeg ikke med på den sydhavsø Keldd, jeg vil da gerne have kvindelig selskab af den kloge og smukke miritdk hvis hun da vil med os.
Keldd jeg regner med at vi kan låne din scooter, og at du giver os lidt håndører til drink mm. når vi kører lidt rundt i bjergene, og skal også bruge lidt til hoteller og nattelivets glæder.
miritdk, du må gerne tage den bærbare med på hotellet, så kan du sidde oppe på værelset og lære lidt Works og besvare Kandu-spørgsmål. Det kan jo være et spørgsmål du lige skal have hjælp til, så hvis du skal have fat i mig, så sidder/ligger jeg nede i baren.
Vi ses i Kastrup, når Keldd har billetterne klar.
Ææ, hvornår tager vi forresten afsted?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-07-05 15:47

Oz mig oz mig!

Teløkke miritdk - kan man strikke babytøj på Works *GGGGGGGGG*

Det må du lige checke, når du sidder der på hotelværelset - når jeg åbenbart ikke er med......

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 01-07-05 15:49

hmmmmmmmmm.... er lidt SJALU!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-07-05 16:32

Keldd - mangler du ikke en til at severe kolde drinks - - - det er lige mig.
Og du kan da godt ta' alle Kandudamemenneskerne med - så der er nogen og snakke med. Men husk lige på alle honoluluerne med bastskørterne...........de er der også.

PS. Mer Miritdk.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-07-05 16:36

Fedt nu kan du spille works højt på dine flodbølgehøjtalere

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-07-05 17:10

pallebhansen:
Klart nok må du komme med, jeg er ikke smålig, og mirit kan vi nok overtale også.
Eyvind kan også rive 4 md. ud af kalenderen.Camillasmoster og frk.fidus ligeså, det manglede da bare.
Men pallebhansen, hvad er det for nogle billetter du taler om, min chauffør kommer selvfølgelig og henter jer,
og kører jer direkte ud til mit privatfly, tror du det er en eller anden simpel lommemillionær du dealer med, næ næ,
jeg holder af at gøre tingene med stil, faktisk kan man godt sige mit efternavn er STIL.
Og Creamy, du kan sgu selv være en osteroulade, æv bæv, nu kommer du bare ikke med. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-07-05 17:12

Oh, man takker

Jeg har pakket!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-07-05 17:19

Tænk, når man har penge som mig, kan man købe ALT, venner, prestige, lykke, og når man så som mig har udsèendet

i orden, ligger verden for mine fødder. Ah det er herligt at være usandsynlig rig. Ha ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-07-05 17:25

Hej mirit.
Også fra mig.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 01-07-05 17:56

Mirit & = godt gået !
mvh/Balcanard [selv om jeg er ny hér]

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 18:50

Tak for svaret miritdk.

Håber at du får glæde af din præmie

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 18:54

det kan du lige tro jeg gør ans - gik faktisk og ønskede mig works så det kunne ikke være bedre

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-07-05 19:10

Keldd jeg fik ikke lige fat i datoen?, kan din/dine piloter lande i min have?; ellers sender du vel helien, efter mig, jeg gider ikke al den køren?
Jeg behøver ikke lige at have Eyvind med for at severe kolde drinks til mig, det klarer din tjenerstab eller smukke miritdk (Hun skal vel behage Keldds "gode ven", på mere end en måde ) Hun skal jo da ikke bruge al tiden med puteren.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 19:11

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 19:30

hør nu her venner - vi har jo faktisk sort på hvidt(lysegult) at keldd inviterer - sååååå - skal vi binde ham på aftalen ?????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 20:25

Jeg tror det bliver alle tiders tur, og glæder mig allerede

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 20:29

oz mig - og keldd sørger selvfølgelig for pension i perioden til vores kæledyr -

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-07-05 20:42

Jeg serverer kun kolde drinks til Keldd, og i andre må selv hente.
I må endelig ikke:
Citat
sååååå - skal vi binde ham

For så kan han ikke komme til lommerne.

Ps. Er det der "Honolullo" langt væk, for jeg skal være hjemme og spise kl. 18

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 20:52

tror ikke det er så langt væk Eyvind - det er garanteret bare en stavefejl i en søgning keldd har lave

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 22:09

Eyvind

Du må arbejde over i de dage.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-07-05 22:40

Jeg har først fået een mail nu, så jeg har ikke kunnet forsvare mig.
Keldd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 22:45

Der er da heller ikke noget du skal forsvare

Vi glæder os til turen, du skal bare leve op til det, du har lovet.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-07-05 22:59

Var der måske ikke nogen der ville binde mig?? Disse machokistiske tilbøjeligheder, må jeg vel være så fri at forsvare mig mod, og jeg vil heller ikke have pisk, og hvad man ellers finder på i soveværelserne i dag, vorherre bevares.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 23:30

Binde dig Keldd, næhh det var Eyvinds fantasi

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-07-05 23:46

ans, se klk.19:30, og må jeg så være fri. Det er da utåleligt, at man skal være underlagt sådan en
brutal tankegang.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 01-07-05 23:51

Hvad sker der her, hva`har mirit vundet, er først lige kommet på tråden nu??????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 01:55

http://www.kandu.dk/dk/premie.asp syllemus

- skal vist finde sengen før fuglene står op -- har hygget mig indtil nu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-05 11:22

Det var hverken min idé eller fantasi som ville bilde Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-05 11:30
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 11:33

bilde ??????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-05 11:36

Ja det kan du bilde os ind

Jeg har set at det var mirit, der ville binde keldd på aftalen.

Forståeligt nok

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 11:42

- og hvad er så forståeligt ans
jaja - han skal da heller ikke have lov at slippe så let .... leder efter et reb

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-05 11:52

Et løfte er et løfte

Citat
i november, december samt januar og februar, medens vi fører os frem under tempererede

himmelstrøg. Det er dejligt at være millionær, ligesom mig ha ha ha ha .

Det blir' bår dæjligt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 11:54

oooooooooooooooooooohhhhhhhh ja - og holde jul væk fra det kedelige dk - mon vi må invitere familien også ????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-05 11:58

Eyvind får travlt, hvis han hver dag skal være hjemme kl.18:00

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 12:00

:_D

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-05 12:15

Citat
n

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-05 13:03

Travlt - var der ikke noget om Keldd's private jet.
Hilsen Eyvindd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-05 13:15

Eyvindd på vingerne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-07-05 19:45

Ja ja ja, jeg ser I glæder jer allesammen, det skal I også gøre, jeg holder selvfølgeligt mit ord, vær ikke nervøse
for det. Nu skal i bare tilrettelægge det hele, og jeg vil ikke have I har nogen ubetalte regninger, rykkere, og de 4
måneders husleje til at ligge som en byrde for jer,samt afbetalingskontrakter m. m. Send det hele til mit kontor i
London, så tager mit personale sig af det, der vil så samtidig blive udbetalt et passende beløb, til hver enkelt, så I
kan blive ekviperet standsmæssigt.
Herrerne i afslappet og gerne lidt konservativ stil, og kvinderne i stramt tøj selvfølgelig.
De næste par dage får jeg lidt småtravlt, jeg er ved at få strakt kølen til en Yacht, på et Italiensk værft i Rom,
som er kendt for sin kompromiløse indretning, af den slags fartøjer, og skal ned at rette et par detaljer.
Vær nu ved godt mod, jeg vil redde jer alle, fra fattigdommens svøbe, køb nu lidt godt ind her i ugen der kommer,
og hvad I ellers finder på, storskærms TV'er, nye computere og den slags, og send regningen til London.
Mit mål er at gøre jer alle glade og lykkelige, ligesom mig selv, og I skal bare vide alle, hvor dejligt det er, at være
styrtende rig, ligesom mig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-05 19:52

Jeg vil ingen storskærm ha' for jeg er langsynet, og det bliver alt for koldt til vinter og sidde udendørs for at kunne se.......................nåe nej der skal vi jo syd på.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-05 20:09

Det lyder rigtigt godt

Mangler lige adressen til dit (Keldd) kontor i London.
Jeg vil forberede mig i god tid. Der er jo kun 4 mdr. til.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-05 22:32

Den kender jeg >>>>>
Keldd
Davning street 10
Soho
London.
Kontonummer behøver du ikke, bare sig at du kender Keldd. (den rige altså)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-05 23:10

Keldd den rige LOL

Eyvind tror du også at han vil give seks (taller) det er det jeg samler på *LOL*

Husker den gang, hvor du samlede på syv (taller) du fik det næsten.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-07-05 00:56

ans:
Jeg vil gøre meget for at gøre dig glad, men at gi' dig point, ligger udenfor mine muligheder.

Derimod vil jeg dele alle mine rigdomme med dig, give dig diamanter og juveler hver dag,

sørge for du har alverdens creditcard's, men bed mig ikke om 6 point, det er liiige at stramme den.

Hilsen
Keldd...........multi millionær.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-05 01:09

Keldd

Det tænkte jeg nok du ikke kunne klare *LOL*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-07-05 01:22

ans:
Tro ikke jeg er noget overmenneske, inderst inde er jeg som ganske almindelige mennesker,

det vil jeg bede dig tænke på, nå du spørger om den slags uhyrligheder, jeg har trods alt mine grænser,

6 point, næh nu har jeg aldrig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-05 16:15

Ans det er jo for sent med "6" til dig ....................ikke.
Men jeg satser på "8", men skal lige vente på et par uafklarede fiduser.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-05 16:18

Ingen hjælp fra mig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-05 16:22

Nej nej Ans........................du er jo heller ikke en uafklaret fidus - vel.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-05 16:27

I går var jeg tæt på at få 6 taller. Manglede 6 point og et besvaret spørgsmål.

Nå, jeg vil bruge min energi et andet sted.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-05 16:35

Min respekt Ans.......................du var tæt på 6 over det hele.
Det var synd.

Til de nysgerrige......................det er ikke hvad i tror.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-05 19:33

Uhuuuuuuuuuuuuu vi kommer ikke til Honolullo
Der har nu også været noget lusk med Keldd og alle hans Tulipaner. [hør]
Citat
Kom over i smalltalk, jeg lover alle guld og grønne skove i øjeblikket,
som jeg selvfølgelig ikke et øjeblik har tænkt mig at holde.
Hilsen :oD
Keldd.

Fra dette gyselige sted: http://www.kandu.dk/dk/spg/67554#753903

Nå men deres strande og drikkevand er nok også forurenede.
Og bastskørterne er sikkert bare lavet af plastik.
Så i virkeligheden skylder vi keldd en stor tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-05 19:42

Keldd ville bare gøre sig bemærket.

Men han har vel trukket halen mellem benene og er løbet sin vej.